Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko käsitys omasta ulkonäöstä olla ihan pielessä?

Vierailija
26.01.2014 |

Olen mielestäni ollut aina ihan nätti, hoikka ja oikein puettuna hyvännäköinen. Minulla on klassinen tyyli, pitkät tummat hiukset, hyvä iho, hyvät hampaat... ja en saa ikinä iskuyrityksiä missään. Siis en koskaan.

Mielestäni olen iloinen ja seurallinen. En ole rääväsuu enkä päällekäyvä, pidän älykkäästä keskustelusta. Mikä minussa on vikana? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Kuka sanoi, että on jtk pielessä?

Vierailija
2/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika sovinnaisuus ja tylsyys?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko iskuyritykset joku todiste viehättävyydestä?

Vierailija
4/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama. Osasyyksi epäilen pelkoa lähestyä mua, saatan näyttää ylimieliseltä tai etäiseltä huomaamattani kun naamalla on perusilme.

Baarissakaan harvemmin kukaan puhuu mulle ensin, vaikka sitäkin tapahtuu. Joskus kaveri(t) raahaa jotain porukkaa samaan pöytään ja silloin monesti joku mies alkaa jutella mulle, varmaankin kun on ensin saanut "tekosyyn" varjolla tervehtiä.
Toisaalta taas, ylipainoinen (tosin ainakin mun mielestä myös nätti) kaverini saa baarissa aika paljonkin huomiota, mutta yleensä sellaista, jota harva kaipaa, esim. joku puristaa yhtäkkiä tisseistä tai takamuksesta. Mulle tuleva huomio on pikemminkin just tota, että jutellaan, kysellään, kehutaan yms.

Vierailija
5/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastatko silmäpeliä? Hymyiletkö miehille? Jos et, niin mistä ne miehet tietävät lähestyä? Suomi on sinkkumiehen näkökulmasta katsottuna täynnä jo parisuhteessa olevia tai muuten ei-kiinnostuneita naisia. Ei kai miehet jaksa/kehtaa lähestyä ellei ole edes jotain pientä vinkkiä siitä, että nainen saattaisi olla kiinnostunut.

Vierailija
6/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 08:43"]

Harrastatko silmäpeliä? Hymyiletkö miehille? Jos et, niin mistä ne miehet tietävät lähestyä? Suomi on sinkkumiehen näkökulmasta katsottuna täynnä jo parisuhteessa olevia tai muuten ei-kiinnostuneita naisia. Ei kai miehet jaksa/kehtaa lähestyä ellei ole edes jotain pientä vinkkiä siitä, että nainen saattaisi olla kiinnostunut.

[/quote]

Tämä on totta: jos ei ota katsekontaktia miehiin - ja monille suomalaisille katsekontakti on vaikeaa lähtökohtaisesti - niin voit olla vaikka minkälainen ilmestys ja tuskin kukaan tulee juttelemaan kanssasi. Toisaalta en pitäisi mitään tökeröitä iskuyrityksiä kauneuden mittarina, eli fiksut miehet juttelevat kuin ihmiselle jos ovat kiinnostuneita hyvässä mielessä, vain törpöt yrittävät läpinäkyvästi iskeä....

Vierailija
7/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 08:20"]

Olen mielestäni ollut aina ihan nätti, hoikka ja oikein puettuna hyvännäköinen. Minulla on klassinen tyyli, pitkät tummat hiukset, hyvä iho, hyvät hampaat... ja en saa ikinä iskuyrityksiä missään. Siis en koskaan.

Mielestäni olen iloinen ja seurallinen. En ole rääväsuu enkä päällekäyvä, pidän älykkäästä keskustelusta. Mikä minussa on vikana? 

[/quote]

Mistä sinut löytää? ;)

Vierailija
8/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin taas tätä samaa paskaa. Olisit pistänyt otsikkoon rehellisesti että sitä itseään vailla.

Vierailija
9/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ois kaunis kasvoiltaan, niin ilme voi olla pelottavan/vihaisen näköinen. Ei pysty sen tarkemmin analysoimaan, kun ei ole kuvaa. Löytyiskö googlesta kuvaa joka näyttäisi sinulta?

Vierailija
10/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärässä paikassa. Mene sellaisten asioiden pariin mistä pidät, oli se sitten kirjasto, hiihtolatu tai vaikka Stockmannin herkku. En itsekään viihtynyt ravintoloissa aikoinaan ja suorastaan inhosin sekopäisiä miehiä, mitä siellä oli, omani löytyikin täysin toisenlaisesta paikasta.

Vierailija
11/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on erittäin kaunis, hoikka ja todella hyvännäköinen(treenattu). Mutta ujo ja sulkeutuneen oloinen. Luulee olevansa ruma, kun mieeht ei tee aloitteita tai flirttaa.

Vierailija
12/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pielessä. Mieti vaikka Tuksua :)

Vierailija
13/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 08:20"]

[/quote]Et näytä helpolta ja tyrkyltä.

Vierailija
14/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin. 

Prime esimerkki ovat nuoret, pyöreähköt naiset, jotka kulkevat raskaassa meikissä ja noh, toisen muotoisille naisille tehdyissä vaatteissa. Saattavat esim. täysin häpeilemättä vetää ylleen kiiltäväpintaiset legginsit. Näillä on usein jokin merkkilaukku, tai ainakin ranta-Vuitton. Puhuvat naristen. 

Käytös ja asenteet kuin milläkin mallilla, mutta vartalo kuin tynnyri ja iso kuutamonaama. Eivät siis ole varsinaisesti rumia ja näyttävät siltä, että satsaavat huomattavasti aikaa ja rahaa itsensä ehostamiseen. Jostakin syystä minäkuva vain on vääristynyt siinä määrin, että kokevat olevansa samalla viivalla vastaavien, mutta hyvännäköisten naisten kanssa. 

Tiedätte varmaan tyypin. Kaikki tietämäni tapaukset ovat tummahiuksisia, yleisin on suorat mustat hiukset tiukalla poninhännällä tai jonkinlaisella nutturalla. Joskus myös auki. 

Näitä näkyy siis niin paljon, että ovat ihan erotettavissa tällaiseksi omaksi ryhmäkseen. 

Vierailija
15/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun myös klassisesti ja siististi, mutta ei iskuyrityksiä onneksi juuri tule. Vasta sitten, kun värjäsin hiukseni blondiksi alkoivat yli keski-ikäiset miehet kiinnostumaan...

Vierailija
16/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tavallisen tylsän näköinen. Ei persoonallisuutta?

Vierailija
17/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidin itseäni hyvännäköisenä - olenhan hoikka, minulla on hyvät kasvonpiirteet ja pitkä ja hyvin hoidettu tukka, naisellinen tyyli jne. Sitten ymmärsin, että akneni takia olen heti alempaa kastia. En saa sitä kokonaan meikillä piiloon. No, onneksi olen jo suhteessa. Joten minun mielestäni omaa ulkonäköään ei välttämättä osaa arvioida aina oikein.

Vierailija
18/18 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 15:59"]

Jos oot tavallisen tylsän näköinen. Ei persoonallisuutta?

[/quote]

Jännästi monet mun tuntemat miehet kallistuu nimenomaan vähemmän persoonallisen näköiseen kaunottareen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi