Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Maajussille morsian Tuomaksen morsiammista susi

Vierailija
26.01.2014 |

lammasten vaatteissa?

Mitä luulette?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais vähän kierompi jyrä päästä jatkoon pikku pelailulla. ;) En luovu toivosta nähdä lisää draamaa ja selkäänpuukotusta. 

Vierailija
22/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli parhaan näköisin. 

Vai oli se joku fitness-misu se Taru... no ei sitä kyllä ulkomuodosta huomannut. Tais olla offilla :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harteiden koossa ainakin löytyi.

Vierailija
24/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Taru sellanen ollutkaan vaan harrastaa ja haaveilee sanoo. Kaunis tyttö jolla on sana hallussa. Arvostan! Ja kyllä draamaa odotan innolla. Toivottavasti Tuomas näkee mikä kannattaa ja mikä ei!

Vierailija
25/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartiat oli kyllä levottomat. Kuin eri pimu edelliseen jaksoon verraten. Taisi olla aika kyllästynyt akkojen kotkotuksiin. Mutta toivottavasti muille metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan sanon minä!

Vierailija
26/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taru ja tarumainen urheilullisuus...taitaa tyttö taruilla, kroppa oo salia nähnykkään!! 

Vierailija
27/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö käy meidän salilla ja Instassa löytyy aika mukavaa muodonmuutosta.. U Go Girl!

Vierailija
28/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se oli tosi pihkassa Tuomakseen (tai sitten vain voitontahtoinen?), mutta tiputuksen jälkeisessä haastattelussa ääni olikin muuttunut kellossa. Tuomas oli kuulemma ollut livenä pettymys eikä hänelle tarpeeksi timmi. Eipä se Taru kyllä itsekään miltään fitness-mimmiltä vaikuttanut, tai sitten niiden ylisuurten villapaitojen alla oli jotain mikä ei päällepäin näkynyt. Mulla jäi vähän paha maku tuosta Tarun viimeisestä haastattelusta. Eipä ne muutkaan naiset kyllä oikein tehneet, kun juorusivat. Olisvat vain antaneet maajussin itse päästä neidon luonteesta jyvälle.

Vierailija
29/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas taitaa tykätä naisista jossa on jotain mistä pitää kiinni. Kaikki Neljä samanlaisia.

Vierailija
30/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sen toisenkin kaverin naiset aika hyvässä lihassa?

Se nyt vaan taitaa olla niin, että iso osa nuorista naisista (ja miksei pojistakin) on hiukan tuhdimmassa kunnossa nykyään. Mut sen toisen naiset oli mukavamman oloisia muuten. Annakin oikein ihana ja se yksi tyttö ihan ihastunut jo. 

Ihmettelen kyllä kommenttia ettei Tuomas muka olisi timmi. Aika hyväkroppaiselta se mun mielestä vaikutti. Ei mitään supliikkimiehiä tosin :D

Vierailija
31/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 22:39"]

Ihmettelen kyllä kommenttia ettei Tuomas muka olisi timmi. Aika hyväkroppaiselta se mun mielestä vaikutti.

[/quote]

Eiköhän tuo Tarun kommentti ollut heijastusta omasta pettymyksestään kun ei tullut valituksi jatkoon. Näin ainakin veikkaisin. Minusta Tuomas vaikutti timmimmältä kuin itse kommentin heittäjä.

Vierailija
32/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas valitsi lopulta Heidin. Jos joku ei tätä vielä tiennyt. :)

Vierailija
33/34 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 23:30"]Tuomas valitsi lopulta Heidin. Jos joku ei tätä vielä tiennyt. :)

[/quote]

Voi helvetin lehmä. Vittuako pilaat muiden jännityksen , kaikki eivät halua tietää vielä tässä vaiheessa. Mutta hyvän valinnan kyllä teki jos näin on

Vierailija
34/34 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas kun se Tuomas ei puhuessaan katso niitä naisia silmiin ollenkaan, pälyilee vain hermostuneen näköisenä ja kädet itseään suojelevasti puuskassa koko ajan. Aivan kuin olisi todella peloissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan