Lue keskustelun säännöt.
Muistatteko kun kirjoitin ajopelosta viime vuonna?
26.01.2014 |
Aioin hakea suomen surkein kuski ohjelmaan, mutta perhe sanoi, että häviät sen kisan, kun alat vaan ajamaan niin opit. No nyt en enää pelkää ja ajoin 300 km matkan kokonaan, tosin mies istui vieressä mutta hyvin se meni. Nyt on alettu treenata kaupunkiajoa hiljaiseen aikaan ja vähitellen siirrytään ruuhkaan. Mulla on kuitenkin auton hallinta vielä takaraivossa; kun vähän treenasin se löytyi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 09:55"]Aioin hakea suomen surkein kuski ohjelmaan, mutta perhe sanoi, että häviät sen kisan, kun alat vaan ajamaan niin opit. No nyt en enää pelkää ja ajoin 300 km matkan kokonaan, tosin mies istui vieressä mutta hyvin se meni. Nyt on alettu treenata kaupunkiajoa hiljaiseen aikaan ja vähitellen siirrytään ruuhkaan. Mulla on kuitenkin auton hallinta vielä takaraivossa; kun vähän treenasin se löytyi.
[/quote]
Hyvä! Vain ajamalla voi kehittää ajotaitoaan. Minun vaimoni ei ole edes uskaltanut mennä autokouluun. Se rassaa välejä, koska joudun yksin hoitamaan kaikki kuljetukset.