Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä porukkaa te olette, kun haukutte blogisteja

Vierailija
26.01.2014 |

Olen täysin hämmentynyt ja ihmeissäni miten te voitte haukkua vierasta ihmistä noin lapsellisesti. Sitten vielä alapeukutatte tällaista mielipidettä. Mikä oikeus on arvostella muita? Jos jokin blogi ei kiinnosta niin sitten sitä ei varmaan kannata lukea, en tajua teitä. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:27"]

12 ei koe olevansa millään tavalla onneton, ahdistunut eikä kateellinen. Varsinkin tuo kateellisuus on käsittämätön termi, miksi olisin kateellinen jollekin bloggaajalle, siitäkö syystä, että joku laittaa omaa tyhjää arkeansa muiden luettavaksi?

17 on ilmeisesti jonkin blogin tekijä ja saanut kuraa silmilleen ja siitä suivaantuneena purkaa pahaa oloaan kriittisiin mielipiteisiin.

Osaatko katsoa blogiasi ulkopuolisen silmin, mitä mielenkiintoista siinä on, miksi sen pitäisi olla kiinnostavaa jonkun mielestä, koetko elämäsi jollakin tavalla erinomaiseksi ja paremmaksi kuin vaikkapa naapuri?

[/quote]

Minulla ei ole blogia eli arvasit väärin.

Mutta minula on kylliksi käytöstapoja ja sydämen sivistystä pystyäkseni kantamaan vastuun käytöksestäni.  En usko, että se, että jollain on blogi jotenkin vapauttaa minut vastuusta oman käytökseni suhteen.

Lisäksi tuo pakonomainen tarpeesi väittää muiden ihmisten arkea "tyhjäksi" kyllä vahvasti indikoi kateudesta ja ahdistuksesta. Olen pahoillani puolestasi. 

Vierailija
22/23 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:27"]

12 ei koe olevansa millään tavalla onneton, ahdistunut eikä kateellinen. Varsinkin tuo kateellisuus on käsittämätön termi, miksi olisin kateellinen jollekin bloggaajalle, siitäkö syystä, että joku laittaa omaa tyhjää arkeansa muiden luettavaksi?

17 on ilmeisesti jonkin blogin tekijä ja saanut kuraa silmilleen ja siitä suivaantuneena purkaa pahaa oloaan kriittisiin mielipiteisiin.

Osaatko katsoa blogiasi ulkopuolisen silmin, mitä mielenkiintoista siinä on, miksi sen pitäisi olla kiinnostavaa jonkun mielestä, koetko elämäsi jollakin tavalla erinomaiseksi ja paremmaksi kuin vaikkapa naapuri?

[/quote]

Minulla ei ole blogia eli arvasit väärin.

Mutta minula on kylliksi käytöstapoja ja sydämen sivistystä pystyäkseni kantamaan vastuun käytöksestäni.  En usko, että se, että jollain on blogi jotenkin vapauttaa minut vastuusta oman käytökseni suhteen.

Lisäksi tuo pakonomainen tarpeesi väittää muiden ihmisten arkea "tyhjäksi" kyllä vahvasti indikoi kateudesta ja ahdistuksesta. Olen pahoillani puolestasi. 

[/quote]

Huomaatko nyt omassa kirjoituksessasi sitä sydämesi sivistystä kun haukut kritisoijaa kateellisuudesta ja ahdistuneisuudesta?

Näin me kaikki, SINÄKIN, arvostelemme toinen toisiamme, blogisteja, jotka itse itsensä laittavat framille, voi arvostella myös negatiivisesti.

Tavallisen ihmisen elämä vaan on niin tyhjää, ettei sellaisesta ole mitään syytä lähteä tekemään mitään blogia. Vaikka se oma elämä itselle olisi olevinaan jotenkin erinomaista, se ei tarkoita sitä, että valtaosa meistä taviksista pitää sitä sen kummallisempana kuin mitään muutakaan.

Pitäisi olla jotain sanottavaa ja annettavaa, mutta tyhjästä on paha nyhjästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 12:33"]

Bloggaaminen on monelle oikeasti kiva harrastus, joillekin jopa tulonlähde. Harmi vaan, ettei lukijiotaan pysty valitsemaan, kun täällä mammapalstalla suu vaahdossa haukutaan tavalliset ihmiset lyttyyn ja ollaan niin "yleviä".

Kysymys teille, blogien aktiiviset kritisoijat: Onko olemassa ainuttakaan blogia, jonka kirjoittaja osaisi teistä hommansa, vaikuttaisi mukavalta tai teille ei tulisi hirveää kiukkua, myötähäpeää, ylemmyydentuntoa tai kateutta, ilkeitä ajatuksia blogia lukiessanne? Onko yhtään tälläistä blogia, jonka arvon av-palstamammaliinit hyväksyisivät? 

[/quote]

Itseasiassa moniakin blogeja. Katsos, kun jos minä ihmettelen jonkun blogistin käytöstä, en kuitenkaan yleistä kaikkia blogisteja samanlaisiksi tai etsimällä etsi jotain sanottavaa. Kuitenkin yhdessä blogissa satunnaisesti vieraillessani en voi välttyä näitä ihmetyksiltä. 

On monia blogeja, joista pidän ja joita luen. Suurimmaksi osaksi ne ovat todella positiivisia ja innostavia, eivätkä he jokavälissä muista mainostaa kuinka kurjaa tämä bloggaaminen on ja kuinka ihanaa on olla just minä! En osaa nyt selittää asiaa kunnolla, mutta kuitenkin.