Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatko vauvan (2kk) nukkumaan mahalleen?

Vierailija
24.07.2006 |

Tuntuu nukkuvan niin paremmin...Onko siinä jotain riskejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessahan ei taida vastaavaa kieltoa olla, ja täällä siihen ei kai katsota liittyvän mitään riskejä (korjatkaa jos olen väärässä), mutta Ranskassa nimenomaan korostettiin että kätkytkuolemat ovat siellä vähentyneet tämän vatsallaan nukutuskiellon jälkeen. Mä tein siis maassa maan tavalla, ja vauva nukkui selällään.

Vierailija
2/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on jo sairaalassa lastenhoitajat laittanut masulleen sänkyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vauvaa ei voinut nukuttaa selälläänkään koska saattoi pulauttaa vielä unissaan, pelkäsin että tukehtuu.

Vierailija
4/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuin vauvan peitolla makaaman kyljellään (näin tekivät myös sairaalassa). Tämähän on todettu ilmeisesti jo aika monessa maassa että kätkytkuolemat ovat vähentyneet kun vanhempia on neuvottu nukuttamaan lasta jossain muussa asennossa kuin mahallaan.

Vierailija
5/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut. Vauva kärsi mahavaivoista ja nukkui mahallaan edes jonkin verran.

Vierailija
6/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kyllä että jos kätkytkuolema tulee, niin se tulee kyllä oli vauva sitten nukkunut mahallaan tai selällään.

Vierailija
7/7 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen minäkin arvioinut ja meillä molemmat ovat nukkuneet vatsallaan aika pienestä alkaen, esikoinen alusta asti ja kuopus vähän myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä