Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksi elokuvista

Vierailija
27.01.2014 |

Minä ainakin pidän niistä. Mieheni on keikkahommissa ja vieraissa en käy,

mieheni on tosi kova rakastaja joten en halua pettää häntä. Mitä rajumpaa

sen parempaa, itsekkin olen aika pervo minulla on dildoja pienimmistä

jättidildoja. Tyydytän itseni aivan väsyneeksi asti, mieheni tietää tästä

enkä usko että hänkään käy vieraissa.

Minkälaisesta seksielokuvista pidätte ja kokeiletteko niitä kotona yksin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kun iso peenis menee sisään ulos hoikkaan naiseen, joka vikisee. Ihana katella myös, kun miehen kassit heiluvat työntöjen  tahissa ja pillunesteet valuvat reisille.

Minunkin mies on pajon keikoilla, joten olen usein seksin puutteessa. Sen takia mies osti mulle pari sauvaa ja neuvoi nettiosoitteen, josta voin käydä katsomassa seksivideoita.

Nyt ei taho enää noi sauvat riittää vaan haluaisin ihan hirveesti oikeaa kalua. Ajattelin käydä nyt tulevana viikonloppuna eka kertaa yksin baarissa. Jännittää, kuinka käy. Olisi ihana saada taas oikeaa munaa.

Vierailija
2/2 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi. Olen jo viiskymppinen. En tiedä tästä asiasta kuuluuko tänne vaiko psykiatrille.

Mulle lapsuus oli rankka, äitini kävi vieraissa, isäni kysyi silloin tällöin onko äiti missä? jouduin valehtelemaan että meni soittamaan. Kyllä oli rankkaa, sitten tuli se kerta kun isä sai tietää, erohan siinä tuli ja tämä mies sai puukosta. Minulla ja vaimolla menee hyvin, kaksi lastakin on jo maailmalla. En ole käynyt vieraissa eikä tietääkseni vaimonikaan. Kerroin tässä vaan varoituksellisen tarinan vieraissa käymisissä ja niitten mahdollisista seurauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan