Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronan vaikutus kumppaninhakuun?

Vierailija
21.10.2020 |

Olisi kiva kuulla, onko teillä aikuisilla korona vaikuttanut siihen kenen kanssa olette valmiit alkaa seurustelemaan. Mulla se on ainakin vaikuttanut. Kaikki vähänkään seikkailijoilta vaikuttavat miehet on ihan out. Hävettää tunnustaakin, mutta taloudellinen asema nyt vaikuttaa. Millään ei jaksaisi lähteä kituuttamaan miehen kanssa, joka on putomassa talouden ahdinkoon. Liian lähelle käyvät miehet kanssa vieroksuttavat. Oonko ainoa, josta on tullut näin konservatiivi
N46

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettei se ole tuo ikä, joka enemmän vaikuttaa. Oma kokemukseni on, että kun nainen lähestyy 50v rajapyykkiä, noin kävi jo ennen koronaakin. M53

Vierailija
2/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä miehet? Eihän niitä tapaa enää missään, kun en notku nettitreffipalveluissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kuin treffipyyntöjä tulee entistä vähemmän ja taas omalta osalta ei viitsi huvikseen lähteä ulos jossen ole ensin tutustunut kunnolla tyyppiin etukäteen. En viitsi ottaa tartuntariskiä turhaan ja yhden illan jutut on aivan nou nou. Ennen olisin lähtenyt treffeille jo parin viestin jälkeen ilman sen kummempaa tutustumista vaan koska tykkään tavata uusia ihmisiä ja on kiva käydä ulkona. Nyt ei viitsi riskeerata kun yrittää muutenkin välttää turhia kaupunkireissuja ja olla mahdollisimman paljon turvassa kotona.. turhauttavaa..😪

Vierailija
4/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on aina sanoneet ettei raha ratkaise. Ihan puppua. Jos on kaksi aika tasavertaista miestä vierekkäin, joista tonen on mukavampi ja toinen varakkaampi niin ei tarvi arpoa, kuka vie voiton. 90 % naisista valitsee varakkaamman. Loput on tajunnut vaihtoehdon väärin

Vierailija
5/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on naisystävä, jolla on nyt viimeisen puolenvuoden aikana ollut varmaan 20 eri miestä kierroksessa.

Kaikki Tinderistä. Kerran kysyin koronan vaikutusta. Hän sanoi vain, että voihan koronan saada mistä tahansa ja hän tapailee vain laadukkaita miehiä. En viitsinyt kommentoida siihen yhtään. Itse en uskaltaisi. Meen nykyisellä suht tyydyttävällä suhteella odottaen aikaa parempaa.

N54

Vierailija
6/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero kirjoitti:

Naiset on aina sanoneet ettei raha ratkaise. Ihan puppua. Jos on kaksi aika tasavertaista miestä vierekkäin, joista tonen on mukavampi ja toinen varakkaampi niin ei tarvi arpoa, kuka vie voiton. 90 % naisista valitsee varakkaamman. Loput on tajunnut vaihtoehdon väärin

Ei sillä varakkuudellakaan sinänsä ole väliä jos mies on pihi. Olen ollut miehen kanssa joka tienasi paljon enemmän mitä itse mutta kaikki kulut laitettiin aina puoliksi. Se oli mulle ihan ok. En tykkää vain kävellä miehen perässä ja olettaa että hän maksaa kaiken. Tulee vain kiusallinen olo.

Vierailija
7/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitkä miehet? Suoraan sanottuna olen niin kypsä koronaan. Itsetunto on välillä koetuksella ja uskon, etten enää koskaan tapaa ketään 😩.

En jaksa Tinderiä, Pelkkää panoa olisi tarjolla. Ehkä mä sitten vain olen yksin. Lopun elämääni.

Vierailija
8/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitkä miehet? Suoraan sanottuna olen niin kypsä koronaan. Itsetunto on välillä koetuksella ja uskon, etten enää koskaan tapaa ketään 😩.

En jaksa Tinderiä, Pelkkää panoa olisi tarjolla. Ehkä mä sitten vain olen yksin. Lopun elämääni.

Sama fiilis. Deittailu oli vaikeaa jo ennen koronaa. Nyt se tuntuu jo mahdottomalta. Tuntuu että itsetunto vain laskee mitä pidempään on sinkkuna ja ilman minkäänlaista läheisyyttä😔

Vierailija
9/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yllä kaipaisin hyvää seksiä, mutten voi ajatellakaan Tinderiä. Siellä kiertää ne samat naamat kuin kolme vuotta sitten ja he ovat varmasti kolunneet joka ikisen koronalinkobaarin naisten perässä.

Tässä iässä on vaan kestettävä. Onhan tämä kamalaa. Sukupuolitauteihin on sentää kondomit, mutta koronaan ei auta mikään N49

Vierailija
10/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen konservatiivi ja siksi koko kumppaninhaku on nyt jäissä, koska en voisi edes kuvitella parisuhdetta miehen kanssa joka ei nyt toimi vastuullisesti ja kieltäydy kaikista uusista/ylimääräisistä sosiaalisista kontakteista.

Minun kohderyhmäni ei siis ole tällä hetkellä tavattavissa missään kuten en ole itsekään.

N44

Vierailija
11/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maijukka kirjoitti:

Minä yllä kaipaisin hyvää seksiä, mutten voi ajatellakaan Tinderiä. Siellä kiertää ne samat naamat kuin kolme vuotta sitten ja he ovat varmasti kolunneet joka ikisen koronalinkobaarin naisten perässä.

Tässä iässä on vaan kestettävä. Onhan tämä kamalaa. Sukupuolitauteihin on sentää kondomit, mutta koronaan ei auta mikään N49

Aivan. Ei se hetken nautinto ole mahdollisen koronatartunnan arvoista.. Tuntuu aika epätodennäköiseltä että yksistä treffeistä seuraisi kuitenkaan mitään sen vakavampaa

Vierailija
12/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo monta vuotta tili E-kontaktissa, mutta yksilläkään treffeillä en oo käynyt. Kesällä tajusin, että sitä oli pitänyt yllä vaan siinä toivossa että joku prinssi sieltä löytyisi. Asian vasta tajusin, kun nyt ei voi mennä treffeille vaikka se prinssi sieltä löytyisi. Miksi ihmeessä pitää tiliä, jolla  voin vain vaihtaa muutaman sanan lauseita miesten kanssa. Siihen loppui turha haaveilu ja lopetin tilin. Siitä olen ihan tyytyväinen. Prinssi tulee vastaan tosielämässä, jos on tullakseen.

Vierailija
13/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että niillä naisilla, jotka nyt uskaltaa treffipalstoille vienti on kovaa. Miehethän ei tunnetusti ole näissä asioissa niin tarkkoja.

Vierailija
14/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut naisissa kovempaa vientiä, mutta enhän oikeasti tiedä. Itse olen ihan tavallinen vähän väritön suomalainen mies Helsingistä, mutten mikään treffipalstojen suurkuluttaja. Kaksi suhdetta ollut maaliskuun jälkeen.

M45

Vierailija
15/15 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitään seuraelämäähän ei nyt saa olla, joten parisuhteenmuodostus on mahdotonta. Kaikki suhteeni (3kpl 40v mennessä) ovat saaneet alkunsa livemaailmassa. Mä en menesty deittipalveluissa, en viitsi niitä enää yrittääkään. Masentavaa. Täydellinen yksinäisyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän