Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua kiusattu töissä ja miten?

Vierailija
26.01.2014 |

Työkavereiden käytös on alkanut tuntua melkein kiusanteolta viime aikoina. Eräs ihminen on kasvotusten niin ystävällinen ja niin kaveria, mutta heti kun poistun paikalta alkaa puhumaan minusta negatiiviseen sävyyn muiden kanssa. Joskus vaihtaa "merkitseviä" katseita muiden paikallaolijoiden kanssa jos puhuu jotain kanssani ja vaikka vastaan ihan neutraalisti enkä siis sano mitään hassua. Jotenkin tuntuu, että minulle tavallaan naureskellaan.

Ainoa asia miten poikkean muista on se, että olen hiljaisempi ja viihdyn omissa oloissa. Olen tunnollinen ja nykyään tunnen olevani koko ajan kauheassa paineessa, etten vain tekisi minkäänlaisia virheitä ettei kukaan saa syytä puhua minusta. Mietin pääni puhki miten ärsyttävä oikein voin olla ja teenkö työssäni jotain väärin. Käy itsetunnon päälle kun on ystävällinen ja hoitaa työnsä tunnollisesti, mutta se ei riitä vaan on koko ajan olo, että pitäisi olla erilainen vaikka väkisin.

Ottaa muuten päähän mennä taas aamulla töihin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä aiemmassa työpaikassani oli ahdistelua, nimittelyä, ala-arvoista kommentointia ja ulkonäön arvostelemista. Keski-ikäinen miespuolinen esimies osallistui tähän myös. Ala-arvoinen käytös ei kohdistunut vain minuun. Tuolta irtisanoutuminen oli parhaita päätöksiäni.

Yksi myöskin tuolta poislähtenyt kollega lähetti minulle myöhemmin joulukortin, jossa kiitti siitä, että olin käyttäytynyt häntä kohtaan reilusti. Silloin tuli ihan kyyneleet silmiin, sillä tätä kollegaa kohtaan oltiin oltu hyvin epäreiluja.  

Sitä edeltävissä työpaikoissa ei tuollaista käytöstä ollut. Tuota työpaikkaa seuraava työpaikka tuntui suorastaan keitaalta. 

Vierailija
2/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pomo otti minulta yhtäkkiä tunnit pois ilman minkäänlaisia neuvotteluja. Nostin niin ison metelin että juttu tuli firmalle monta kertaa kalliimmaksi (kaikkine kuluineen) kuin työsopimuksessani olleiden työtuntien tarjoaminen olisi maksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena työntekijänä, selän takana puhuttiin pahaa kun en osannut kaikkea heti. Perehdytettiin nopeasti ja olisi heti pitänyt kaikki tietää. Ei tervehditty aamulla, oltiin ynseitä. Ei autettu, vaikka minä autoin aina muita parhaani mukaan. Hoitoalalla. Kun vaihdoin työpaikkaa pääsin paljon paremmalle osastolle missä henki oli ihan erilainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme