Haenko kaupasta herkkuja vai en??
Ei ole yhtään mitään tekemistä niin mietin että haenko herkkuja ja katson vain jotain sarjaa, yritän kyllä elää terveellisesti mutta kauhea makeanhimo ja koska ei ole muutakaan tekemistä niin.. Kertokaa haenko vai enkö??
Kommentit (18)
Jos haen niin varmaan tulee hirvee morkkis ja itseinho, mutta tekee mieli...
Vierailija kirjoitti:
Älä hae. Keitä jotain ihanaa teetä, kuten itse teen. Minäkin kärvistelen makeanhimoissa täällä, mutta yritän solakoitua :D
Tai jos haet, niin osta joku ihana kypsä hedelmä!
Hmm. No ostin kyllä hetki sitten uutta hyvää teetä, joten voisihan sitä kokeilla, lähtisikö sillä makeanhimo..
Vierailija kirjoitti:
Jos haen niin varmaan tulee hirvee morkkis ja itseinho, mutta tekee mieli...
Ei ole sen arvoista. Päätä etukäteen, että sulla on vaikka perjantaina namipäivä. Ruuasta ei saa tulla syyllinen olo.
Älä hae, kaapissa on kuitenki jotain.
Tee itsellesi ihana voileipä. Sillä lähtee makeanhimo.
Vierailija kirjoitti:
Älä hae, kaapissa on kuitenki jotain.
Ei ole muuta kuin kasviksia, eikä niitä viitsi suruun syödä.
Elä hae, tee Mysli rusinoista, leseestä ja kaurahiduista.
Älä mene nälkäisenä kauppaan ollenkaan, siellä makeanhimoisena eksyt kuitenkin karkkihyllylle. Jos sulla on vaikka porkkanaa ja kurkkua niin tee niistä dippivihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on totta, että makeanhimo voi tulla jos et ole syönyt tänään riittävästi. Oletko?
Hakisitko mullekkin kiitos sellaisen joulupussin :(
Ja vitut, jos tekee mieli, niin silloin mennään eikä meinata. Kerranhan täällä vaan eletään. "Juo teetä"? Makeanhimoon? WTF?
Olette oikeassa, ei kannata hakea herkkuja. Tein dipin ja dippailen vihanneksia siihen, hyvää sekin on. Lisäksi keitän hyvää teetä.
Haen sitten viikonloppuna oikeita herkkuja (ehkä).
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut, jos tekee mieli, niin silloin mennään eikä meinata. Kerranhan täällä vaan eletään. "Juo teetä"? Makeanhimoon? WTF?
Ei kaikkiin impulsseihin tarvitse tarttua. Itse ainakin haluan olla kehoni ohjaksissa. Sitä paitsi tee on hyvää ja siihen voi halutessaan laittaa hieman hunajaa, sekin tekee hyvää keholle ❤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on totta, että makeanhimo voi tulla jos et ole syönyt tänään riittävästi. Oletko?
Olen syönyt kyllä, luulen että makeanhimoni johtuu siitä että olen tylsistynyt ja surullinen, mutta laitan noita terveellisempiä naposteltavia niin eiköhän niillä makeanhimo lähde. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkiin impulsseihin tarvitse tarttua. Itse ainakin haluan olla kehoni ohjaksissa. Sitä paitsi tee on hyvää ja siihen voi halutessaan laittaa hieman hunajaa, sekin tekee hyvää keholle ❤
Totta. Tee ja hunaja on paras yhdistelmä ikinä.
Älä hae. Keitä jotain ihanaa teetä, kuten itse teen. Minäkin kärvistelen makeanhimoissa täällä, mutta yritän solakoitua :D
Tai jos haet, niin osta joku ihana kypsä hedelmä!