mielestäsi hyvä paino 160m pitkälle?
Kommentit (61)
Mitä tahansa 48-63kg väliltä riippuen ihan vartalonmallista, kehonkoostumuksesta ja ennen kaikkea siitä missä painossa on hyvä olo. Se paino mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.
me olemme niin erilaisia ja hyvä niin. Olen 160cm pitkä ja nyt painan 63kg, ihan hyvältä näytän, vähän pulska. Paras paino on 60kg, alle 57kg näytän jo laihalta. Pieni pyöreys sopii minulle , rasva on tullut oikeisiin paikkoihin. Nyt kylläkin olen iän myötä huomannut, että ylävatsa on alkanut paksuuntumaan ja se ei ole hyvä juttu.
kiitos tästä piristyksestä päivään :DDdd
Ootkos joku pilvenpiirtäjä? Vapaudenpatsas et ainakaan, se on muistaakseni 93 metriä. Mutta tonneista puhutaan.
50-65kg on hyvä. älä kuuntele noita alipainoa ihannoivia kateellisia akkoja.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 08:48"]
Aloittajan painoindeksi on nyt 23 eli täysin normaalista painosta on kyse.
45 kiloa tarkoittaisi painoindeksiä 19 eli silloin oltaisiin jo lähellä anoreksiaa.
[/quote]
anoreksia on tauti, ei vain alipainoinen
täytyy muistaa sekin että jos et ole ihan nuori enään niin liian laihana näytät vanhalta. monet luulee että on kauniita kun on laihoja mutta totuus on joka muut näkee, että kasvot näyttää vanhoilta ja kuluneilta ja kroppa on luiseva ja jänteikäs
Mä olen tuonpituinen ja olo on hyvä, kun panan jotain 50-53 kg. Jos paljon yli tuon alkaa mennä, pitää kerätä nimenomaan lihasta tai näytän punkerolta. Mutta mulla ei olekaan paljoa muotoja, oon enempi tällainen hento ja sirorakenteinen. Eli ruumiinrakenteesta ja muodoista riippuu paljon myös.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 06:41"]nyt 59kg, tavoite n 50-52kg
[/quote]
vaikea sanoa koska ei tiedä millainen kroppa sulla on; jos on lihaksia ja timmi kroppa
, paino voi hyvinkin olla 60 kg luokkaa. Jos haluat olla luuviulu , niin 50-55kg
50kg olisi sopiva. Vaikka painaisi vähän yli tai vähän alle niin ihan hyvä myös
Olen myös 160cm painoni on 52kg. Ei kannata aina tuijottaa sitä vaa'an lukemaa. Lihas painaa enemmän kuin läski.
45-50kg, riippuu myös lihasmassasta. Eli diettaamalla näkisin ihannepainoksi n. 45kg, jos ei olisi paljoa lihasmassaa, mutta jos treenaat paljon ja on jonkin verran lihasta, niin 50kg.
Oon 161 pitkä ja lähelle 70kg. It’s nice to be thick!
Johan tuommoinen selvästi alle 50-kiloinen hukkuu lakanan poimuihin. AV-mammojen indeksit taas kehissä.
Joku 60kg varmasti hyvä ja lihaksilla mooonta kiloa enemmän.
Itse myös lyhyenä kamppailen painoni kanssa kahden raskauden päälle. Väsymys ja stressi vain ajavat syömään ja syömään ja olen monsteri leveämmässä nahassa. 62kg ilman lihaksia ei ole hyvä 157 senttiselle.
Jos olet nainen, niin ihanteellisin paino 160 senttiselle olisi n. 60 kiloa. Silloin olisit oikein nam.
Eiku... Olitkin 160 metriä pitkä. En osaa auttaa.
Hyvä ohjesääntö on pituus sentteinä miinus 7 kiloa.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 06:47"]Huvitti vähän tuo otsikko: "160 cm pitkälle". 160 pätkälle, tarkoitit varmaan :)
[/quote]
Ensinnäkin otsikossa lukee "- 160 m pitkälle?". Lainasit väärin. Vaikka lainatussa tekstissä on kirjoitusvirhe, ei sitä saa lainaaja mennä korjaamaan.
Toisekseen 160 METRIÄ pitkä et varmaan ole itsekkään. Tuohan on jo pilvenpiirtäjän mitoissa. 1,6 metriä pitkä on asia erikseen.
Pituus on suure, pätkyys ei ole suure.
Terveisin insinööri :)