Mitä kuoleman jälkeen tapahtuu?
Itse ainakin uskon vahvasti että elämiä on lukematon määrä ja luultavasti synnymme uudestaan jossain rinnakkaistodellisuudessa. Uskon syntyväni seuraavallakin kierroksella 70-luvun Suomeen toisessa todellisuudessa.
Mitä sinä uskot kuoleman jälkeen tapahtuvan? Loppuuko kaikki kuolemaan vai onko jotain "jatkoa" luvassa?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kohtaat sen herrasi jonka pillin mukaan olet tanssinut.
Onneksi pomo on mua nuorempi.
Vahvaa henk.kohtaista näyttöä on hengen olemassaolosta. Uskon että se irtautuu ruumiista ja vaeltaa jonnekin, en tiedä minne.
kaikki jatkuu kutakuinkin ennallaan.... ainoastaan minä itse en ole kokemassa. Näin se on kaikkien muidenkin kuoleman kohdalla ollut.
Sielu jatkaa elämää eri ulottuvuudessa, syntyy ehkä jossain vaiheessa uudelleen tähän maailmaan tai sulautuu lopulta lähteeseen.
Tietolähde on henkilö joka on kuollut ja ylösnoussut.
Ainut joka on itse päättänyt syntymisen ja kuoleman hetken.
Herännyt kuolleista,koska kuolemalla ei ole valtaa häneen.
maailma jatkaa kulkuaan. sinun energiasi sulautuu maailman energioihin. sitä fiktiota jota nyt kuvittelet itseksesi ei enää ole, mutta tarinahan se vain olikin.
Näen vihdoinkin Jeesuksen ja rakkaat uskovat edesmenneet. Paras on edessäpäin, vaikka paljon hyvää on nytkin!
uudestisyntymää ei ole, ainoastaan Jumala herättää henkiin ja uskovat saavat ikuisen elämän. helvetti on olemassa
Olisi kyllä karmeata jos sama pazka alkaisi kuoleman jälkeen uudelleen. Mieti vaikka izarin tehneitä, aina sama uudelleen ja uudelleen ja uudelleen eikä mitään tietä ulos.
Uskon ja toivon että kaikki loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
uudestisyntymää ei ole, ainoastaan Jumala herättää henkiin ja uskovat saavat ikuisen elämän. helvetti on olemassa
Myös tuo vaihtoehto olisi karmea, eli jatkaisimme ikuista elämää jossakin muualla ja sielläkin tietysti jnnikset vievät kaikki naiset.
"Sillä me tiedämme että vaikka tämä maallinen majamme hajotetaankin maahan,on meillä asumus Jumalalta,iankaikkinen maja taivaassa,joka ei ole käsin tehty."
Kun kuolema oli käynyt uskovassa perheessä, sain tämän Raamatun jakeen.
Vierailija kirjoitti:
Siirtyy taivaaseen.
Saa nähdä kaikki pois menneet.
Vain taivaaseen kelpaavat menee sinne.
Minä uskon olevani samassa paikassa kuin ennen syntymääni eli en missään tietoisessa muodossa.
7 neitsyttä ilmestyy vuoteesi äärelle.