Mikä siinä perspanossa viehättää?
Kun on lukenut näitä juttuja niin aika monella tuntuis perspano olevan in.
Olen ehkä vanhanaikainen, mutta jos on hetero niin miksi sinne perseeseen pitää naida?. Kyllä minulle on pimpsa riittänyt, miksi sinne paskaiseen reikään pitää tunkea kalua?, ja kysysynkin että nauttivatko naiset tuollaisesta?. Minä en väheksy homoja mutta he ovat syntyneet sellaiseksi ja heille soisin tämän asian. Sitten tämä viimeinen kysymys, eikö teillä ole koskaan vatsa kovalla?, itselläni on ollut, siinä on naama punaisena kun työntää paskaa ulos mikä ei todellakaan tunnu hyvältä. Sanoillani tarkoitan myös sitä onko joukossa bi henkistä porukkaa vai muuten vaan nauttivat paskaleikeistä?.
Kommentit (17)
No ei siinä peppupanossa paska viehätä. Itse kiinnostuin pepusta, kun vaimo synnytti ensimmäisen lapsen ja tavara jäi väljäksi. Mielummin panen silti pilluun, vaikka vähän väljempäänkin, viimeisestä peppupanosta on vuosia aikaa, ei ole vaimo sitä ehdotellut.
Peräsuolessa on paskaa silloin kun kakkahätä tuntuu. Ei siis koko ajan. Se ulostemassa on paljon kauempana suolessa ja kun se tulee peräsuoleen niin tulee myös ulostamisen tarve ja silloin auttaa se paskalla käyminen. Joten ei sitä heppiä minnekään paskan sekään lykitä.
Monelle ihmiselle, sanoisinko että useimmille, peräaukon alue on hyvin herkkää ja erogeenista. Sen koskettelu tuntuu hyvältä ja moni myös tykkää anaaliyhdynnästä tai sormetuksesta sinne. Siinä ei ole mitään outoa tai väärää. Toki monia viehättää myös tiukkuus tai "tuhmuus", vaikka miusta asiassa ei mitään sen tuhmempaa ole.
Jos ap olet tyytyväinen omaan seksielämääsi niin tuskin kannattaa sillään päätään vaivata, että jos joku muu tykkää terästää seksielämää myös anaaliyhdynnällä. Ei se ole sinulta tai keneltäkään muulta pois.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 21:59"]
Kyllä pillu on parempi....
[/quote]
Ei se aina ole. Jos pillu on kunnossa niin silloin se on parempi.
AP. Mahtoikohohan yksikään nainen vastata?, olen rakkaalleni ehdottanut sitä toista reikää, luikkaria käytimme mutta osapuoli sanoo että sattuu niin siinä on nauttiminen on kyllä kaukana. Mutta olkaa onnellisia jos se kakkonen kiinnostaa kumpaakin osapuolta. Olen harvoin katsonut pokea ja sehän on täysin eri asia, mutta kyllä ällöttää kun ensin naidaan kakkoseen ja sen jälkeen suuhun. hyi Ällöttävää.
AP. Mahtoikohohan yksikään nainen vastata?, olen rakkaalleni ehdottanut sitä toista reikää, luikkaria käytimme mutta osapuoli sanoo että sattuu niin siinä on nauttiminen on kyllä kaukana. Mutta olkaa onnellisia jos se kakkonen kiinnostaa kumpaakin osapuolta. Olen harvoin katsonut pokea ja sehän on täysin eri asia, mutta kyllä ällöttää kun ensin naidaan kakkoseen ja sen jälkeen suuhun. hyi Ällöttävää.
Olen hedelmällisessä iässä oleva nainen ja seurustelen lestadiolaismiehen kanssa. Hän ei hyväksy ollenkan ehkäisyä. Minä en haluaisi mistään hinnasta lapsia juuri nyt, kun olen hyvässä uraputkessa ja ylennys odottaa.
Olemme mieheni kanssa nyt harrastaneet peppuseksiä aktiivisesti, koska siinä ei tarvitse käytää ehkäisyä ja hän saa vapaasti laueta peräreikääni. Nyt olen kuitenkin hiemnan huolestunut siitä, että voisinko kuitenkin tulla raskaaksi. Tietääkö kukaan, kuinka suuri todennäköisyys raskaaksitulemisessa peppuseksissä on ?
[quote author="Vierailija" time="27.01.2014 klo 09:54"]
Tietääkö kukaan, kuinka suuri todennäköisyys raskaaksitulemisessa peppuseksissä on ?
[/quote]
Käytäpä maalaisjärkeä. Jos mies laukeaa doggy stylella peppuun, niin sieltähän valuu sperma pillun huulille. Mies voi tietysti vähän sormettaa sperman kuorruttamaa pimpsaa sisäisesti tai dildottaa ja PAM olet paksuna. Käytättekö dildoja? Ihan vain kiinnostaa, että eikös dildottaminenkin ole tavallaan ehkäisykeino? Peppupanossa sperma lasketaan väärään paikkaan eli peppuun ja kortsun käytössä väärään paikkaan eli kortsuun. Lessujen logiikasta ei ota erkkikään selvää.
ProRectum raskauden riski on erittäin suuri. Voit vain kuvitella miltä sitten tuntuu punnertaa 4 kiloinen tuleva insinööri maailmaan peräaukon kautta!
Meitä on siis joka junaa ja osa jää asemallekin, mutta jos haluaa peppuseksiä, niin ei kai siinä ole mitään pahaa jos myös molemmat pitävät siitä ja molemmat nauttii peppuseksistä. ei sitä varmaan harrasteta joka kerta kun ollaan yhdynnässä vaan ainenkin meillä harvakseltaa ja kyllä se on kivaa vaihtelua seksielämään. Vaimoni on myös saanut peppuseksin aikana orgasmeja, joten minun mielestä se on vaan hieno juttu. Eihän siinä "normaali" ihmiset minkään paskan kanssa leiki vaan nainen usein pitää siitä jos sormittaa tai hieroo peppureikää vaikka ei yhdyntä sinne tapahtuisikaan. Me olemme ainenkin olleet tyytyväisiä ja vaimoni usein nimenomaa pitää siitä kun hieron sormella peppureikää. Yleensä mies haluaisi peppuseksiä naista useammin, mutta aina tämmöisten asioiden tulee tulla yhteisestä halusta.Kokeilemalla jokainen saa sen oman tavan toimia sängyssä. Kuumia hetkiä kokeilijoille kuin myös alaa harrastajille.
[quote author="Vierailija" time="29.01.2014 klo 21:26"]
Meitä on siis joka junaa ja osa jää asemallekin, mutta jos haluaa peppuseksiä, niin ei kai siinä ole mitään pahaa jos myös molemmat pitävät siitä ja molemmat nauttii peppuseksistä. ei sitä varmaan harrasteta joka kerta kun ollaan yhdynnässä vaan ainenkin meillä harvakseltaa ja kyllä se on kivaa vaihtelua seksielämään. Vaimoni on myös saanut peppuseksin aikana orgasmeja, joten minun mielestä se on vaan hieno juttu. Eihän siinä "normaali" ihmiset minkään paskan kanssa leiki vaan nainen usein pitää siitä jos sormittaa tai hieroo peppureikää vaikka ei yhdyntä sinne tapahtuisikaan. Me olemme ainenkin olleet tyytyväisiä ja vaimoni usein nimenomaa pitää siitä kun hieron sormella peppureikää. Yleensä mies haluaisi peppuseksiä naista useammin, mutta aina tämmöisten asioiden tulee tulla yhteisestä halusta.Kokeilemalla jokainen saa sen oman tavan toimia sängyssä. Kuumia hetkiä kokeilijoille kuin myös alaa harrastajille.
[/quote]
No sinä ainakin olet 100% varmuudella homo! Häpeä!
Mene muualle! Käy vaikka paskalla.