Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein ymmärrä sitä urbaanilegendaa, että mennään vieraaseen autoon ja

Vierailija
26.01.2014 |

pieraistaan.

Siis oikein mietin tätä kun äsken kävelin kauppaan :)

Että miksi joku nimenomaan pieraisisi autossa sisällä ja aiheuttaisi hajuhaittoja sisällä istujalle, kun juuri tuli ulkoa ja sinne voi tuprutella niin paljon kuin tykkää, ilman hajuhaittojakaan?

Vai onko tällä legendan pariskunnalla jokin pierufetissi jota tällaiset tavikset meikäläiset eivät ymmärrä?

Kertokaas, viisaammat!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tollaista, mutta se kun pieraisee hississä. Miksi tosiaan kukaan haluaisi pieraista pienessä tilassa?

Vierailija
2/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkona kadulla on ihmisiä, ni ei kehtaa pierasta siellä.

Mä olen muuten mennyt itsekin väärään autoon ja nauranut myös isäni kanssa kippurassa, kun äitimme ryykäs edessämme olevaan autoon. Kumpikaan meistä ei sentään ole pierassuit xD

Mutta ei se nyt siis niin tavatonta ole kiireessä istahtaa samanlaiseen autoon.

Tiedän pari muutakin, jotka on tehneet tuon, mutta koska ne menee kuitenkin kaupunkilegendoiksi, niin jääköön ne tähän virkkeeseen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:39"]

Koska ulkona kadulla on ihmisiä, ni ei kehtaa pierasta siellä.

Mä olen muuten mennyt itsekin väärään autoon ja nauranut myös isäni kanssa kippurassa, kun äitimme ryykäs edessämme olevaan autoon. Kumpikaan meistä ei sentään ole pierassuit xD

Mutta ei se nyt siis niin tavatonta ole kiireessä istahtaa samanlaiseen autoon.

Tiedän pari muutakin, jotka on tehneet tuon, mutta koska ne menee kuitenkin kaupunkilegendoiksi, niin jääköön ne tähän virkkeeseen :-)

[/quote]

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194866421837/artikkeli/uskomaton+tapahtumasarja+pariskunta+varasti+auton+jota+luulivat+oikeasti+omaksensa.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi