Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihreän teen (ikävät) vaikutukset

Vierailija
25.01.2014 |

Innostuin juomaan vihreää teetä, ja juonkin sitä usein niin paljon että vatsa on täynnä pelkästä teenjuonnista. Ikävä puoli vihreässä teessä on kuitenkin se, että hiki haisee todella voimakkaalta. Ei yksi saippuointi suihkun aikana riitä. Juonko teetä liikaa vai mistä moinen johtuu?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa kyllä kans tämä, joskus on tullut huono olo vihreästä teestä...

Vierailija
2/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä tee poistaa nesteitä, ihan normaalia että vatsa on täynnä ja hikeä pukkaa enemmän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos se onkin alkuun jtn kuona-aineen poistumista kun haisee? Tai aineenvaihdunnan nopeutuessa elimistö vasta etsii uomiaan? Tasoittunee aikanaan?

Vierailija
4/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lika on likaa.

Vierailija
5/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa voisko johtua siitä... hiki alkoi haista todella pahalta tässä jokin aika sitten. Saatoin nauttia vihreää teetä tavallista enemmän. Ei tullut kyllä edes mieleen, että vihreä tee voisi vaikuttaa noin. 

Vierailija
6/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tee kuin tee tehnyt saman ja töissä ei saa kahvia, teetä vain. Ei hikoiluta päivinä, jolloin en teetä juo. 

Vierailija
7/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon, että silloin kun normaalisti hikoilen liikuntasuorituksessa, niin hiki ei haise, vaikka paidan kainalot ovat aivan märät. Eli tuo haju yhdistyy aivan selkeästi teehen, ei itse hikoiluun sinänsä. ap

Vierailija
8/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon paljon teetä, myös sitä vihreää, eikä ole samanlaisia kokemuksia kuin ap:llä.

Vierailija
9/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäkin juon paljon vihreää teetä, enkä ole tuollaista huomannut ollenkaan.

Vierailija
10/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mä oon juonut kanssa aamuisin kaksi kuppia vihreää teetä ja hikoilen kainaloista ihan hirveästi vaikka istun vaan tässä koneen edessä. Voisko syy oikeasti olla teessä? Kahvinjuonti on vähän pannassa nyt, en haluaisi siihen palata.

Vierailija
11/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 18:59"]

töissä ei saa kahvia, teetä vain.

[/quote]

Suomessako? WTF?

Vierailija
12/13 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä juon tosi paljon vihreää teetä, eikä hiki haise yleensä millekään. Kyllähän se suuri määrä kuumaa juomaa pistää vähän hikoilemaan, mutta ei se mulla haise. Vatsan täyttää kyllä, mutta en sanoisi sitä huonoksi asiaksi.

Vierailija
13/13 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuuuuuuuuuuuuuuuu