Käyn 4-5 kertaa viikossa mäkkärissä syömässä
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:52"]
Tartun tuohon että ruoka siellä on mielestäsi hyvää. Hyvää, oikeasti? Valkoista pullaleipää, teollista jauhelihaa, upporasvaisia perunoita? Sekö sun mielestä on hyvää? Mä en voi ymmärtää sellaista, miten makuaisti voi olla sellainen että tykkää tuollaisesta ruuasta.
[/quote]
En ole ap, mutta suola ja rasva maistuvat aina hyvälle.
[/quote]
Juuri näin
-ap
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:20"]etkö kyllästy? Syötkö kaikkea listalta vai onko suosikkiannosta? Oletko maistanut kaikkea?
[/quote]
Jos kyllästyn niin suuntaan kiinalaiseen
[/quote]
Oletko mahdollisesti töissä Helsingin Vallilassa?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:52"]
Tartun tuohon että ruoka siellä on mielestäsi hyvää. Hyvää, oikeasti? Valkoista pullaleipää, teollista jauhelihaa, upporasvaisia perunoita? Sekö sun mielestä on hyvää? Mä en voi ymmärtää sellaista, miten makuaisti voi olla sellainen että tykkää tuollaisesta ruuasta.
[/quote]
En ole ap, mutta suola ja rasva maistuvat aina hyvälle.
[/quote]
Ehkä kerran kuussa, mutta joka päivä? Minua alkaisi ällöttää se maku jo kahden päivän jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:59"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:20"]etkö kyllästy? Syötkö kaikkea listalta vai onko suosikkiannosta? Oletko maistanut kaikkea?
[/quote]
Jos kyllästyn niin suuntaan kiinalaiseen
[/quote]
Oletko mahdollisesti töissä Helsingin Vallilassa?
[/quote]
En ole, työpaikkani on ihan keskustassa
Oletko miettinyt mitä tuo tekee terveydellesi. Entä jos sinulla on joskus lapsia, haluatko heidänkin elävän noin?!
Hei ap, ootko kokeillu helsingin burger kingiä? Itselläni vielä testaamatta ja haluaisin kuulla mielipiteitä. Toki muutkin voivat kertoa kokemuksiaan.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:06"]Hei ap, ootko kokeillu helsingin burger kingiä? Itselläni vielä testaamatta ja haluaisin kuulla mielipiteitä. Toki muutkin voivat kertoa kokemuksiaan.
[/quote]
En ole käynyt kun niin huonoja kokemuksia ulkomailta. Voisihan sitäkin käydä tietty testaamassa.
Ooo, mä oon niin kateellinen! Mä voisin hyvin käydä hesellä ja mäkkärissä syömässä joka päivä, mutta lähin on 25 kilsan päässä ja mä varmaan näyttäisin sotanorsulta, jos söisin sitä herkkuruokaa joka päivä.
Mitä muuta syöt päivän aikana?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:12"]Ooo, mä oon niin kateellinen! Mä voisin hyvin käydä hesellä ja mäkkärissä syömässä joka päivä, mutta lähin on 25 kilsan päässä ja mä varmaan näyttäisin sotanorsulta, jos söisin sitä herkkuruokaa joka päivä.
Mitä muuta syöt päivän aikana?
[/quote]
Aamu alkaa puolella litralla kahvia, lounas mäkkärissä ja jos päivällisellä on nälkä menen johonkin kunnon ravintolaan syömään oikeaa ruokaa. Illan kruunaa lasi punkkua.
-ap
Miksi et arvosta ruokaa etkä työntekijöitä?
Ap, oletko sinkku? Elämäsi kuulostaa ihan unelmalta :) Juurikin tässä suunnittelen Helsinkiin muuttoa, kunhan vain löydän sopivan työn.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:39"]Miksi et arvosta ruokaa etkä työntekijöitä?
[/quote]
Mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:41"]Ap, oletko sinkku? Elämäsi kuulostaa ihan unelmalta :) Juurikin tässä suunnittelen Helsinkiin muuttoa, kunhan vain löydän sopivan työn.
[/quote]
Joo sinkku olen. Elämä on kyllä aika ihanaa, ja helsinki on ihana paikka asua
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:39"]Miten rahasi riittävät ?
[/quote]
Ei ruoat yhdelle nyt hirveästi maksa
Kokemuksella voin sanoa että parikymppisenö syökin vielä mitä vaan mutta kolmenkympin paremmalla puolella se alkaakin sitten jo näkyä...
Voi kumpa mäkin pystyisin käymään noin usein!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:50"]
Hesessä on kaloripitoisempaa ruokaa mitä mäkissä..koska hampurilaisissa on niin paljon majoneesia
[/quote]
Löysin googkaamalla vertailua joistakin aterioista
http://go-eve-go.blogspot.fi/2012/12/kaloritietoisuutta.html
Hese:
Juustoateria (light-colalla): 635 kcal
Kerrosateria (light-colalla): 859 kcal
Kana-ateria (light-colalla): 873 kcal
Mega-ateria (light-colalla): 1346 kcal
Kurkkumajoneesi: 228 kcal
Paprikamajoneesi: 277 kcal
(Normaali 0,4l Coca-Cola: 168 kcal)
Mäkkäri
Juustoateria (light-colalla): 615 kcal
Big Mac-ateria (light-colalla): 855 kcal
McFeast-ateria (light-colalla): 880 kcal
4kpl Chicken McNuggets: 167 kcal
McFeast-dippi: 90 kcal
Valkosipuli-dippi: 165 kcal
Kotipizza Tropicana: 939 kcal
Ristorante Pizza Mozzarella: 911 kcal
Kotipizza Kotzone Mexicana + valkosipulimajoneesi: 717 kcal + 270 kcal
(Laskelma-arvioita, sillä koot vaihtelevat ravintoloittain eikä tarkkoja ravintoarvoja saatavilla.)
Kebab salaatilla: 466-1160 kcal
Kebab ranskalaisilla (Rolls): 1084 kcal
Pitakebab: 1125 kcal
Rullakebab: 1000-1507 kcal