Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin muijat kiinnittää huomiota jätkissä

Vierailija
21.10.2020 |

Tai millainen olisi unelmajätkä ulkonäöllisesti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiseen olemukseen ja siihen, miten käyttäytyy. Ts. millainen on muiden seurassa ja miten puhuu, kiroilijat on niin rasittavia, ei jatkoon. Ulkonäköseikoista tietty kasvot ja erityisesti suu ja leuka kiinnittää huomioni. Olemattomat huulet tyyliin Tapio Suominen tai Mikko Koivu ei sytytä. Niin ja siihen kiinnitän isosti kanssa huomiota, polttaako mies. Tupakoimattomuus on ihan ykkösjuttu mulle.

Vierailija
22/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tärkeitä asioita miehessä on siisti ja puhdas olemus, silmät, kädet, ystävällisyys ja huumorintaju. Lisäksi sosiaalinen älykkyys ja se miten hän ottaa tilan haltuun.

Arvostan myös terveellisiä elämäntapoja. Tupakoiminen on ehdoton ei, alkoholia voi ottaa kohtuudella. Salilla ei tarvi käydä eikä olla mallin mitoissa, mutta toivon kuitenkin, että mies huolehtisi kunnostaan ja olisi ulkoilma-ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kikkelin pituuteen, paksuuteen ja kovuuteen.

Ehehe ehehe hehe ... menepäs syömään iltapalasi, jotta pääset hampien pesun jälkeen nukulle. Äiti tulee lukemaan sulle kirjaa.

Muttaku... mä olen jo 45. Ei mun tartte vielä mennä nukkumaan. En mee! En haluuu!

...

No okei sitte. Voin mennä. Mutta en nuku!