Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy. Katsooko nainen jenkkiläisiä kauhuleffoja?

Vierailija
25.01.2014 |

Nyt kysyy mies, Make. Haluan tietää, katsovatko naiset amerikkalaisia kauhuelokuvia, sellaisia, joita videovuokraamossa vuokrataan hintaan 5 tai 4 euroa kappale.

Joo joo, kyllä minä tiedän varsin hyvn, että nykyään on Netflix ja muita nettivideovuokraamoja, mutta nythän ei kyse ollutkaan niistä!

Katsooko yksikään nainen amerikkalaisia kauhuelokuvia, siis demonielokuvia ja kummitteluelokuvia ja vastaavia?

Markku.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan vältellä sitä paskaa. Että en katso.

vuokraako vielä joku jossain jotain juttuja?

Vierailija
22/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:05"]

Parhaimmistoa Kaunat ja Ringit.

[/quote]

Tämä lienee kauhuversio Kauniista ja rohkeista? :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:39"]

Tää nainen katsois enemmän jos pää kestäisi. Loistavaa nollausta ovat. Nykyinen talo ei kyllä tue tätä harrastusta... alkaa muuten mielikuvitus laukkaamaan vintissä ja kellarissa... sata vuotta vanha rakennus. Asuinkerrokset melkein pikkusieviä, mut noi tilat ihan kauhuleffakamaa.

Nautin siitä, kun kerron katsovani kauhuleffoja, ja ihmiset esim. työkaverit ihan hölmistyneitä :) Ei vissiin nelikymppisten, huoliteltujen naisten vakioillanviete?

Kauhu käräyttää stressin veks.

[/quote]

Huu... Hu huu... Talo... Omakotitalo on aina jenkkileffoissa se kummittelun  ja demonien tyysssija. Ei koskaan kerrostaloasunto. Markku.

Vierailija
24/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo. Katsonut esiteinistä asti (nyt olen 19). En mie kyllä tiiä voiko sitä kauhuksi kutsua. Onhan manaajat, kaunat, ringit ja kaikki kummitusleffat yms. ihan hyviä leffoja, mutta ei pelottavia. Jenkkikauhu luottaa enemmän siihen säikyttelyyn eli paiskataan joku mörkö ruutuun kovan äänen saattelemana. Aasialainen kauhu on mielestäni paremmin rakennettua, uhkaava tunnelma säilyy useimmiten läpi elokuvan ja oikeasti välillä meinaa jännittää. Japsien alkuperäisversiot ringistä ja kaunasta on paljon parempia.

Mutta kyllä, katson jenkkikauhua kun tekee mieli katsoa jotain kevyttä aivot narikkaan viihdettä.

Vierailija
25/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mä olen koukussa kauhuun. Nykyään tosian enemmän eurooppalaisia ja aasialaisia kauhuelokuvia. 

Vierailija
26/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt elämäni aikana noin kaksi kauhuelokuvaa: Manaajan ja Hohdon, jälkimmäisen useampiakin kertoja. Muuten genre ei juuri kiinnosta.

Vierailija
27/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En tykkää pelosta. Leffassa pitää nauraa, ja leffasta pitää saada hyvä mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi