Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitin poikaystävän mielen

Vierailija
25.01.2014 |

En nyt keksi muutakaan paikkaa avautua. 

Toissapäivänä olin tekemässä ruokaa, poikaystävä pelaili ja yhtäkkiä tuli neuvomaan miten ananas pilkotaan (kuulostaa naurettavalta joo) ja sitten siinä äkkipikaisuuksissani sanoin hieman ilkeästi että haluan tehdä tän nyt itse. En todellakaan tarkottanut pahaa, mutta poikaystävä on edelleen vihainen ja kylmä.. Lukuisista anteeksipyynnöistä huolimatta. Meillä on tosiaan ollut viime aikoina hankalaa muutenki.. Hänen mielestään mun kanssa ei voi keskustella normaalisti ja en muka arvosta häntä ja hänen mielipiteitä, mikä ei pidä paikkaansa.. Ja sen hänelle sanoin.. 

Miten voisin nyt sen hänelle todistaa, että todella arvostan ja haluan hillitä äkkipikaisuuttani. Ja kuinka saan hänet nyt edes lepytettyä.. Rakastan tätä miestä paljon, paljon, PALJON! 

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tietokone pysyy päällä pitempään kuin sinun varhaisaikuisuussuhttesi.

Vierailija
22/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:13"]No mutta kuka helvetti nyt menee aikuista ihmistä neuvomaan miten ananas pilkotaan? Luuleko se mies keksineensä uudestaan suhteellisuusteorian?

[/quote]

Sellainen mies, jolla on sellainen tapa.

Mun mies osaa yllättävän usein ihan hirveesti asioita ja sillä on hirveesti myös mielipiteitä vaikka mihin.

Mä poltin pitkään käämini siitä, kunnes totesin, että se ei vaan aidon oikeasti voi sille mitään, joten ehkäpä mä voin itselleni ja annan sen päteä.

Joskus kannattaa valita sotansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi anteeksi :D

Vierailija
24/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä syyllinen se on se poikkiskin. On aika ärsyttävää että joku tulee neuvomaan esim. ananaksen pilkkomisessa vaikkei muuten hommaan osallistu. Pitäis mölyt mahassaan tai sitten kestää sen että toinen ärähtää. Mä ainakin ärähdän miehelle vastaavassa tilanteessa enkä pyytele anteeksi. Välillä toi ukko kyllä suuttuu mutta leppyy itsekseen. Välillä se itsekin tajuaa että tuli neuvomaan paikassa jossa kukaan ei neuvoja pyytänyt ja pyytää itse anteeksi.

Joten mä sanoisin ettei sun tarvi sitä erikseen lepytellä, tuo on ihan normaalia elämää. Ihmiset nyt vaan välillä ärisee ja märisee, ei niistä kannata hernettä nenäänsä vetää eikä tehdä mitään elämää suurempaa draamaa. Ei kukaan jaksa elää draamakuningattaren kanssa jota pitää jokaisesta ärähdyksestä erikseen lepytellä. Ja joka itse kuvittelee voivansa tulla päällepäsmäröimään ja neuvomaan ihan milloin ja kenelle tahansa.

Vierailija
25/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo pointtina ei nyt ollu mun teinirakkaus(en ole enää edes teini).. Miten te näytätte miehillenne, kun ootte mokannut, että ootte oikeesti pahoillanne ja haluatte hyvittää?

Vierailija
26/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:15"]

Mun tietokone pysyy päällä pitempään kuin sinun varhaisaikuisuussuhttesi.

[/quote]

No varmaan, palstahirmuli! Sehän vie sähköäkin vaikka kuinka paljon.

Vierailija
27/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan arvostat häntä, mutta arvostaako hän sinua? Kuka käyttäytyy noin typerän ananasjutun vuoksi?

Vierailija
28/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:22"]Sinä varmaan arvostat häntä, mutta arvostaako hän sinua? Kuka käyttäytyy noin typerän ananasjutun vuoksi?

[/quote]

Sitäpä minäkin mietin

Vierailija
29/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:19"]Nojoo pointtina ei nyt ollu mun teinirakkaus(en ole enää edes teini).. Miten te näytätte miehillenne, kun ootte mokannut, että ootte oikeesti pahoillanne ja haluatte hyvittää?

[/quote]

Mä pistän pyörimään jonkun toimintaleffan ja avaan sille kaljan, sixpackista, jonka oon hakenut sille varta vasten kaupasta.

Se ottaa ekan kaljan ja mulkaisee ja vähän murisee, kalja kaljalta se leppyy ja loppujen lopuksi toteaa ääneen, että ehkä oli vähän tyhmää tulla pätemään sen ananaksen kanssa xD

Vierailija
30/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta luulen, että tää ananasjuttu oli nyt ihan pikkujuttu.. Suurin ongelma kuulemma on se, että mun kanssa ei pysty keskustelemaan normaalisti ja hän on kuulemma vaan sylkykuppi. En mä oo ite edes tajunnut tota..

Vierailija
31/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:13"]No mutta kuka helvetti nyt menee aikuista ihmistä neuvomaan miten ananas pilkotaan? Luuleko se mies keksineensä uudestaan suhteellisuusteorian?

