Minkälaiset naapurit oikein lähettelevät tämmösiä heippalappuja?!?
Oli siis laittanu muistilapun oveeni kiinni. Siinä luki "Lopettaisitte sen nussimisen". Ei tietenkään mitään tietoa keneltä tämä on tullut, onko kyseinen naapuri tarkkaillut meitä jotenkin, en tiedä.
Kommentit (33)
Ai että, onkohan joku meidän rapussa tuon tehnyt.. Nimittäin pattereiden kautta on kuulunut vähän aikaan vähän selvästi jonkun naisen koomisen kuuloinen voihkinta.
Meidän alakerran työtön juoppo on heippa-lappujen jättäjä.
Nussiminen kuuluu normaalin elämän ääniin. Voitte jatkaa nussimista.
Vierailija kirjoitti:
Pidä pienempää ääntä nussiessasi.
En kyllä näe miten tämä liittyy asiaan. Tanssimme sänkyvalssimme hiljaisuuden ulkopuolella.
No siinä oli selkosuomella asia, jonka fiksu ihminen tajuaisi myös ilman tuollaista lappua.
Naapuriksi pitäisi ymmärtää, että nussiminen on hyvä tapa tehdä uusia veronmaksajia.
Eikö se ole yleensä noppeesti ohi?
Jos boomereita häiritsee, niin aina voi muuttaa. Itse pidän seksin aikana ääntä. Sorry nyt vain.
-N27
Lapsellista tommonen mekkalointi sekstaillessa. Ihan oikein teki naapuri, kun laittoi lapun. Niin mäkin olisin laittanut.
Tuon huomenna lapun jossa lukee että olkaa hyvät ja lopettakaa kovaääninen yhdyntä.
Miksei naapuri laita musiikkia vähäm kovemmalle sen 2-3 minuutin ajaksi? Ei ole näin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos boomereita häiritsee, niin aina voi muuttaa. Itse pidän seksin aikana ääntä. Sorry nyt vain.
-N27
Kyllä minuakin häritisee ja oksettaa. En halua kuulla mitään eläimellisiä, ällöttäviä ääniä.
N26
Vierailija kirjoitti:
-N27
Äänekkäät naiset seksin aikana, vahva turn on.
Nuoret naiset pitää kovaa ääntä, että kaikki kuulee miten heitä nussitaan
Vierailija kirjoitti:
-N27
Niin minäkin, mutta jos kerrostalossa asuisin niin osaisin olla hiljaa.
-N30
Vierailija kirjoitti:
Nussiminen kuuluu normaalin elämän ääniin. Voitte jatkaa nussimista.
Juuri noin, anna mennä vaan. Nillittäjät eivät vaan saa ...
Jos verrattavissa lapsenpäästöön, otan osaa.
IIIIII IIIII OOOO UUUU ÄÄÄÄÄ
Vierailija kirjoitti:
-N27
Pidätkö samanlaista ja yhtä kovaa ääntä masturboidessasi yksin? Ai et? Jännä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret naiset pitää kovaa ääntä, että kaikki kuulee miten heitä nussitaan
Muutenhan joku voisi luulla, että elävät puutteessa.
Pidä pienempää ääntä nussiessasi.