Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni oli käymässä luonani lapsineen

Vierailija
26.01.2014 |

Lapsi tuli ulkoa pahantuulisena ja potki vaatteensa pitkin lattioita ja jätti kurajäljet kengistään. Huomautin, että noin ei saa tehdä. Mies oli hiljaa ja hetken päästä tuli viisastelemaan minulle, että envaatinut lasta siivoamaan jälkiään. Huomautin, että kyseessä ei ole minun vaan hänen lapsensa, että hoitaa sen puolen vain ihan itse.

Kyllä nuo miehet on tyhmiä, luulevat että lapsetkin kasvattaa joku muu heidän puolestaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos muuttaisitte yhteen, niin saisitte oikein antoisan uusperhe-elämän aikaiseksi.

Vierailija
2/4 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole enää tekemisissä. Et tule asiaa katumaan. Päinvastoin, kärsitte kaikki jos jatkatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olisi varmaan hyvä aika keskustella onko sinulla valtaa määrätä lapsia ja tukeeko mies sinua jokaisessa käskyssä mitä tulet antamaan. 

Vierailija
4/4 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, luuletko että jotain kiinnostaa? Te elämänne ryssineet uus "perheelliset" olette luusereita joiden "lapsista" tulee yhtä surkeita tussunjakajia ja joka reikään tökkijöitä, kasvattaminen on turhaa kun esimerkin kautta oppii kuitenkin arvottomaksi jokaisen vastaantulijan kanssa lisääntyväksi yhteiskunnan elätiksi.