Aion treenata ja leikkauttaa itseäni, jotta olen tyrmäävä 45-vuotiaana
Nuorin lapsista täyttää sitten 18 v. ja minä otan miehestäni eron.
Ja sitten aion elää ihan itselleni, aion saada hyvännäköisen, fiksun ja mukavan miehen. Tiedän, että heitä taitaa olla varsin vähän sitten tarjolla, mutta aion pitää huolta että ainakin ulkonäöllisesti en jää toisten jalkoihin.
Ja siis älkää nyt käsittäkö väärin, luonne on tärkein, ja toki tässä treenaan luonnettanikin samalla ja esim. opiskelen koko ajan uutta ja yritän pysyä kiitollisena ja innostuneena elämää kohtaan ja kohdella muita ihmisiä hyvin.. mutta onhan se nyt totta, että kun sitten sinkkumarkkinoille putkahdan 45 veenä, niin ulkonäköähän ne fiksutkin miehet varmaan ekana kattelee. Luulisin, että mulla käy paremmin tsäkä, kun pysyttelen hoikkana ja kiinteänä ja leikkautan ehkä tissit uuteen kuosiin (ei mitään yliampuvaa!) ja laitan vähän botoksilla ryppyjä piiloon...
Kommentit (23)
Awww, thanks for sharing.
And now, get back in the kitchen!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:11"]
no eiks se oo silleen että jos treenaa niin ei tarvi leikkauttaa :DDD
[/quote]
Äh, tissit ovat jo nyt ryppyiset rusinapussit, ja kun tästä vielä pudottelen muutamat ylimääräiset kilot, niin ei ole tisseistä kuin roikkuva, tyhjä nahka jäljellä. Jotain pientä täytettä kaipaavat. Mutta ihan vaan siis maltillisesti, ehkä B tai korkeintaan C-kuppi. En halua sellaisia kumitissejä, joista arvaa kilometrin päähän, etteivät ole aidot.
Lisäksi täytyy nyt katsoa, kuinka pahasti naama rypistyy 45-vuotiaaksi mennessä, siihen on kuitenkin vielä useampi vuosi aikaa. Jotain kasvojenkohotusta voisin ajatella, tai ainakin sitä botoxia.
ap
Mitä aiot leikkauttaa?
Jos minulle tulisi ero miehestä, leikkauttaisin nenäni ja kiristäisin emättimen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:14"]
Awww, thanks for sharing.
And now, get back in the kitchen!
[/quote]
Hah haa. Tikahdun nauruun. Tai sitten en.
ap
Tuo se onkin hyvä vaihe leikata, muutamassa vuodessa tulee vaihdevuodet ja iho alkaa roikkua, ja ne leikkausjäljet käy silleen kivasti muhkuroille. Been there...
Hyvä juttu ap. Minäkin treenaan, 12 vuotta on vielä aikaa tuohon mainitsemaasi ikään. Leikkuulle en aio mennä ja eron otan, mutten taatusti sen jälkeen enää vilkaisekaan miehiin! Olen saanut tarpeekseni niistä ruikuttajista. Sen sijaan aion matkustella, lukea kirjaa ihan rauhassa ja vetää vaikka pullon minttuviinaa illalla eikä kukaan sano siihen mittään :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:18"]
Tuo se onkin hyvä vaihe leikata, muutamassa vuodessa tulee vaihdevuodet ja iho alkaa roikkua, ja ne leikkausjäljet käy silleen kivasti muhkuroille. Been there...
[/quote]
jaa, missäs vaiheessa sitten kannattaisi leikata, myöhemmin? Täytyypä konsultoida sitten leikkaavaa lääkäriä näistä asioista, kun kauneusleikkaukset tulevat ajankohtaisiksi..
ap
Ei sulle mitään tsäkää käy, kun ikäisesi miehet ovat sillloin kiinnostuneita nuoremmista. Oot silloin vanha kurppa leikkauksilla tai ilman.
Mikäs siinä, tsemppiä vain leikkauksiin. Itse olen vähän päälle kolmekymppinen, mutta aion vielä joskus korjauttaa kasvoissani olevia arpia ja sitten vanhempana laitatan ehkä täyteaineita ryppyihin. Tietysti aion kartoittaa erilaisia hoitovaihtoja ja asioida luotettavan, kokeneen plastiikkakirurgin luona.
