Aikuinen mies, oletko mennyt ihastuksesta sekaisin?
Sinä 25-60v tai vanhempi mies. Oletko ihastunut/rakastunut kuin teini konsanaan? Oliko se salamarakkautta? Kuinka usein ajattelet ihastustasi?
Kommentit (38)
Oon menny ja oon edelleen. Hyi että.
Eiii mullla ole tunteiiita, siiiksi mulla on psykooosi lääkitys ja suvusssa on ainakin 3 miljonäääriä. Pelaaan vaan pelejä.
Joo olin. Nolasin itseni lopulta, siinä sen tarinan loppu. Ton jälkeen on ollut hankala antaa itsensä ihastua taas. Käyneköhän koskaan enää?
Onko ihastuksenne uusi vai onko kyseinen ihminen vienyt jalat alta kauan aiemminkin?
en oo kun ihastus ei asu suomessa mun ihatus fabiola voguel toivon että löydän suomesta
ton tyylisen naisen <3
Vierailija kirjoitti:
en oo kun ihastus ei asu suomessa mun ihatus fabiola voguel toivon että löydän suomesta
ton tyylisen naisen <3
Nyt kaduttaa kun googlen avasin.
Olen mennyt kovinkin sekaisin ihastuksesta! Silloin tarvitaan mustat hansikkaat.
Terveisin Michael Pentholm, vankilasta käsin.
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen vuotta jo.
Niin minäkin menin sekaisin 10 vuotta sitten, eikä tämä ihastus laannu näköjään millään, vaikka kuinka päätän mennä eteenpäin.
En. Olen tolkun ihminen eli kokoomuslainen ja etenen raha edellä.
Kertokaa yksityiskohtaisemmin! Olisi kiva lukea.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa yksityiskohtaisemmin! Olisi kiva lukea.
Ei koske sua vaikka toiveikkaasti niin kuvittelet vanha piika
Menin viimeksi kolmekymppisenä eikä ota vuosien saatossa laanutakseen. Luulen, että tunteiden voimakkuus on enemmän luonne-, kuin ikäkysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ton tyylisen naisen <3
Nyt kaduttaa kun googlen avasin.
Huh, onpa neidolla iso klitoris.
No kyllä, eikä se ole kauhean mukavaa kun toista ei voi olla ajattelematta. Usein työpaikalta nämä joten niitä ei saa edes pois silmistä ja mielestäkään.
18 vuotta sitten ihastuin ja olen ollut yhtä ihastunut ja rakastunut vaimooni kaiken tämän ajan. Joka päivä elän unelmaani.
Joo