[/quote]

Mun mies osaa yllättävän usein ihan hirveesti asioita ja sillä on hirveesti myös mielipiteitä vaikka mihin.

Mä poltin pitkään käämini siitä, kunnes totesin, että se ei vaan aidon oikeasti voi sille mitään, joten ehkäpä mä voin itselleni ja annan sen päteä.

[/quote]

Aidon oikeesti kyllä se sille vois jotain jos haluais, se vaan ei halua. Ja miksi haluais, kun sä kerran annat periksi ja ymmärrät reppanaa joka ei vaan voi itselleen mitään. Camoon, jos sä pystyt muuttamaan itseäsi niin ihan yhtälailla se mieskin voi. Ja jos sä kestät miehen neuvomisen niin ihan yhtähyvin se kestää sun ärähdykset, ei lasista ole.

Vierailija
32/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tehnyt mitään niin väärää. Poikaystäväsi on ämmä.

-Mies 28v-

Vierailija
33/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:22"]Sinä varmaan arvostat häntä, mutta arvostaako hän sinua? Kuka käyttäytyy noin typerän ananasjutun vuoksi?

[/quote]

Noin käyttäytyy ihminen, joka on täysin kyllästynyt toisen äksyilyyn. Mä ainakin tajusin Ap:n jutusta, että kyse ei nyt ole niinkään tosta ananaksesta vaan siitä, että hän ärähtelee niin paljon, että miehestä jo tuntuu ettei häntä arvosteta, kun aina vaan tulee moitteita vaikka vaan yrittää parhaansa mukaan olla mukava ja avulias.

Ap on kuitenkin suhteessa miehen kanssa, jos se tulee neuvomaan jonkun ananaksen kanssa, ni ei se ole mikään salaliitto naisen alistamiseksi vaan pyyteetön neuvo eikä mies vaan tajua, miten raivostuttavaa se on.

Vierailija
34/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tsiisus mikä poikkis sulla on! Ja mikä nyhverö ite oot! Tämän on pakko olla provo. E tuollaisia kynnysmattoja oikeasti ole. Miksi sun ukkos ei arvosta sua niin paljon, että luottaisi sun ananaksen leikkaustaitoihin? Miksi v****a sun pitää pyydellä anteeksi? Ja miten ylipäätä

Vierailija
35/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:22"]Sinä varmaan arvostat häntä, mutta arvostaako hän sinua? Kuka käyttäytyy noin typerän ananasjutun vuoksi?

[/quote]

Noin käyttäytyy ihminen, joka on täysin kyllästynyt toisen äksyilyyn. Mä ainakin tajusin Ap:n jutusta, että kyse ei nyt ole niinkään tosta ananaksesta vaan siitä, että hän ärähtelee niin paljon, että miehestä jo tuntuu ettei häntä arvosteta, kun aina vaan tulee moitteita vaikka vaan yrittää parhaansa mukaan olla mukava ja avulias.

Ap on kuitenkin suhteessa miehen kanssa, jos se tulee neuvomaan jonkun ananaksen kanssa, ni ei se ole mikään salaliitto naisen alistamiseksi vaan pyyteetön neuvo eikä mies vaan tajua, miten raivostuttavaa se on.

[/quote]

Just näin! - ap

Vierailija
36/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:16"]

[/quote]

[/quote]

Aidon oikeesti kyllä se sille vois jotain jos haluais, se vaan ei halua. Ja miksi haluais, kun sä kerran annat periksi ja ymmärrät reppanaa joka ei vaan voi itselleen mitään. Camoon, jos sä pystyt muuttamaan itseäsi niin ihan yhtälailla se mieskin voi. Ja jos sä kestät miehen neuvomisen niin ihan yhtähyvin se kestää sun ärähdykset, ei lasista ole.

[/quote]

Totta kai mieskin on panostanut itseensä, mutta siinä missä mä annan sen välillä päteä, se päästää mun turhat ärähdykset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

On tosta keskusteltu. Ja paljon. Mutta meillä ainakin jomman kumman piti tehdä aloite siihen omaan muuttumiseen ja tässä asiassa se olin minä.

Vierailija
37/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:19"]

Nojoo pointtina ei nyt ollu mun teinirakkaus(en ole enää edes teini).. Miten te näytätte miehillenne, kun ootte mokannut, että ootte oikeesti pahoillanne ja haluatte hyvittää?

[/quote]

Mitä sä oot mokannut? Ärähtäminen ei ole mikään moka vaan normaalia elämää. Sun miehes tässä nyt on mokannut kun kiukuttelee toista päivää asiasta joka ei ole minkään suuttumuksen arvoinen. Miten helvetissä sä viitsit elää sen kanssa? Tollasen pikkuprinsessan kanssa jolle ei saa sanoa poikkipuolista sanaa kun hän tulee hyvää hyvyyttään videopelin lomasta neuvomaan kuinka hänen ananaksensa pitää pilkkoa. Heitä se mäkeen, ei tollasta kukaan viitti nurkissaan sietää.

Vierailija
38/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh, mikä juttu tämäkin on? Miksi sun pitäis pyytää anteeksi? Miksi sun poikkis ei luota sun kykyihin leikata ananas, ja arvosta sua? