Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy. Katsooko nainen jenkkiläisiä kauhuleffoja?

Vierailija
25.01.2014 |

Nyt kysyy mies, Make. Haluan tietää, katsovatko naiset amerikkalaisia kauhuelokuvia, sellaisia, joita videovuokraamossa vuokrataan hintaan 5 tai 4 euroa kappale.

Joo joo, kyllä minä tiedän varsin hyvn, että nykyään on Netflix ja muita nettivideovuokraamoja, mutta nythän ei kyse ollutkaan niistä!

Katsooko yksikään nainen amerikkalaisia kauhuelokuvia, siis demonielokuvia ja kummitteluelokuvia ja vastaavia?

Markku.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson...tosin sormien läpi kun pelottaa. :) Suosikkeja kummituselokuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson. En katso mitään muita elokuvia. Ainoastaan kauhua.

Vierailija
4/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson satunnaisesti. 

Vierailija
5/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, tosin jenkkiläiset ei pelota. Espanjalaiset on pelottavimpia

Vierailija
6/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin oon hulluna niihin. Parhaimmistoa Kaunat ja Ringit. Viimeks katoin jonkun Winters bonen, ihan ok. SAWt on nähty, Hostellit, Blair witch project, kaikki vanhat kauhut en jaksa kirjottaa, Manaajasta lähtien, Draculat.... Kaikki mitä vaan saan käsiini, katon.

Vierailija
7/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppareita! Miehen kans niitä aina katellaan. :)

Vierailija
8/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsoo.

Vierailija
9/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu tos'n

Vierailija
10/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu tos'n

Vierailija
11/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markku! Missä sie oot ollu? Mie oon niin kaivannu meidän keskusteluhetkiä! :)

Vierailija
12/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoisin jos uskaltaisin. Enää en uskalla. Esim. Ring, Kauna, Paranormal activity, Manaaja on olleet kaikkein kammottavia. Ja vielä pelottavampia niistä tulee sitten kun on yksin kotona, siksi en enää katso :) Varsinkin kauna oli mulle jotenkin tosi kauhea, samoin paramormal activity.

Viime viikolla katsoin netflixistä Drag me to hell, joka oli lähinnä koominen. Viimeinen manaus ei myöskään ollut järin pelottava. Välillä tekee mieli katsoa kauhuleffoja, mutta sitten muistan miten mua pelottaa kun mies on töissä.

Vierailija
13/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:05"]

Mä ainakin oon hulluna niihin. Parhaimmistoa Kaunat ja Ringit. Viimeks katoin jonkun Winters bonen, ihan ok. SAWt on nähty, Hostellit, Blair witch project, kaikki vanhat kauhut en jaksa kirjottaa, Manaajasta lähtien, Draculat.... Kaikki mitä vaan saan käsiini, katon.

[/quote]

Eka Ring oli aivan mahtava! Käsivaratekniikalla heiluvia videoita, joiden tyylisuunnan Blair witch project aloitti, en arvosta yhtään. Niitä tehdään nykyään aivan liikaa. Halpaa, mutta halpaa. Myös sisällöllisesti. Markku.

Vierailija
14/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 00:11"]

Markku! Missä sie oot ollu? Mie oon niin kaivannu meidän keskusteluhetkiä! :)

[/quote]

Rakas... Täällähä mie oon ain olt, tahot sie haastaa miu kanssain karjalaisittain?

Markku.

Vierailija
15/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nainen katsois enemmän jos pää kestäisi. Loistavaa nollausta ovat. Nykyinen talo ei kyllä tue tätä harrastusta... alkaa muuten mielikuvitus laukkaamaan vintissä ja kellarissa... sata vuotta vanha rakennus. Asuinkerrokset melkein pikkusieviä, mut noi tilat ihan kauhuleffakamaa.

Nautin siitä, kun kerron katsovani kauhuleffoja, ja ihmiset esim. työkaverit ihan hölmistyneitä :) Ei vissiin nelikymppisten, huoliteltujen naisten vakioillanviete?

Kauhu käräyttää stressin veks.

Vierailija
16/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näen painajaisia kaikesta kauhusta. Siksi pysyn siitä kaukana, oli se minkä maalaista tahansa.

Vierailija
17/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en! Toisaalta itse haluaisinkin, mutta mies ei enää anna. Sain jo pelkästä ringistä monen vuoden traumat, final destination ei unohdu koskaan.

Vierailija
18/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena katsottiin jotain kauhuelokuvia, mutta en enää uskalla, eikä kiinnostakaan.

Vierailija
19/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, parhaita!

Vierailija
20/27 |
26.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata, että katson, mutta sitten tajusin, että todella harvat suosikkini tulevat Jenkeistä. Euroopassa tehdään musta parempia kauhuja! Varsinkin Espanjasta on tullut monta todella hyvää. Mun suosikit on R.E.C ja 28 päivää myöhemmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi