Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kynsilakka pysy?

Vierailija
21.10.2020 |

Minulla on ihan normaalit kynnet, pituus hieman yli sormenpäiden ylitse. Kynnet ovat melko vahvat eivät lohkeile usein.
Kuitenkin kaikki kynsilakat pilaantuvat jo samana päivänä. Nyt eilen ostin Maybellinen super stay 7 days punainen, lakkasin illalla, annoin huolellisesti kuivua. Aamulla ohuita sukkiksia laittaessa irtoili kynsilakanpaloja. Tänä iltana päivällä korjasin vauriot ja pikaisen kylvyn ja hiustenpesun jälkeen lakka irtosi ulkopäästään ja kääntyi itsensä päälle...
Olen kokeillut eri merkkejä, sama tilanne on Essiellä, Helly Hansenilla, Diorilla, yms.
Rakennekynnet kyllä pysyivät kynsissä hyvin. Mitä siis teen väärin vai onko minulla väärät työvälineet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkäise kynnet ennen lakkausta kynsilakanpoistoaineella. Poistaa mahd. rasvaisuuden.

Vierailija
2/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai käytät aluslakkaa ja päällyslakkaa?

Jos haluat lakkauksen kestävän, perussääntö on: alle yksi kerros kunnollista aluslakkaa. Varsinaista kynsilakkaa kaksi kerrosta. Päälle yksi kerros kunnollista päällyslakkaa, esim. LCN Super hardener. LCN:llä on muutenkin parhaat lakat. Enkä ole jälleenmyyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluslakka ja Opin kynsilakka niin pysyy paremmin

Vierailija
4/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta aivan sama ongelma. Mikään tavallinen kotisysteemi ei toimi, siis geelilakat tms. Ainoastaan ammattilaisen laittama geelilakkaus kestää, mutta se niin kallista etten viitsi koko ajan käydä laitattamassa.

Vierailija
5/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysy mitkään lakat, vaikka ammattilainen tekisi manikyyrin aluslakkoineen. Geelilakkaus kestää ja mulla on kotona uv-uuni ja lakat.

Vierailija
6/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta aivan sama ongelma. Mikään tavallinen kotisysteemi ei toimi, siis geelilakat tms. Ainoastaan ammattilaisen laittama geelilakkaus kestää, mutta se niin kallista etten viitsi koko ajan käydä laitattamassa.

Mulla tasan sama tilanne, ostin geelilakat kotiin, eikä nekään pysyneet.

Nykyään ostan geelilakat Amazonin kautta jenkeistä ja mulla on aina lakat kynsissä. Tilaa sieltä samaa merkkiä, joka pysyy sun kynsissä kynsistudiolla laitettuna! Mullakaan ei pysynyt suomalaisesta nettikaupasta ostettu amatööreille tarkoitettu geelilakka, mutta ammattilaislakka pysyy itse laitettunakin.

Vierailija
7/9 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesetkö käsiä, käytätkö niitä työssäsi, käytkö suihkussa tai saunassa, teetkö ruokaa, siivoatko?

Vierailija
8/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhin ennen lakkaa kynsilakanpoistoaineella, aluslakkaa ja päällyslakkaa käytän, en pese käsiäni sen ihmeemmin kuin vessassa käydessä ja kaupasta kotiintullessa (etätyö).

Mitä merkkejä te kotigeelilakkaajat käytätte?

Vierailija
9/9 |
22.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi