Aikuinen mies, oletko mennyt ihastuksesta sekaisin?
Sinä 25-60v tai vanhempi mies. Oletko ihastunut/rakastunut kuin teini konsanaan? Oliko se salamarakkautta? Kuinka usein ajattelet ihastustasi?
Kommentit (38)
Olen ja ajattelen häntä vieläkin 3-4 vuoden jälkeen. Harmi, kun en toiminut
Ylläri taas että ketju täyttyy näistä "toki xx vuotta sitten vaimooni/mieheeni ja edelleen blaablaa". Haukotus.
Musta jotenkin tuntuu, että ne on nimenomaan nykyään miehet, jotka menee ihastuksestaan sekaisin. Naiset ei juurikaan :p
Pelkkään haaveiluun tyytyminen paljastaa että havittelet itseäsi parempitasoista noin niin kuin fyysisesti. Eikä siitä mitäänkoskaan tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa yksityiskohtaisemmin! Olisi kiva lukea.
Ei koske sua vaikka toiveikkaasti niin kuvittelet vanha piika
No toivottavasti ei koskekaan, sillä olen jo naimisissa elämäni rakkauden kanssa. Silti olisi kiva lukea.
Sää olet se joka yritttti siihen suihkuletkuuun mielisairaaalasssa itsensä kurstaaa ja saiii psikiatrien enmmmistöltä puoltavan lausunnon etttä lähetetääään työkyvytttömyyseläkkkeeeelle
Joo, kohta vuoden ollut pää sekaisin. tapahtui täysin yllättäen jotenkin. Mitään en aio ihastukseni suhteen tehdä, koska hän on minua parikymmentä vuotta nuorempi.
T: setämies
Vierailija kirjoitti:
Joo, kohta vuoden ollut pää sekaisin. tapahtui täysin yllättäen jotenkin. Mitään en aio ihastukseni suhteen tehdä, koska hän on minua parikymmentä vuotta nuorempi.
T: setämies
Mulla on vielä enemmän ja ei vaivaa yhtään.
Setämies2
Olen.
Tämän järjettömän ison kolahduksen sattuessa olin 39-vuotias.
Ihastuin ensi näkemällä, rakkauden tunnustamiseen meni yli vuosi.
En ensin edes halunnut myöntää itselleni, saati hänelle, että olisin rakastunut.
Koko hommanhan piti olla lähinnä vitsi.
Ei ollut, vaan hän oli tähän asti elämäni elämän suurin rakkaus.
Edes lasteni äiti, jonka kanssa olin naimisssa yhdeksän vuotta, parhaimpinakaan hetkinään ei pysty kilpailemaan tuon tunteen kanssa.
Että terkut vaan, jos hän lukisi tähän hän kyllä tunnistaisi.
Tavallaan siis onni, että ei kyllä varmasti lue.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta minkä ikäisen?
Lähentelee 3 kymppiä.
Saavuttamaton ihastus on kuin hiillos, joka kytee ja kytee eikä koskaan sammu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en oo kun ihastus ei asu suomessa mun ihatus fabiola voguel toivon että löydän suomesta
ton tyylisen naisen <3
Nyt kaduttaa kun googlen avasin.
Onko tuolla pippeli?
Olen. Ensisilmäyksellä. Ja olen ollut ihastunut jo 5 vuotta. Ja en ole edes nähnyt häntä muutamaan vuoteen ja mahdollisesti en koskaan enää näe. Ja muihin en ole ihastunut tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
18 vuotta sitten ihastuin ja olen ollut yhtä ihastunut ja rakastunut vaimooni kaiken tämän ajan. Joka päivä elän unelmaani.
Samat sanat olemme molemmat vuorotyössä ja näemme toisiamme vain ulko-ovella, jossa vaihdamme pusut ja lasten vahtivuorot. Hyvin menee, kun kummallakin on aina kiire, eikä turhia riitoja pääse syntymään, pyöritämme huushollia kuin mitä tahansa muutakin firmaa hoidetaan: kaikki rahat menee lähinnä lapsiin ja yleiskuluihin. Jos jotain hiluja jää niin ne "tuhlaamme " itseemme. Toivottavasti tämä onni ei ikinä lopu, sillä kumpikin rakastamme omaa rauhaamme.
Olen joo. Harmi vaan, että se on aina yksipuolista.
M38
Ainakun näen tai edes haistan Mestarin menen sekaisin, koska verta ei enää riitä yöäpäähän ja aivot ei saa happea.
Tapasin naisen 32v sitten, rakkautta ensi silmäyksellä, josta tuli sittemmin vaimoni. Joka aamu sanon, huomenta kulta ja annan pusun.