Millaisia vauvan-/lastenvaatteita kaipaat?
Millaisia vaatteita toivoisit löytyvän enemmän? Mitä ominaisuuksia vaatteissa tulisi olla ja minkä tyylisistä vaatteista pidät?
Itse toivoisin löytäväni helposti puettavia ja kestäviä, mutta samaan aikaan tyylikkäitä ja suhteellisen hillittyjä vaatteita, joissa on hieman jotain spesiaalia. Ne kauniit vaattett tuntuvat aina olevan jotenkin hankalia tai epämukavia ja käytännölliset taas rumia ja tylsiä.
Kommentit (6)
Mä toivoisin vain suomessa valmistettuja, yksivärisiä ja koot 170 senttiin asti.
Kaipaisin pojille kirkkaita, puhtaita värejä. Ihan liikaa tarjotaan sitä iänikuista tummansinistä, tummaa vihreää, harmaata, mustaa jne. Sitten jos on keltaista, niin se on sellaista sinapinkeltaista, punainen on ruosteenpunaista jne.
Jotain muuta kuin sukupuolille värikoodattua halpatyövoimalla tuotettua vaatetta.
Ja tytöillekin vois olla enemmän tota värien kirjoa. Vaalean beigeetä, keltaista, vihreetä, lilaa eri sävyissä. Ja muitakin kuvia niissä vaatteissa kuin Hello Kittyn kuvia.
Mut tytöillä kyl enemmän valinnan varaa kuin pojilla. Poikien vaatteet ankean värisiä ja vauvojenkin vaatteissa jo pääkallon kuvia.
Värikkäitä vaatteita, mutta jotenkin muulla tavoin väritettynä kuin retrokuoseilla. Ja pojille varsinkin myös vaalean sävyisiä värikkäitä vaatteita, ei pelkästään kirkasta tai tummansinistä, tummanvihreää eikä varsinkaan iänikuista harmaata.
Ja hinta merkkaa itselleni todella paljon. Pikkulasten vaatteet on käytössä niin vähän aikaa. Tuntuu hullulta ostaa monen kympin pusero ja sitä pidetään muutaman kerran päällä. Olkoonkin että ne halvat tuotetaan epäeettisesti, mutta en vain raski ostaa kalliita vaatteita. Se nyt vain on totuus. Nettikaupoissa myös toimituskulut merkkaa tosi paljon.
Mä toivoisin vain suomessa valmistettuja, yksivärisiä ja koot 170 senttiin asti.