Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi helevetin helevetti

Vierailija
27.01.2014 |

Mä siis niiiin vihaan työttömänä oloa!! Tylsää istua kotona kun muutakaan tekemistä ei ole! Lähetän ihan rutosti työhakemuksia joka viikko, väsyttää ja vituttaa... Tuntuu että ei kohta enää kannata. Jätin koulunkin kesken (ala oli väärä, mutta vanhemmat painostivat) olen hakemassa kouluun (nyt mieleiselle alalle) TE-toimistossa vittuillaan, ei auteta kunnolla, katsotaan nenänvartta pitkin, viivytellään tapaamisella vaikka olisin sillä hetkellä ainoa asiakas siellä, kommentoidaan rumasti lukihäiriötäni kun en aina ymmärrä lukemaani :( ei vaan enää jaksaisi olen vvittuuntunut ja ahdistunut

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaahan tommonen, tzemii

Vierailija
2/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 02:30"]Vituttaahan tommonen, tzemii

[/quote] kiitoksia -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 00:32"]Mä siis niiiin vihaan työttömänä oloa!! Tylsää istua kotona kun muutakaan tekemistä ei ole! Lähetän ihan rutosti työhakemuksia joka viikko, väsyttää ja vituttaa... Tuntuu että ei kohta enää kannata. Jätin koulunkin kesken (ala oli väärä, mutta vanhemmat painostivat) olen hakemassa kouluun (nyt mieleiselle alalle) TE-toimistossa vittuillaan, ei auteta kunnolla, katsotaan nenänvartta pitkin, viivytellään tapaamisella vaikka olisin sillä hetkellä ainoa asiakas siellä, kommentoidaan rumasti lukihäiriötäni kun en aina ymmärrä lukemaani :( ei vaan enää jaksaisi olen vvittuuntunut ja ahdistunut

[/quote]

Tämä on kuin minun suustani

Vierailija
4/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei olla koskaan ylenkatsottu TE-toimistossa, mikähän joitain työntekijöitä mahtaa niin paljon jurppia... Jos koittaisit olla vähän lujempi ja varmemman oloinen, niin ehkä asioita alkaisi tapahtua hiukan nopeammin.

Vierailija
5/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työnhaun lisäksi ajan vietteeksi kursseja vaikka avoimesta yliopistosta/kansalaisopistosta, ja/tai mene tekemään vapaaehtoistyötä jollekin järjestölle jonka työ lämmittää sydäntäsi. Noin minä tein kun olin työttömänä. Lisäksi näyttää hyvälle papereissakin ettei ole ihan vain jouten ollut työttömyysaikaa. Vapaaehtoistyöstä voi pyytää työtodistuksen myös.

Tsemppiä :)

Vierailija
6/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 03:35"]

Ota työnhaun lisäksi ajan vietteeksi kursseja vaikka avoimesta yliopistosta/kansalaisopistosta, ja/tai mene tekemään vapaaehtoistyötä jollekin järjestölle jonka työ lämmittää sydäntäsi. Noin minä tein kun olin työttömänä. Lisäksi näyttää hyvälle papereissakin ettei ole ihan vain jouten ollut työttömyysaikaa. Vapaaehtoistyöstä voi pyytää työtodistuksen myös.

[/quote]

Minä puolestani en tasan tarkkaan tee pätkääkään vapaaehtoistöitä työttömänä. Mikään ei vituta niin paljoa kuin tehdä palkattomia töitä sillä aikaa kun muut keskittyvät palkanansaintaan.

Vai että sydäntä lämmittää?Jos korventava VIHA lasketaan lämmitykseksi, niin sitten kyllä.

Sen sijaan opiskelen kyllä, vaikka onkin kaksi akateemista tutkintoa

Vierailija
7/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö?

Vierailija
8/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 03:35"]Ota työnhaun lisäksi ajan vietteeksi kursseja vaikka avoimesta yliopistosta/kansalaisopistosta, ja/tai mene tekemään vapaaehtoistyötä jollekin järjestölle jonka työ lämmittää sydäntäsi. Noin minä tein kun olin työttömänä. Lisäksi näyttää hyvälle papereissakin ettei ole ihan vain jouten ollut työttömyysaikaa. Vapaaehtoistyöstä voi pyytää työtodistuksen myös.

[/quote] kaikki kurssit ovat tampereella, Olen nokialainen... Ja palkkatöihin haen että saan vuokran maksettua ajallaan...

Vierailija
9/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 03:24"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 00:32"]Mä siis niiiin vihaan työttömänä oloa!! Tylsää istua kotona kun muutakaan tekemistä ei ole! Lähetän ihan rutosti työhakemuksia joka viikko, väsyttää ja vituttaa... Tuntuu että ei kohta enää kannata. Jätin koulunkin kesken (ala oli väärä, mutta vanhemmat painostivat) olen hakemassa kouluun (nyt mieleiselle alalle) TE-toimistossa vittuillaan, ei auteta kunnolla, katsotaan nenänvartta pitkin, viivytellään tapaamisella vaikka olisin sillä hetkellä ainoa asiakas siellä, kommentoidaan rumasti lukihäiriötäni kun en aina ymmärrä lukemaani :( ei vaan enää jaksaisi olen vvittuuntunut ja ahdistunut

[/quote]

Tämä on kuin minun suustani

[/quote] emme taida olla ainoita tuntemustemme kanssa

Vierailija
10/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne ei auta kunnolla? Taio sulle työpaikkaa, kun niitä ei ole?

Vierailija
11/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyys on ihmisen parasta aikaa. Tälläkin hetkellä ainakin miljoona suomalaista haaveilee että saisi mähötä koko viikon sohvalla tekemättä mitään. Jos ei keksi muuta tekemistä kuin istua kotona, niin ei ihme ettei kukaan ota töihinkään. Mene vaikka lenkille.

Vierailija
12/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 03:42"]

[/quote]

Minä puolestani en tasan tarkkaan tee pätkääkään vapaaehtoistöitä työttömänä. Mikään ei vituta niin paljoa kuin tehdä palkattomia töitä sillä aikaa kun muut keskittyvät palkanansaintaan.

Vai että sydäntä lämmittää?Jos korventava VIHA lasketaan lämmitykseksi, niin sitten kyllä.

[/quote]

ompa asennevammasta porukkaa  o.O

Kävin työttömyysaikanani lukemassa satuja viikoittain syöpäsairaille lapsille sairaalassa (vaparityönä). Tuolloin aloitin myös pianonsoiton alkeet. Samaan aikaan sain joka kuu liiton rahat. Työttömyyttä kesti 7kk kunnes tärppäsi hakemuksilla.

Nyt ihan oikeasti kannattaa lopettaa tuollainen vellominen negatiivisissa tunteissa.

Kai te aikuiset ihmiset tiedostatte, että itse luotte omat tunnetilanne, omat ajatuksenne...?

Vierailija
13/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 03:42"]

[/quote]

[/quote]

Kävin työttömyysaikanani lukemassa satuja viikoittain syöpäsairaille lapsille sairaalassa (vaparityönä). Tuolloin aloitin myös pianonsoiton alkeet. Samaan aikaan sain joka kuu liiton rahat. Työttömyyttä kesti 7kk kunnes tärppäsi hakemuksilla.

Nyt ihan oikeasti kannattaa lopettaa tuollainen vellominen negatiivisissa tunteissa.

Kai te aikuiset ihmiset tiedostatte, että itse luotte omat tunnetilanne, omat ajatuksenne...?

[/quote]

Todellakintodellakintodellakin aivan aivan :'D

Vierailija
14/34 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 04:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 04:46"][quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 03:42"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Näinpä. Sitä kun ei kovin moni kiukutteleva aikuinen todella näytä tiedostavan :-/

"Muiden syy kun minusta tuntuu tältä! kiukku kiukku raivo raivo!!!!"

surullista..

*facepalm*

Vierailija
15/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Näinpä. Sitä kun ei kovin moni kiukutteleva aikuinen todella näytä tiedostavan :-/

surullista..

*facepalm*

[/quote]

Tuohon aivan lunnollista. Miksi helvetissä esim. minun pitäisi tehdä töitä ilmaiseksi, kun toiset saavat siitä palkan?

Vihahan on ainoa luonnollinen reaktio tähän, aivan erityisesti silloin, kun palkattomiin töihin jopa pakotetaan nyky-yhteiskunnassa.

Miksikäs luulette, että orjat ovat tavanneet nousta kapinaan kaikkina aikoina? Ihan siksi, että olivat asennevammaisia, eivätkä tajunneet tehdä töitä "yhteiseksi" hyväksi?

Jos moisiin pakotetaan, pidän aivan varmasti huolen, että paska leviää tuulettimeen.

Jos teitä kiinnostaa tehdä vapaaehtoishommia ilman palkkaa, sen kun menette, minä voin ottaa sen palkallisen duuninne.

Vierailija
16/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeltä viuhuu pointti ohi niin että humahtaa. Kiukuttele ihan rauhassa, ilmeisesti se on susta rakentavaa.

Vierailija
17/34 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 01:50"]

[/quote]

[/quote]

surullista..

