Mistä syystä vartijat epäilee näpistystä?
Koko laukku katsottiin ja taskut..eikä tietenkään mitään löytynyt en edes avannut laukkuani sielä kaupassa....
Kommentit (23)
Ruokatunnilla työkaverien kanssa kävin aikoinaan Leppävaaran Citymarketissa hakemassa ex-työkaverille läksiäislahjaa. Maksoimme lahjan ja muut mitä ostoksia oli. Piippaus alkoi, kun olin lähdössä kassalta. Kun minulta ei mitään piipausta aiheuttavaa löytynyt, tuli vartia ja vei minut "vatijankoppiin". Siellä käsilaukkuni tutkittiin uudelleen ja lopulta löytyi varashälytyksen aiheuttanut rahapussini, joka oli ollut käytössäni jo useita kuukausia. Rahapussi oli oli ostettu eri liikkeestä, mutta myyjältä oli jäänyt ottamatta pieni tarra lomapakosta oston yhteydessä. Oli tosi noloa joutua vartiankoppiin ja työkaverit odottivat ulkopuolella autossa. En tiedä vieläkään uskovaitko he 2 ex-työkaveria, että en yrittänyt varastaa mitään.
Minua epäiltiin kerran ilmeisesti siksi, että olin penkonut hyllystä hammasharjoja pitemmän aikaa löytääkseni juuri oikeanlaisen harjan. Siis sellaisen, joka olisi "soft" ja vielä lisäksi senvärinen kuin halusin.
Tätä ei sanottu syyksi, mutta mitään muutakaan epätavallista en ollut kauppareissun aikana tehnyt.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 19:57"]*aaltoja* Neuroottisesta Neurologiksi, suuri askel vartialle, lukijoita ei kiinnosta pätkääkään. Haluan nähdä sen vartian joka minun kassiini kätensä tunkee, saa juristit kimppuunsa. Maksan verojakin sen verran mitä kauppakyylä tienaa.
[/quote]
Taisin osua oikeaan. Olet näitä perus-urpoja lukutaidottomia? Et tajunnut pointtia? Kaikilla ei siis ole haaveena poliisin ammatti. Ja kirjoita vartija edes oikein. Juristeilla uhkailevia pellejä on Suomi täynnä. Et tainnut mallikouluun päästä läskiperseen kanssa ilmeisesti.
[/quote]
Voih kun mallikouluun ole ikänä milloinkaan hakenut, ei tarvitse. Minä kirjoitan jonkun vartian tai vartijan ihan niinkuin lystään, en kysele perseaukiselta neurootikolta siihen ohjeita. Ymmärrän että illat istut vartian uniformussa ja kyttäät naapureita, etteivät pöyhi sun jopoa.