Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pienessä kaupungissa voi saada uusia ystäviä? Kaikilla on jo perhe ja ihan riittävästi ystäviä

Vierailija
21.10.2020 |

Eikä ketään oikein kiinnosta uusi tulokas. Kaikilla ikäisilläni naisilla on jo perhe joka vie kaiken ajan, vähän nuoremmilla sinkuilla on jo niin paljon kavereita ettei uusia mahdu, eikä ketään muutenkaan oikein kiinnosta joku joka ei ole tästä paikasta kotoisin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttamalla muualle

Vierailija
2/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Muutin miehen perässä pienelle paikkakunnalle ja täällä kaikki ovat sukua toisilleen ja viettäneet aikaa yhdessä jo alakoulusta lähtien. Olen asunut täällä jo yli 20 vuotta enkä ole vieläkään saanut yhtään ystävää 😁. Asia ei tosin itseäni pahemmin vaivaa, mies on paras ystäväni ja viihdymme hyvin omissa oloissamme.

Vierailija
4/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää varmaan olla niin valtavan ihana ja kiinnostava, että kaikki haluavat ystäväksesi.

Vierailija
5/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene räkälään ja tutustu paikallisiin pultsareihin

6/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö. Muutin tälle pikkupaikkakunnalle jo melkein 30 vuotta sitten ja vasta viimeiset 20 vuotta olen tuntenut sellaisia ihmisiä, joita voin sanoa kavereiksi. Pari ystävääkin olen saanut.

Kaikki kontaktit on syntyneet vapaa-ajan harrastuksissa. Hämäläiset on hitaita :)

Vierailija
7/7 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira, jos tykkäät lemmikistä 😊 Kun käy lenkillä niin lähes aina tulee juteltua toisten koiraihmisten kanssa ja jos koirat tulevat hyvin juttuun niin yhteislenkkejä tekee mielellään. Itse tutustuin koiran myötä kivoihin ihmisiin jotka ovat asuneet samalla kylällä 10 vuotta, mutta kavereiksi tultiin koirien myötä.