Oletko ollut nenäleikkauksessa?
Loukkasin harrastukseni parissa nenän aika pahasti, eikä se lääkärin mukaan palaudu itsestään entiselleen. Leikkaus olisi siis ilmeisesti edessä.
Pelottaa kamalasti, mutta nenä on niin olennainen osa ulkonäköä, että pakko ottaa riski.
Onko kukaan ollut korjaavassa (tai vaikka esteettisessä) nenäleikkauksessa? Olitko tyytyväinen lopputulokseen? Kuinka kauan paraneminen kesti? Missä kävit leikkauksessa?
Kertokaa kokemuksia!
Kommentit (6)
Minulle on tehty kyseinen leikkaus.
Vaativa ? suomessa se on vaativa vähäisen kokemusten takia, eli ulkomailla asia on toisin. Matti Pakkanen leikkaa 13 000 eurolla ja ulkomailla saat saman 3000-5000 eurolla.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 02:38"]
Minulle on tehty kyseinen leikkaus.
[/quote]
Kerrotko vähän lisää? Oletko tyytyväinen lopputulokseen yms.?
Leikkaus tehdään joka tapauksessa Suomessa.
ap
Olen tyytyväinen.
riippuu onko sisäinen vai ulkoinen leikkaus ? Leikkaukseen yleensä menee 3 tuntia.
riippuu kuinka "iso" korjausleikkaus ja tosiaan aluekohtaisesti ja sisäinen/ulkoinen vaikuttaa sekä onko nenä vino ? Myös sukupuoli vaikuttaa jos olet nainen korkeudella on väliä astettain jos olet mies niin siinä on erilainen tavoite.
Kyseessä on niin vaativa leikkaus, että kannattaa tehdä Suomessa ja hyvällä lääkärillä. Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta olen perehtynyt asiaan työn puolesta jonkin verran.