Kunpa joku haluasi minut, eikä vain
Kommentit (20)
Liian helppo et saa olla! Ennen kuin seksiin päädyt jonkun kanssa niin kannattaa selvittää onko kyseessä "vain" seksi vai alkava ihmissuhde. Ennen seksiä pitää tutustua rauhassa.
Ulkonäön vuoksi haluavat vain sitä seksiä.
Olen 30kymp. ja ollut 2 miehen kanssa, pitkiä suhteita eli en hyppää sänkyyn
helposti, se ei syy eikä ongelma.
Harva meis haluaa lopulta seksiä. Useimmat haluavat vain itkeä surkeuttaan olkaasi vasten ja rypeä tovin itsesäälissä. Lisäksi naimisissa olevat haluavat hetken parjata vaimoaan ja surkutella olematonta seksielämäänsä, jotta voivat sen jälkeen palata kiltisti oman eukon viereen.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 10:24"]
Harva meis haluaa lopulta seksiä. Useimmat haluavat vain itkeä surkeuttaan olkaasi vasten ja rypeä tovin itsesäälissä. Lisäksi naimisissa olevat haluavat hetken parjata vaimoaan ja surkutella olematonta seksielämäänsä, jotta voivat sen jälkeen palata kiltisti oman eukon viereen.
[/quote] Aika hurja väite, mihin tuo väite perustuu?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:03"]
Aika hurja väite, mihin tuo väite perustuu? [/quote]
Olen iskenyt paljon miehiä baareista. Suurin osa on pikkasen kännissä ja alkaa tosiaan itkeä surkeuttaan. Joskus ottaan niin päähän, kun ite haluis naimaan.
olet iskenyt vääriä miehiä...
herra40+
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:27"]
olet iskenyt vääriä miehiä...
herra40+
[/quote]Olen samaa mieltä ;) Itse en käy baareissa.. / vilivallaton
Täällä ois yksi onnellinen avovaimo, jonka parisuhde on lähtöisin yhden illan jutusta! Joten turha jauhaa mitään "älä anna liian aikaisin" -shittiä. Jos miestä kiinnostaa, niin kyllä sitä kiinnostaa jalkojen avaamisesta huolimatta!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:19"]
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 11:03"]
Aika hurja väite, mihin tuo väite perustuu? [/quote]
Olen iskenyt paljon miehiä baareista. Suurin osa on pikkasen kännissä ja alkaa tosiaan itkeä surkeuttaan. Joskus ottaan niin päähän, kun ite haluis naimaan.
[/quote]
Sulla on omituinen käsitys iskemisestä.
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 15:39"]
Täällä ois yksi onnellinen avovaimo, jonka parisuhde on lähtöisin yhden illan jutusta! Joten turha jauhaa mitään "älä anna liian aikaisin" -shittiä. Jos miestä kiinnostaa, niin kyllä sitä kiinnostaa jalkojen avaamisesta huolimatta!
[/quote]Sinulla on ollut hyvä onni miesvalinnassa, hetki oli varmaan teidän;). Onnittelut. / vilivallaton
Parisuhteessakin halutaan aina jotain toisesta. Ei se ole mikään täysin epäitsekäs "liitto", vaikka siinä pitäisi toisen eteenkin tehdä töitä ja välittää. Kuka haluaa parisuhteeseen, jossa ei saa jotain toisesta?
Seksi on kyllä yleensä aika korkealla listassa, kun mietitään mitä ihmiset hakevat parisuhteelta. Siinä ei sinänsä ole mitään väärää, jos joku haluaa seksiä. Tietysti muutakin pitäisi olla. Mieti mitä muuta annettavaa sinulla on. Mitä hyviä puolia sinussa on, joihin miehet voisivat ihastua ulkonäön lisäksi?
Mulla sama kokemus kuin ap:llä. Olin päinvastoin, kuin joku kuvitteli tosi vaikea, en koskaan antanut, ennen kuin tunsin, että mua rakastetaan.
Siksi tuntui että koskaan ei kukaan rakastakaan, naimaan olisi kyllä päässyt. Sitten kun siinä on vielä se hankala, että itsekin olisi pitänyt rakastaa sitä miestä. Se oli vielä vaikempaa, kuin löytää mies jok (ilmeisesti) rakasti minua.
Olen 40-v ja nyt vasta mielestäni löytänyt sellaisen miehen. Silti olen perheellinen eri henkilön kanssa.
Siis löytänyt sellaisen miehen, jota mä rakastan.
14
Aika vaikea yhtälö. Ensin pitäisi oppia tuntemaan mies ja vasta sen jälkeen eka rakastelu?
Siinä voi tulla pitkiäkin selibaatti aikoja.
Toisaalta liian helppo jalkojen levittelyssä on tosi isot riskit, kun ei tiedä millainen luonne jne miehellä on saatika se onko hän terve..
Kyllä joskus tulee tunne, että miehet haluavat ainoastaan pillua. Esimerkiksi ottaa päähän, kun rakastellaan, niin mies ei panemiseltaan ehdi hyväilemään ja nukahtaa heti orgasminsa jälkeen. Kyllä niin suivaannuttaa. Mä haluisin kokonaisvaltaista panemista, jossa on sekä fyysinen että henkinen puoli mukana. No, miehet on miehiä, se täytyy vain hyväksyä. On ne ihan mukaviakin joskus. Isoa kullia on kiva katella ja hvyäillä. Sisään laittaminenkin tuntuu ihan kivalta.
niin, toiset nukahtaa ja toiset ei. Toiset hyväilee naisen ensin kunnolla ja tyydyttää muutenkin, sitten vasta panee, oli sitten iso tai ei se miehuus
Herra40+
Mies voi ihastua ilman seksiä, mutta yleensä seksuaalinen vetovoima on siinäkin taustalla. Jos mies haluaisi seksiä ja ei saa sitä, alkaa suhde tuntumaan kaverilliselta, eikä intohimoiselta. Tämän vuoksi miehelle seksin harrastaminen on aika oleellinen osa rakastumista. Nainen ehkä rakastuu eri syystä ja saattaa haluta harrastaa seksiä vasta rakastumisen jälkeen. Siinä vaiheessa mies voi olla jo katseensa muualle kääntänyt.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2014 klo 12:00"]
Mies voi ihastua ilman seksiä, mutta yleensä seksuaalinen vetovoima on siinäkin taustalla. Jos mies haluaisi seksiä ja ei saa sitä, alkaa suhde tuntumaan kaverilliselta, eikä intohimoiselta. Tämän vuoksi miehelle seksin harrastaminen on aika oleellinen osa rakastumista. Nainen ehkä rakastuu eri syystä ja saattaa haluta harrastaa seksiä vasta rakastumisen jälkeen. Siinä vaiheessa mies voi olla jo katseensa muualle kääntänyt.
[/quote]Näin se taitaa olla meidän elämässä ;) vilivallaton
Miehet tulee hakemaan sitä mitä niille tarjoot. Älä tarjoo seksiä ni kukaan ei tuu hakemaan sitä. Tarjoo jotain muuta. Annatko liian helposti?