Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys ei karista kiloja!

Vierailija
26.01.2014 |

Miksi imettäminen ei laihdutakkaan minua? Aina kuulee imettävien äitien kertovan miten kilot vaan karisee itsestään, söivät mitä tahansa. Itse syön ihan normaalisti ja liikun. Millainen voisi olla turvallinen dieetti imettävälle, jotain esimerkkejä kiitos:)

Vauva nyt 6 kk. Kesähäihin mennessä haluan 5 kg pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, ei imetys nyt mikään ihmelääke olekaan... Mutta kyllä se muutaman sata kaloria/vrk kuluttaa. Laske kalorisi ja tee siitä johtopäätökset, miten saat itsellesi (pienen, liian suuri ei imettäessä ole hyvä) kalorivajeen. Ei ole mitään salatiedettä tuo laihtuminen, tarvitsee vain vähemmän kaloreita kuin kuluttaa. Sinä saat selvästi enemmän.

Vierailija
2/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kertyy aina imetysaikana painoa. Koko ajan on hirveä nälkä ja toisaalta, kun heräilee öisin, on väsynyt ja helposti syö väsymykseensä karkkia.

Pystyn laihduttamaan vasta imetyksen päätyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla imetys vei 10 kg. :)

Vierailija
4/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilöllistä, mulla hidastuu aineenvaihdunta ja kroppa on pitänyt kiinni kaikesta ruuasta ja kilot on karisseet itsestään vasta imetyksen lopetuksen jälkeen ihan itsestään samoilla syömisillä

Vierailija
5/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen imetyksen jälkeen olen huomannut, että minua imetys lihottaa. Ruokahalu on valtava ja pienikin nälkä saa aikaan tosi huonon olon, johon pakko syödä ja paljon. Normioloissa ei tällaista. Osta sellainen kiva häämekko, joka mahtuu päällesi. Ja unohda ne viisi kiloa.

Vierailija
6/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla imetys laihdutti ensimmäisen 2kk aikana 5kg. Sitten ei tapahtunut mitään pitkän aikaan. Vauvan ollessa 8kk havahduin siihen että paino junnasi edelleen samassa paikkaa ja otin itseäni niskasta kiinni. Nyt on ruokavalio terveellinen ja kävelen vähintään tunnin joka päivä. Nyt on 3kk aikana tippunut paino 7kg ja vielä olisi muutama jäljellä :). Ruokavaliosta se pitkälti on kiinni.

Vierailija
7/7 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voimakkaampi laihtuminen lähti vasta 6-7 kk jälkeen ja 11 kk kohdalla oli jo todella hoikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan