Pissatulehdus iski ja vannon et koht lähtee taju!!
Kahden aikaan heräsin kovaan pissahätään ja mitään ei tullut muuta kuin kamalaa kirvelyä :(:( tässä ollaan itkua tihrustettu kaks tuntia peitto päällä vessan pöntöllä istuen ja vettäkin kulunu 4litraa :( päivystyskin aukeaa vasta 8 voi hevonperse!!!
Kommentit (28)
Voi jäädä pois töustä. Mut muista ens kerralla pestä pimppi nainnin jälkeen ja pissillä käydä ennen ja jälkeen nainnin. Ei myöskää munaa/sormia anaslista pimppiin, ainakin pesu siin välissä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 04:07"]Kahden aikaan heräsin kovaan pissahätään ja mitään ei tullut muuta kuin kamalaa kirvelyä :(:( tässä ollaan itkua tihrustettu kaks tuntia peitto päällä vessan pöntöllä istuen ja vettäkin kulunu 4litraa :( päivystyskin aukeaa vasta 8 voi hevonperse!!!
[/quote]
Vannotko kautta kiven ja kannon?
Kusitulehdus voi olla aivan hirveä. Itselläni se on kans silloin sitä vessan ja suihkun välillä ravaamista ja koko ajan on kauhee olo. Kyllä mun mielestä voi jäädä pois töistä.
mene sairaalan päivystykseen, se on auki 24/7!
Kyllä ne sieläkin ottavat verikokeen, antavat ensimmäiset antibiootit, ja kirjoittavat reseptin kotiin mukaan. Näin ainakin minulla.
Muista syödä c-vitamiini lisää nyt!
Jepjep. Kyllä tää niin kamalaa on kun saa tuntitolkulla istua vessanpöntöllä kun ei muutenkaan saa oltua ja aina kun pissaa muutaman tipan niin kauhea polte ja alavatsa kramppaa... :( ei ne kyllä ole todellista päälle iskenyttä vti sairastanut jos miettivät pari päivää pitäisikö hakea lääkkeitä :(
Voi ap, koita kestää! Yritä olla pisuttelematta jatkuvasti, mene sänkyyn ja yritä saada unta. Äläkä vain mene pissalle ennen kuin pääset lääkäriin.
Ei ole enää pitkä aika.
A) Heti sairaalan päivystykseen. Tauti voi levitä munuaisiin B) Tiesitkö, että istuminen pesuvadissa, jossa lämmintä vettä, helpottaa? Toimi heti.
T: Nimim. Noita tuli nuorempana sairastettua
Mulla on oksennustauti ja ripuli. Siksi valvon ja juoksen vessassa. Nälkä ja jano, mutta kaikki tulee heti joko ylä- tai alakautta ulos :(. Olen vielä raskaanakin.
Kyllä virtsatietulehduksen takia voi jäädä pois töistä. Ensinnäkään et ole nukkunut nyt koko yönä, toiseksi sun pitää päästä mahdollisimman pian lääkäriin, kolmammeksi voit joutua juoksemaam vielä alkavan aamun tai päivän vessassa ennen kuin lääkkeet vaikuttaa.
Mulla menikin taju ja jouduin sairaalaan yöksi. Heti sairaalan päivystykseen hakemaan lääkkeet. Helpottaa nopeasti.
Kasta pyyhe kuumaan veteen ja laita se alavatsan päälle, vaihtoehtoisesti voit kokeilla kylmää pyyhettä riippuen mistä tykkäät.
Nuorempana levisi kans yks tulehdus munuaisia ja se vasta helvettiä olikin!! Aina nykyään kun on pikkuisenkin sellainen tunne että iskee tulehdus niin nousee tuskanhiki ja pala kurkkuun kun tietää mitä on edessä... :( Yritän mennä sänkyyn mutta polttaa niin kovin että ei ole hyvä olla kuin pissaa änkemässä pöntöllä... Olette ihania!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 04:50"]Mulla on oksennustauti ja ripuli. Siksi valvon ja juoksen vessassa. Nälkä ja jano, mutta kaikki tulee heti joko ylä- tai alakautta ulos :(. Olen vielä raskaanakin.
Kyllä virtsatietulehduksen takia voi jäädä pois töistä. Ensinnäkään et ole nukkunut nyt koko yönä, toiseksi sun pitää päästä mahdollisimman pian lääkäriin, kolmammeksi voit joutua juoksemaam vielä alkavan aamun tai päivän vessassa ennen kuin lääkkeet vaikuttaa.
[/quote]
"Kiva" kun on kohtalontovereita ketkä myös valvoo ja tuskailee yksinään yön pikkutunteina! Tsemppiä!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 04:50"]Mulla on oksennustauti ja ripuli. Siksi valvon ja juoksen vessassa. Nälkä ja jano, mutta kaikki tulee heti joko ylä- tai alakautta ulos :(. Olen vielä raskaanakin.
[/quote]
"Kiva" kun on kohtalontovereita ketkä myös valvoo ja tuskailee yksinään yön pikkutunteina! Tsemppiä!
joo nyt heti sinne sairaalanpäivystykseen!!!!!!
Jes nyt on lääkkeet kourassa, ehkä se tästä elämäks muuttuu taas. Sattui olemaan lääkärinä sellainen nuori, max 26 mies jolla oli kiiltonahkaiset kengät ja tukka laitettu. Sanoi siinä lopuksi sitten että olet työkykyinen, ota yksi pilleri ja mene töihin. No aamulla jo soitin etten mene töihin tänään, mutta ei kyllä nuo miespuoliset voi ymmärtää että se ei ole vain pikkusen hassua tunnetta pissatessa :( vaikka kuinka osaava ja pätevä olisikin, mutta aina on naislääkärit kysyneet oletko tänään pois töistä... Vielä kun työni on tien päällä liikkumista missä ei ole tunteihin mahdollisuus wc:hen niin voi terve...
Kylvyssä tai pesuvadissa lämpimään veteen pissaaminen tuo usein avun.
Jos taipumusta pissatulehduksiin, pidä AINA kotona hätävarana karpalomehua ja pakkasessa karpaloita ja puolukkaa. Auttavat yllättävän nopeasti jos ottaa ensioireisiin heti. Tsemppiä!
Onko tämä mielestänne riittävä syy jäädä pois töistä? Joku voi ajatella että pyh pissatulehduksen takia pois töistä mutta mitä kun en pysty mihinkään normaalin toimiin :( heijjaamaan vaan itseäni edes takaisin pöntöllä ja itkemään..