Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä parisuhteista olisi sinun ihanteesi? Ja ikäsi?

Vierailija
26.01.2014 |

Jos sinulla on lapseton parisuhde - eli lapsia ei tule, tai lapset ovat jo lähteneet kotoa, niin mikä näistä olisi ihanteesi?

a) molemmat tekevät työtä 8-16, ja illat menevät yhdessä, joko kotosalla, ystävien kanssa tai yhteisissä harrastuksissa, omat menot pyritään järjestämään niin, että molemmilla omat menot samaan aikaan.

b) molemmilla arkena runsaasti omia menoja tai pitkiä työpäiviä. Tavataan sitten illalla kotona viimeistään n klo 20. Viikonloput enemmän yhdessä.

c) parisuhde itsenäinen, jopa erikseen asuen. Tavataan, kun siltä tuntuu. Sitoutuminen kuitenkin yhtä syvää kuin edellisissä.

d) vapaa suhde, täysi itsenäisyys, mutta mies on kumppani

kerro myös ikäsi! Minulla on teoria... Itse valitsen b) ja ikää on 45 v.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, mies 39 v. 15 v suhteessa, joista 6 ilman lapsia.

Vierailija
22/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 13:45"]

Mä olisin muuten voinut ottaa b:n, mutta olisi kamalaa olla suunnilleen joka päivä vasta kasilta illalla kotona... Siitähän joutuu hetikohta nukkumaan. Terv. 13

[/quote] Siinähän luki viimeistään.

Meillä on tosiaan se lapsi niin menot on vähän vuoroilloin. Välill minulla saattaa olla pidempää päivää +pidempi ajomatka kotiin. Silloin en järjestä muuta menoa mutta miehellä saattaa olla. Lyhyempinä päivinä taas käyn salilla 2-3 kertaa viikossa, ehdin olla lapsenkin kanssa siinä aikaisemmin ja kun mies tulee kotiin ja on syöty, niin lähden salille. Illalla ehditään kuitenkin miehenkin kanssa viettämään aikaa muutaman tunnin ja koko viikonloput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka vaihtelee. Välillä B välillä jopa D, ihanne olisi ku olisi esim. 2 kotia: kaupunki ja maalla, vois sit välillä pitää vähän hajurakoa.

Ikää 28v

Vierailija
24/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A , nainen, ikä 36 vuotta, yhdessä 16 vuotta. 3 kouluikäistä lasta. En haluaisi vähentää lasten poismuuttamisen takia ajanviettoa mieheni kanssa. Aina ollaan viihdytty hyvin yhdessä.

Vierailija
25/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin a:n ja b:n väliltä. Iät 32/33, yhdessä 8 vuotta, ei lapsia.

Vierailija
26/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

c! Ja ikää 45

Vierailija
27/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti c olisi mun mieleen!

Olen ollut lasteni kanssa jo 10v ilman, että ketään miestä on meillä asunut, ja pian kun lapset lähtevät omilleen, en usko, että enää kykenisin saman katon alle kenenkään kanssa muuttamaan, sillä olen niin tottunut toimimaan ns itsenäisesti omin aikatauluin.

Vierailija
28/28 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti c) ja ikää 26.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä