Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 37 vuotias, 46kg ja 167cm ja muodokas!

Vierailija
26.01.2014 |

Vasta oli työpaikalla puhetta, jossa tulin paljastaneeksi painoni. kukaan ei uskonut ennen kuin saatiin vaaka paikalle, koska minun kuulema pitäisi tolla painolla olla laiha. Olen naisellinen ja muodokas.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
2/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Ehkä sulla on kevyet luut? Se voi olla merkki osteoporoosista. Ei sinussa paljon rasvaa voi olla eikä lihastakaan. Toivottavasti olet terve. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!

Vierailija
4/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias, 46 kg, 167cm, moudokas ja kaipaan hyväksyntää ja ihailua AV-mammoilta!

Vierailija
5/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana:)

Vierailija
6/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan kylmä. Siis mikä sun rasvaprosentti on? Omaatko yhtään lihaksia? Ehkä ne töissä yritti hienovaraisesti vihjata, että hakisit ammattiapua. Esim. onko kilpirauhasen liikatoiminta tai joku muu syy laihuuteen. Mitä niistä muodoista, jos muu osa on luuta ja nahkaa.

Vierailija
7/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pistä nyt kuva niin nähdään moinen jumalatar. Voi olla vaatetettunakin, siitäkin saadaan jo suuntaviivoja. 

Vierailija
8/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittänyt olevani jumalatar. En edes kaunis. Tai edes siedettävä.

väitän olevani muodokas, en laiha!

ap

Vierailija
9/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman mittainen, kun teininä painoin saman verran kuin sinä nyt, minua epäiltiin anorektikoksi. Minulla oli olemattomat rinnat, joten jos sinulla on muotoja, se tarkoittaa sitä että olet muutoin anorektisen laiha. En voi sanoa ihannoivani sinua, vaan olen järkyttynyt että työssä käyvä aikuinen nainen voisi noilla mitoilla ja painoilla olla itsestään ylpeä.

Vierailija
10/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen huonolla itsetunnolla varustettu taruolento.

Vierailija
11/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi kieltämättä käy! Itse joutuu tekemään liikunnan ja ruokavalion kautta paljon töitä, ettei lihoisi ja olisin edes jotenkin muodokas. Hemmetin huonot geenit :D

Vierailija
12/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:20"]

ap

[/quote]

no niinpä väität, kukaan ei vana yllättäen usko.

Vierailija
13/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:20"]

ap

[/quote]

no niinpä väität, kukaan ei vaan yllättäen usko.

Vierailija
14/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et noilla mitoilla ole muodokas, vaan liian laiha! Huolestuttavan laiha, sairaan puolella. 55kg alkaa olla minimi aikuiselle naiselle tuolla pituudella.

kaunis voit olla silti ilman muuta, kauniit kasvonpiirteet jne, mutta liika laihuus ei kyllä ole piirteillekään eduksi, ja vanhemmiten vielä vähemmän. Koitas vähän saada lihaa luitten päälle. Onko kuukautiset?

Vierailija
15/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et noilla mitoilla ole muodokas, vaan liian laiha! Huolestuttavan laiha, sairaan puolella. 55kg alkaa olla minimi aikuiselle naiselle tuolla pituudella.

kaunis voit olla silti ilman muuta, kauniit kasvonpiirteet jne, mutta liika laihuus ei kyllä ole piirteillekään eduksi, ja vanhemmiten vielä vähemmän. Koitas vähän saada lihaa luitten päälle. Onko kuukautiset?

Vierailija
16/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla väittivät, etten voi painaa niin vähän ja näyttää tältä. Siellä pystyin asian todistamaan, täällä en. Ja samapa tuo, en ulkonäölläni herätä mitään huomiota ja tuskin kukaan vastaantulija keksii miettiä painoani.

Olenpahan esimerkki, ettei paino kerro ihmisen ulkonäöstä paljoakaan!

Ja en sairasta anorexiaa, en haluaisi olla laiha, minulla on kuukautiset jne. Ei syytä huoleen! ap

Vierailija
17/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160c ja painan 48kg. Olen liian laiha vaikka minulla on tissit ja lantion kaunis kaarre. Vaikea kuvitella, etteikö ap olisi laiha.

Vierailija
18/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 16:10"]

Vasta oli työpaikalla puhetta, jossa tulin paljastaneeksi painoni. kukaan ei uskonut ennen kuin saatiin vaaka paikalle, koska minun kuulema pitäisi tolla painolla olla laiha. Olen naisellinen ja muodokas.

[/quote]Sulla varmaan kertyy JUST oikeisiin paikkoihin, on jonkunlainen notkoselkä (pakarat näyttävät isommilta). Tai sitten "muodokas" sinulle tarkoittaa suuria rintoja.

Vierailija
19/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 14 vuotias tytär on 167 ja painaa 55 kiloa ja hänkin on tosi hoikka, mutta lihaksikas, harrastaa kilpatasolla jalkapalloa.

Ap:n kiloihin ei kyllä sitten montaa lihasta mahdu, jos on vielä runsaammin kurvejakin.

Vierailija
20/34 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen minäkin 177cm ja 52 kg, tissit ja perse löytyy ja olo on kerrassaan mainio. Ymmärtäkää ettei paino kerro kaikkea.