Serkku pilasi hääni
Tästä on jo pari viikkoa aikaa, mutta ihan sama...
Tämä serkku siis varasti kaiken huomion häissäni. Häissäni minulla oli sellainen samppanjan värinen mekko. Serkkuni (minua parisen vuotta nuorempi ja hyvin kaunis) tuli häihini ihan samanvärinen mekko päällä! Minusta se oli aivan liian vaalea vieraalle! Mekko peitti juuri ja juuri perseen, ja kaula-aukkokin oli aika suuri, rintavako näkyi. Oli teettänyt puvun itse jossain, ja se näytti kalliimmalta kuin häämekkoni! Hänellä oli täydet huulipunat naamassa, vaikka on ilman meikkiäkin paljon kauniimpi kuin minä, vaikka minäkin olen nätti. Serkulla on ihan täydellinen kroppa, jota tuo mekko korosti! Tämä serkku sitten flirttaili jopa sulhaselle! Minä ja vanhempani katsoimme tätä serkkua halveksien, muut olivat ihan serkun lumoissa! Serkku on sellainen nätti tumma ja eksoottinen nuori nainen (puoliksi ulkomaalainen), ja minä olen ihan supisuomalainen maantietukka. Vähän pisti vituttamaan serkun käytös! Harmittaa vieläkin.
Ps. anteeksi sekava teksti, kirjoitettu puhelimella!
Kommentit (27)
Joka suvussa on vähintään yksi hutsu.
Oletteko panneet merkille?
Mitä meinaa "täydet huulipunat naamassa"? Tulee mieleen sellainen sketsihahmo, jolla on huulipunat vedetty yli huulien ja hampaissakin on punaa :D
haha, näin juuri!
Uskokaa nyt, että häihin ei kuulu laittaa morsiamen asun kanssa kilpailevia vaaleita virityksiä. Häihin mennään kunnioittamaan paria ja seremoniaa, ei tyrkkyilemään ja markkinomaan itseä
Äh, olisit nyt säästänyt tämän vaikka edes huomiselle, niin olisi ehkä joillekin mennyt läpi... Huomaatko, että nuo "tämä mekko kaverin häihin, mielipiteitä" ja "sääntö nro.1 häissä ei saisi olla kauniimpi kuin morsian" ovat edelleen aktiivisina tuossa keskusteluissa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:10"]
Äh, olisit nyt säästänyt tämän vaikka edes huomiselle, niin olisi ehkä joillekin mennyt läpi... Huomaatko, että nuo "tämä mekko kaverin häihin, mielipiteitä" ja "sääntö nro.1 häissä ei saisi olla kauniimpi kuin morsian" ovat edelleen aktiivisina tuossa keskusteluissa.
[/quote]
ooooootko vähän toooooooosikkooooo
pointtihan tässä jutussa on nimenomaan se, että se resonoi noiden toisten ketjujen kanssa.
Jos ottaa itsetunnolle, niin silloin kannattaa kutsua häihinsä vain itseä rumemmat. Tää on ihan pölhö aihe.
Laitoin tämän sen takia, että ainakin tuo yksi nainen, joka meinää laittaa vaalean mekon ymmärtäisi, että se on epäkunnioitettavaa morsiamen takia. Ja muutenkin, olen pitkästä aikaa vauvapalstalla, ja minun oli vain pakko purkaa tunteeni johonkin... kunpa tämä olisikin vain provo...
t. ap
Plääh! Aloitus ei tunnu aidolta, sorry vaan.
Rumat ne yksin vollottaa, kauniit ne eteenpäin porskuttaa. Oletko liian paksu perhoseksi? Vai, muuten vaan vi***taa.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:15"]
[/quote]
pointtihan tässä jutussa on nimenomaan se, että se resonoi noiden toisten ketjujen kanssa.
[/quote]
Jos pointti täytyy erikseen selittää, juttu ei toimi.
Älä anna tuommoinen asia pilata häitä ja muistoja, oikeesti. Sinä teet nyt tästä ongelman ja jos annat sen ottaa vallan niin kärsit siitä monta vuotta. Joka häissä on joku vieraista joka on kauniimpi kuin morsian, uskon näin. En usko että kukaan menisi vieraana häihin laittautumatta, kyllä jokainen pistää parhaansa siinä asiassa. MUTTA kauneus on katsoja silmissä - eli - anna olla! Onnea muuten.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
no pointtia nimenomaan ei tarvinnut selittää, paitsi joillekin todella palikoille, joilla ei älli riitä hahmottamaan ironian tapaisia vaativia käsitteitä
Miksi morsiamen pitäisi suggeroida itsensä, niin että luulisi olevansa maailman kaunein, jos ei ole? Miksi sulhasen pitäisi nähdä, että morsiamensa kaunein kaikista, jos näin ei ole? Miksi rakkaus ja se, että on riittävän kaunis ei riitä? Ei haloo, mikä salainen haave missikilpailun voitosta. Ei, morsian ei ole morsian siksi, että on kaunein, vaan siksi että hän menee naimisiin. Hanki itsetunto!
Mun anopilla oli valkoinen paita, sininen hame ja valkoiset kengät. Äidilläni oli mekko, jonka pohjaväri oli valkoinen ja siinä vaalean sinisiä kukkia. Byyääh, hääni menivät pilalle. En tosin muistaisi, mutta kun meillä on yhteiskuva jossa on molempien vanhemmat ja me, ja kotonani se kuva on laitettu hyllyyn.
Ap ei saanut riittävää ja haluamaansa huomiota noissa muissa ketjuissa joten teki sitten tämänkin vielä niiden lisäksi. Menisit nyt kasvamaan ja palale taas kun on jotain uutta annettavaa, vaikka vain provona!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:20"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
no pointtia nimenomaan ei tarvinnut selittää, paitsi joillekin todella palikoille, joilla ei älli riitä hahmottamaan ironian tapaisia vaativia käsitteitä
[/quote]
Niin, "ironia". Tuo kovin usein väärinkäytetty sanaparka.
Lohduttaudu sillä että serkkusi on wt ja huora:) Onnea!!!
Hahha kiitos tästä päivän piristyksestä! Enpä olisi uskonut, että yksi juhlamekko saa mammat näin sekaisin! :D t. se kaverin häihin menossa oleva
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:26"]Ap ei saanut riittävää ja haluamaansa huomiota noissa muissa ketjuissa joten teki sitten tämänkin vielä niiden lisäksi. Menisit nyt kasvamaan ja palale taas kun on jotain uutta annettavaa, vaikka vain provona!
[/quote]
Vannon kautta pääni, etten ole aloittanut muita ketjuja.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 16:24"]
[/quote]
Katsohan vähän noiden peukkujen määrää aloituksessasi ja sitten näissä provo-kommenteissa. Näyttää olevan muutaman muukin kuin vain tämä tosikko, joille tämä aloituksesi ei oikein avautunut.
Sait sit virikkeen provoosi noista hääpukeutumisketjuista.
Ei jatkoon.