Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mielestäsi hyvä paino 160m pitkälle?

Vierailija
27.01.2014 |

nyt 59kg, tavoite n 50-52kg

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:48"]55-65 kg

[/quote]

65 kiloisena 165 senttinenkin näyttää läskiltä, joten ei missään nimessä, herranen aika sentään tuommoista painoa 160 senttiselle. Alle 55 kg hyvä

Vierailija
22/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei..  Nyt minusta täällä unohdetaan kokonaan se, että lihas painaa enemmän kuin läski. Itse olen 163cm kahden lapsen reilu 30v nainen. Harrastan liikuntaa eri muodoissa, paino noin 63 kg ja En ole lihava. Jalat ovat lihaksikkaat kauniilla tavalla, kehtaan pitää hihattomia ylpeydellä. Vatsamakkara löytyy, mutta sekään ei haittaa kun pukeutuu oikein. Minusta vaaka pitäisi unohtaa, keskittyä peilikuvaan ja esim vaate Kokoon. Itse käytän alaosa Xs-s ja yläosa s-m. Rinnanympärys kun 102 vm. Muistakaa siis, että kukaan mies ei pidä laihoista joilla paikat roikkuu, vaan terveellisistä naisten vartaloista. Ja haluan vielä huomauttaa, että julkkisten ja katalogimallien kaikki kuvat fotosopataan, eli eivät ole luonnollisia. Nauttikaa nuoret kauniit naiset enemmän liikunnasta kun vaa'an vahtaamisesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s Pakko vielä tuohon 65kg näyttää läskiltä, ehkä sinusta näin, mutta sinkkuna ollessani tapailin esim. Hunksia, poliisia ( erittäin hyväkroppainen) jne, ja herrat pitivät urheilullisesta Terveestä naisellisesta vartalosta. Mielestäni ensinnäkin muutama ylikiltin, sinut itsensä kanssa oleva hymyilevä nainen on kauniimpi, kuin nokka pystyssä itseään täynnä oleva anorektinen laiha ja kalpea 160 cm ja 45-48 kg) mutta ystäväni joka sairasti anoreksian, on 163 cm ja saanut nyt urheilemalla, oikealla ruokavaliolla 54 kg, hän edelleen hoikka ( kaulanalueen luut törröttää) mutta jo paljon terveempi. Iloista alkuviikkoa, muistetaan kuitenkin, kauneus on katsojan silmässä :) T. Onnellisesti naimisissa fitness ihmisen kanssa, 63 kg ;)

Vierailija
24/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 kiloa. Mielestäni lyhyemmässä naisessa saa olla enemmän massaa, koska pieni ja laiha näyttää helposti pikkutytöltä tai hyttyseltä. 

Vierailija
25/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

50kg. Kiinteytin 55kg --> 50kg ja treenaan kuutena päivänä viikossa. Reisistä löytyy lihaksia ja mahakin on kiinteä + näkyy et on treenattu.

Vierailija
26/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 165 ja 63 kg nuorena ja urheilullinen oli kroppani. Nyt 15 v myöhemmin 73kg ja olen sutjakka fyysistä työtä tehnyt aina. En oo läski ollut koskaan paitsi nykyisten mittojen mukaan lievä ylipaino, jolle haistatan vitut. En sinuna ottais näitä niin tosissaan...terveys on tärkeintä.

Vierailija
27/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä painojen luettelu on täysin turhaa, se on ihan vartalomallista kiinni!!!

Vierailija
28/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 160cm, paras paino 55-59. Olen siro ja pieni ruumiinrakenteeltani. Jos olen 50 olen liian laiha. Nyt olen 63kg ja viitisen kiloa voisin laihduttaa, nytkään en ole ollenkaan lihava, en edes painoindeksin mukaan

Vierailija
29/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-58kg

Vierailija
30/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:00"]

Mun mielestä hyvä paino on n. pituus -105, yli 170 cm pitkillä pituus -110 ehjkä sopiva. 

[/quote]

Tuon kaavan munkaan minun pitäisi painaa 38kg :D Joskus painoin sen verran ja näytin kyllä rakenteeltani ihan mieheltä.

Vierailija
31/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan painoindeksi on nyt 23 eli täysin normaalista painosta on kyse.

45 kiloa tarkoittaisi painoindeksiä 19 eli silloin oltaisiin jo lähellä anoreksiaa.