Yleisesti ottaen olen luonnollisuuden kannalla ja suhtaudun vähän kriittisesti laajoihin kauneusleikkauksiin, mutta aion kyllä ottaa selvää keinoista, joilla voisin mahdollisesti parantaa hieman ulkonäköäni.
ja miten kauan vielä on aikaa tähän ap:n elämän kliimaksiin?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:20"]
Hyvä juttu ap. Minäkin treenaan, 12 vuotta on vielä aikaa tuohon mainitsemaasi ikään. Leikkuulle en aio mennä ja eron otan, mutten taatusti sen jälkeen enää vilkaisekaan miehiin! Olen saanut tarpeekseni niistä ruikuttajista. Sen sijaan aion matkustella, lukea kirjaa ihan rauhassa ja vetää vaikka pullon minttuviinaa illalla eikä kukaan sano siihen mittään :)
[/quote]
Minä kyllä -ainakin vielä- haaveilen löytäväni miehen, jonka kanssa oikeasti voisin jakaa elämääni ja tehdä yhdessä kaikenlaista, arkisista puuhista matkusteluun ja yhteiseen harrastamiseen jne. Kaipaan hellyyttä, läheisyyttä, rakkautta, ja perhosia vatsaani. Vielä en lähde etsimään, kannan vastuuni väärästä valinnastani ja kasvatan nyt nuo meidän yhteiset lapset ensin aikuisiksi. Sitten käännän kokonaan uuden sivun elämässäni :)
ap
Kuka edes haluaa sellaisen miehen ettei sille kelpaa ihan tavallinen normaali nainen vaan pitää olla leikelty.
Toki saa huolehtia itsestään ja treenata mutta jos ei voi olla oma itsensä niin olisin mielummin yksin.
Mitä jos ap yrittäisit ensiksi nauttia tästä päivästä ja tehdä siitä mahdollisimman hyvän ja unohdat tuon sitku-haaveet.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:21"]
Ei sulle mitään tsäkää käy, kun ikäisesi miehet ovat sillloin kiinnostuneita nuoremmista. Oot silloin vanha kurppa leikkauksilla tai ilman.
[/quote]
Noo, onneksi miehen ikä ei merkkaa mulle niin paljoa. Mä ihastuin joskus alle kolmekymppisenä 47-vuotiaaseen mieheen... Ja tiedän nytkin n. 5-kymppisiä ja ylikin, jotka kyllä kelpaisivat mulle, siis jos olisin vapaa. Ja jahka olen 45-vuotias, voi olla että mulle kelpaa 55-60 -vuotiaatkin, niillehän varmaan timminä 45-vuotiaana kelpaisin mahtavasti ;)
Osa miehistä näyttää vanhoilta papparaisilta jo vähän yli 4-kymppisinä, osa vaikuttaa nuorekkaalta vielä 70 veenä. Sama tietysti naisissa.
ap
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:21"]
[/quote]
Tätä mäkin ajattelin, että jos nyt sitten olis joku menestynyt ja kondiksessa oleva, päästään terve ja muutenkin mukava ukko niin kai sellainen saa nuoriakin naisia?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:27"]
Kuka edes haluaa sellaisen miehen ettei sille kelpaa ihan tavallinen normaali nainen vaan pitää olla leikelty.
Toki saa huolehtia itsestään ja treenata mutta jos ei voi olla oma itsensä niin olisin mielummin yksin.
Mitä jos ap yrittäisit ensiksi nauttia tästä päivästä ja tehdä siitä mahdollisimman hyvän ja unohdat tuon sitku-haaveet.
[/quote]
En aio siis päätyä leikellyn näköiseksi.. pieniä parannuksia vaan, jotta näytän nuorekkaalta ja peilikuva miellyttää itseäni.
Ja siis, toki yritän jokaisesta päivästäni tehdä niin hyvän, kun se on mahdollista, tänäänkin. En minä täällä marise ja pihistele elämääni.. haaveilen toki rakkaudesta ja elämänkumppanista, joka oikeasti jakaisi elämänsä kanssani ja olisi minusta kiinnostunut, mutta se on sellaista mukavaa haaveilua, joka piristää tätä päivääni ja auttaa jaksamaan. Nytkin elämässäni on toki paljon hyvää. Laittelen kotiamme, harrastan kivoja asioita, tykkään työstäni, tapaan ystäviäni, yritän saada minun ja mieheni parisuhdetta toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla (siihen asti, kunnes lapsista nuorin tosiaan sen 18 v.). Ei siihen enää ole niin kauaa, ettenkö jaksaisi odottaa. Katson, että lapsille kuitenkin parempi näin.
ap
No mies jätti mut. Olen 47v, hieman yli painoakin, enkä ole hehkeäkään. Silti ihan parikymppisistä alkaen miehiä pörrää ympärillä. Nyt olen viettnyt ihania h
etkiä 11v nuoremman miehen kanssa.
Kannattais varmaan sijottaa ne rahat muuhun.
Parasta olisi erota jo nyt, kun olet tuota mieltä
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:00"]
Ja sitten aion elää ihan itselleni, aion saada hyvännäköisen, fiksun ja mukavan miehen. [/quote]
Kuulostaa varsin itsekkäältä. Mitä jos mieskin haluaa elää ihan itsellensä? Vai sellaista palvelijaako etsit?
Minä olen elänyt itselleni siitä lähtien, kun muutin kotoa. Ei ole tullut leikkauksillekaan mitään tarvetta, kun on koko ajan pitänyt itsestään huolta. Naururyppyjä on, mutta niistä en haluaiskaan luopua. :)
no eiks se oo silleen että jos treenaa niin ei tarvi leikkauttaa :DDD