Mitä mieltä olette nimestä Aada?
Kommentit (54)
Ihana nimi! Päätin 20 vuotta sitten antaa Aada-nimen tulevalle tyttärelle, mutta jostain syystä Aadasta tuli muotihitti 10 vuotta sitten ja nyt en haluaisi niin yleiatä nimeä antaa :(
Minulla on Aada-niminen koira. En ollut tajunnut nimeä niin yleiseksi, vaan löysin sen nimikirjasta. Tarkoittaa sen opuksen mukaan "Jalokivikorua". Kaunis nimi, jonka olisin voinut antaa lapsellekin jos minulla sellainen olisi.
Meidän tytär on Aada,ja jos se todellakin tarkoittaa jalokivikorua niin on mennyt nimen valinta täysin nappiin=)
Mikäs sen nimen pitäisi sitten olla?
Olivia?Sofia?Helmi?Hilma?
Tuskin nimeä tarvitsee hyväksyttää av-palstalla ennenkuin sen voi lapselleen nimeksi antaa.
Aada on todella kaunis nimi, mutta on se varmaan aika yleinen, vaikka en tunnekkaan kuin yhden Adan.
Vuonna 2011 kävin kolmissa ristiäisissä, joissa tyttö sai nimekseen Aada, kahdessa näistä oli jopa sama toinen nimi. Siitä jotenkin sain kammon, että liian yleinen nimi. Muuten ihan nätti.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:14"]Wt-nimi.
[/quote]
Karmea.
En ole ikinä nähnyt kirjotusasussa Aada,pelkästään Ada(lausutaan tottakai kahdella).
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 13:49"]
Tulevan koulukiusaajan nimi. Tyttären koulussa kaksi Aadaa jotka kiusaavat muita ja ovat väkivaltaisiakin.
[/quote]
Puhutaankohan samoista Aadoista, joiden äidit ovat äärimmäisiä narsisteja ja kovaäänisiäkin????!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 14:58"]
Olisin halunnut antaa tyttärellemme nimeksi Aada, mutta mies ei suostunut.
[/quote]
Jos minulla olisi lapsia, antaisin ne nimet mitkä haluan. Miehellä ei olisi siihen mitään sanomista.
[/quote]
Oletattevasti lapsesi olisivat myös miehen lapsia.Miksi isällä ei olisi sanavaltaa nimiasiassa?
[/quote]
No meillä kävi niin, että isä ei ehdottanut mitään nimiä. Eikä mikään ehdotettu kelvannut. Lopulta ainoa, jota ehdotti, oli sellainen, ettei hän osannut itsekään lausua sitä oikein. Todella hankala ulkomaalainen nimi. Jokin nimi oli lapselle annettava, minä sitten lopulta sen päätin. Eikä sekään nimi ole isästä hyvä. Mutta minkä teet kun ei mikään kelpaa.
En ymmärrä miksi sanotaan että Ada tai Aada on kauhean yleinen nimi. En ole tavannut kuin muutaman harvan Aadan/Adan.
En ymmärrä Aada-villitystä alkuunkaan. Nimi ei ole suomalainen ja ainakin täällä Porissa se kaiken kukkuraksi lausutaan Aara. Sanotaanko ehkä jossain päin Suomea Aata?!
Ruma paska läski. Muut ehdotVuokralainen sitoutuu ottamaan kotivakuutuksen kohteeseen.
aada kuulostaa siltä, että siskonsa nimi on iida eikä kummankaan nimen miettimiseen ole jaksettu nähdä vaivaa.