Vierailija
32/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 157cm /60. jos laihdun tosta parikiloa, luut törröttää ikävästi. nyt ei näy ja näytän hyvältä, niin vaatteet päällä, kuin ilman niitä :) Ainakin omasta ja mieheni mielestä ja sehän riittää, kun itse on onnellinen ja tyytyväinen! :)

Vierailija
33/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku kun edelleenkin joku vain tuijottaa vaa'an lukemia! Minä esimerkiksi olen 158-senttinen ja painan tällä hetkellä 65 kiloa. Rasvaprosenttini on 18. Painoindeksin mukaan olen muistaakseni lievästi ylipainoinen, mutta peilistä näkyy vatsalihakset ja kun hyppään niin mikään paikka ei jää hyllymään ;) Vaatekokoni on yläosassa S ja alaosassa tuumakokoina 27. En ole mikään siro heinäsirkka eikä minusta sellaista saisikaan. Olen lyhyt, kiinteä ja sopusuhtainen. Mulla jopa olisi tavoitteena ottaa vähän (kilo tai kaksi) rasvaa niin olisin vähän pehmeämpi. Älkää tuijottako niitä numeroita. Käykää kehonkoostumusmittauksessa ja katsokaa peiliin, ne on ne ainoat oikeat indikaattorit.

Vierailija
34/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 08:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 07:00"]

Mun mielestä hyvä paino on n. pituus -105, yli 170 cm pitkillä pituus -110 ehjkä sopiva. 

[/quote]

Tuon kaavan munkaan minun pitäisi painaa 38kg :D Joskus painoin sen verran ja näytin kyllä rakenteeltani ihan mieheltä.

[/quote]

No melko pikkanen olet... Tuskin nyt ihan mieheltä näyttää, jos on 143cm pitkä ja painaa 38kg :D

Vierailija
35/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158cm ja 50kg. Se on ihan ok mielestäni sillä jonkin verran on myös lihasta.

Vierailija
36/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158cm pitkä, painan 51-52kg ja olen tyytyväinen.

Vierailija
37/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin muodosta. Eiffel-torni on reilu 300 m ja painaa 10 100 tonnia, eli joku nafti 5000 tonnia jos katsotaan ranskalaista kauneusihannetta. Toisaalta Nesteen tankkilaiva Mastera on 250 metriä pitkä ja ottaa yli 100 000 tonnia kuollutta painoa. Siitä suhteuttamaan ja miettimään mikä on se oma formaatti.

Vierailija
38/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 08:11"]

P.s Pakko vielä tuohon 65kg näyttää läskiltä, ehkä sinusta näin, mutta sinkkuna ollessani tapailin esim. Hunksia, poliisia ( erittäin hyväkroppainen) jne, ja herrat pitivät urheilullisesta Terveestä naisellisesta vartalosta. Mielestäni ensinnäkin muutama ylikiltin, sinut itsensä kanssa oleva hymyilevä nainen on kauniimpi, kuin nokka pystyssä itseään täynnä oleva anorektinen laiha ja kalpea 160 cm ja 45-48 kg) mutta ystäväni joka sairasti anoreksian, on 163 cm ja saanut nyt urheilemalla, oikealla ruokavaliolla 54 kg, hän edelleen hoikka ( kaulanalueen luut törröttää) mutta jo paljon terveempi. Iloista alkuviikkoa, muistetaan kuitenkin, kauneus on katsojan silmässä :) T. Onnellisesti naimisissa fitness ihmisen kanssa, 63 kg ;)

[/quote]

Hassua, kuinka usein näissä "onnellisten" ylimääräisten kilojen kantajien viesteissä pitää korostaa omaa ihanaa persoonallisuutta ja naisellisuutta sekä hoikempien nirppanokkaisuutta ja luisevaa ulkonäköä...

Tiettyjen luiden muodon on muuten ihan luonnollista näkyä normaalipainoisellakin.

Vierailija
39/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri saman pituinen kuin ap ja painoa 52-53 kg päivästä riippuen. Paino on pysynyt samassa jo toista kymmentä vuotta, mutta lihasmassa on vähän vähentynyt, joten huomaa kyllä helposti, miten samalla pituudella ja painolla voi näyttää hyvinkin erilaiselta. Itse olen painooni oikein tyytyväinen, mutta löysää on tosiaan päässyt vähän tulemaan, kun en ole vuosiin pystynyt harrastamaan kuntoliikuntaa kunnolla lonkkavaivani vuoksi (olen siis liian huonokuntoinen liikkumaan aktiivisesti, liian hyväkuntoinen leikkaukseen eikä hyötyliikunta riitä ihan kaikkeen). Tsemppiä pieneen painonpudotukseen/kuntokuuriin ap!

Vierailija
40/61 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 06:43"]

45 kg. Itse olen 165 ja 50 kg. Tunnen itseni valaaksi :/

[/quote]

Mene hoitoon, sinulla on pahasti vääristynyt kuva itsestäsi. Paitsi jos olet kasvava honkkeli, teinipoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan