Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko tehnyt tai teitkö lapsia niin kauan kunnes sait haluttua sukupuolta?

Vierailija
21.10.2020 |

"Kun Aami (Konsta Hietasen vaimo) oli neljättä kertaa raskaana, hän murtui kyyneliin kuullessaan seuraavankin tulokkaan olevan poika.

Neljän pojan vanhemmat päättivät antaa viidennelle lapselle vielä mahdollisuuden, ja tyttöhän sieltä tuli."

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi kyllä kolmatta tehnyt vain sukupuolen takia. Sain tytön ja pojan ja nämä oli toiveissakin. Mutta loppupeleissä ihan sama vaikka olisi olleet samaa sukupuolta.

Vierailija
22/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen toive on aivan älytön

Olisi kiitollinen että on saanu

Lapsia joka noin ajattelee hälle en soisi lapsia ollenkaan

On ihmisiä jotka TODELLA HALUAISI OMAN LAPSEN JA SITÄ HEILLE EI SUODA.  toine itke ku nyt tuli väärä sukupuolioli

Olisi sensijaan onnellinen

Että saa kokea ÄITIYDEN

MUTTA EI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei aina tunnusta tai myönnä edes itselleen mitä toivoo ja haluaa. Meillä minä myönsin toivovani enemmän tyttöä, miehelle oli kuulemma ihan sama. Sitten kun soitin hieman pettyneenä ultrasta miehelle uutisen varmasta poikavauvasta, niin se tuuletti spontaanisti keskellä työpaikkaa kuin olisin kertonut lottovoitosta.

Eräs tuttava pariskunta taas ilmeisesti toivoi poikaa ja vaimo oli aina odottaessa ihan varma et poika tulee. No, tyttöjä saivat ja harmituksen näki. Aina olivat naljailemassa meidän poikaa ulkonäöstä ja milloin mistäkin. Oikein komea ja hyvä poika on. Kerran vaimo oikein innoissaan ilkeällä virneellä rupesi kahdenkesken selittämään minulle, että jäi sultakin se toivottu tyttö nyt saamatta ja korosti kokoajan miten voi omiensa kanssa tehdä tyttöjuttuja. No, sain siitä vuoden päästä tytön. Näki, että sitä suututti. Tyttökin on oikein ihana.

Vierailija
24/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni sanoi, että niin monta lasta tekevät, että poika tulee. Piti kuulemma saada yksi jälkeläinen joka vie sukunimeä eteenpäin :D on kyllä vaatimuksia ladottu poikaparalle

Vierailija
25/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen miettinyt yhden tuttavaperheen kohdalla, olisiko niillä neljää lasta jos jo ensimmäinen olisi ollut tyttö.

Niillä on lapset, Urpo Kaaleppi 12 v, Tahvo Hemminki 10 v ja Yrjö Torvelo 8 v. Ja sitten viimeinen lapsi onkin Charlotta Adele Catherine 3 v. Nimet siis toki keksittyjä, mutta siis kontrasti on tollanen.

Jos niin olisi käynyt, että eka olisi ollut tyttö, niin voi olla että poikien määrä olisi rajoittunut Urpo Kaaleppiin

Vierailija
26/26 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 tyttöä eikä ole mielessäkään käynyt yrittää vielä poikaa. Ei vaikka anoppi kyseli, että milloinka teette sen pojan.