*facepalm*

[/quote]

Tuohon aivan lunnollista. Miksi helvetissä esim. minun pitäisi tehdä töitä ilmaiseksi, kun toiset saavat siitä palkan?

Vihahan on ainoa luonnollinen reaktio tähän, aivan erityisesti silloin, kun palkattomiin töihin jopa pakotetaan nyky-yhteiskunnassa.

Miksikäs luulette, että orjat ovat tavanneet nousta kapinaan kaikkina aikoina? Ihan siksi, että olivat asennevammaisia, eivätkä tajunneet tehdä töitä "yhteiseksi" hyväksi?

Jos moisiin pakotetaan, pidän aivan varmasti huolen, että paska leviää tuulettimeen.

Jos teitä kiinnostaa tehdä vapaaehtoishommia ilman palkkaa, sen kun menette, minä voin ottaa sen palkallisen duuninne.

[/quote]

Kun juuri tarkoitin, että kunnes pääsee palkkatöihin niin saa sijais tekemistä vaikka vaparitöistä tai eri kursseista, ettei vain vello himassa negatiivisissa viboissa. Oma pää on nimittäin pahin vihollisemme.

Niinhän se joku viisas mieskin on joskus sanonut, että suurin sota jonka mies joutuu elämänsä aikana taistelemaan, on sota itseään vastaan.

Vaparihommat, mm tuo kun kävin sairaalassa niille lapsille lukemassa satuja, oli ajan täytettä kunnes työllistyin. Hain kokoajan aktiivisesti töitä ja viimein onnisti.

Ja tuli kyllä hyvä mieli kaupan päälle niistä lasten iloisista kasvoista :)

T. nro 13

Vierailija
18/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 00:11"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 05:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 01:50"]

[/quote]

[/quote]

surullista..

*facepalm*

[/quote]

[/quote]

Kun juuri tarkoitin, että kunnes pääsee palkkatöihin niin saa sijais tekemistä vaikka vaparitöistä tai eri kursseista, ettei vain vello himassa negatiivisissa viboissa. Oma pää on nimittäin pahin vihollisemme.

Niinhän se joku viisas mieskin on joskus sanonut, että suurin sota jonka mies joutuu elämänsä aikana taistelemaan, on sota itseään vastaan.

Vaparihommat, mm tuo kun kävin sairaalassa niille lapsille lukemassa satuja, oli ajan täytettä kunnes työllistyin. Hain kokoajan aktiivisesti töitä ja viimein onnisti.

Ja tuli kyllä hyvä mieli kaupan päälle niistä lasten iloisista kasvoista :)

T. nro 13

[/quote]

Siis mitä helvettiä? Miksi ihmeessä luulet, että jos sinä saatkin hyviä mieliä puuhasteluistasi, kaikki muutkin saavat? Minua pelkästään vituttaa tämä nyt nykyinen asenneilmasto, jossa kaikki, erityisesti valtionhallinto yrittää saada käyttää ehtymätöntä kekseliäisyyttä saadakseen jonkun tekemään ilmaiseksi jotakin.

Jos minulle, koulutetulle ja kokeneelle ihmiselle ei töitä löydy sillä aikaa, kun itseäni kouluttamattomampia ja kokemattomampia on palkkatöissä, niin Itselleni tulee hyvä mieli nimenomaan siitä, etä en edistä vahingossakaan yhtään mitään palkatta.

[/quote]

en ole 13 mutta käsittääkseni hän tarkoitti että tee jotain muuta kun pyörittele negatiivisia ajatuksia päässäsi, koska negatiivinen ajatus on ajattelijalleen pahasta. Oli se sitten kolmentoista kirjoittamasta vapaaehtoistyötä, urheilua tai muuta tervettä harrastusta.

Miten muka joku noin korkeasti koulutettu ei käsitä tuollaista pointtia o.O

Löytyy yhtä sun toista tutkintopaperia, mutta aitoa järkeä ei hippuakaan.

Vierailija
19/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]  Itselleni tulee hyvä mieli nimenomaan siitä, etä en edistä vahingossakaan yhtään mitään palkatta.

[/quote]

Näköjään.. et edes omaa mielenterveyttäsi. Tosin juttujasi lueskellessa huomaa, ettei sinulla sellaista ole tainnut koskaan ollakaan :/

Vierailija
20/34 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe: Positiivisuuden voi valita

Vuoden positiivisimmaksi turkulaiseksi vuonna 2013 valittu rockmuusikko Michael Monroe tunnustaa, ettei aina itsekään ole päivänpaiste. Hän muistuttaa kuitenkin, että jokainen voi vaikuttaa omaan mielialaansa. http://yle.fi/uutiset/michael_monroe_positiivisuuden_voi_valita/6857204