Vaimosta tuli hirviö
Onko kenelläkään miehellä tullut samanlaista tilannetta vastaan kuin minulla? Tai onko tähän asiaan naismielipidettä, kuinka minun pitäisi asiaa käsitellä?
Meillä on asiat sujuneet suhteellisen normaalisti tähän saakka, mutta eilen vaimoni käski minun viedä kuivuneet pyykkini vaatekaappiin. Miksi minun täytyy se tehdä, sehän on naisen homma? Ymmärtäisin, jos olisi ollut esimerkiksi ruoan valmistus kriittisessä vaiheessa, tai lapsella vaippa vaihdettavana. Nyt ei kuitenkaan mitään tällaista ollut hoidettavana.
Kuinka tällaisessa tilanteessa kuuluisi toimia? En siis tietenkään vienyt pyykkejä. Mielestäni pitäisi riittää, että vaihdan lamput ja vaihdan/vaihdatan auton renkaat puolivuosittain. Näiden lisäksi muuta pientä nikkarointia. Vaimolle jää vain yksi asia (kodin hoitaminen) tehtäväksi.
Oli pakko avautua, koska tunsin itseni hieman nöyryytetyksi. Onko muilla ollut vastaavaa?
Kommentit (28)
Kyllä ainut vaihtoehto tässä tilanteessa on ottaa avioero.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:50"]
surkean läpinäkyvä provo. eteerinen, etten sanoisi.
[/quote]
no shit, sherlock? : )
Saattaa myös olla, ettet ole kurittanut häntä tarpeeksi. Esim. jäädyttämällä yhteisen tilin käyttövarat, lähtenyt kotoa ja vienyt auton useaksi päiväksi samalla jättäen naisen ilman sitä ja mitään vitun liikkumisvaroja yksinään sinne jonnekin korpeen jumalanseljäntaakse missä asuttekaan, lyönyt häntä säännöllisesti takamuksille "roikkuperse", haukkumalla häntä julkisella paikalla hyvin kovaäänisesti, napannut tukasta ja kantanut makuuhuoneeseen persepanoille. Suosittelen että teet jotain noista, niin hän suostuu tekemään kyllä muutakin.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 22:50"]
Kyllä ainut vaihtoehto tässä tilanteessa on ottaa avioero.
[/quote]
Komppi tälle. Alamäki on alkanut. Etsi uusi vaimo, joka tekee kaikki kotityöt puolestasi mukisematta. Aasiasta löytyy paljon tottelevaisia.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 23:31"]
En usko, että on provo. Eräs tuttuni on oikeasti samanlainen. Ei tee mitään, mutta valittaa kaikesta pienestä.
[/quote]
Minäkin tiedän yhden miehen, isän ja aviopuolison, joka voisi melkein olla jutun kirjoittaja. Näin ulkopuoliselle hän on hupaisa tuulahdus menneiltä vuosikymmeniltä, mutta vaimolla on oikeasti rankkaa kun mies ei osaa myötäelää yhtään.
Anteeksi että nauratti. Voiko oikeestikin olla tuollaista?
surkean läpinäkyvä provo. eteerinen, etten sanoisi.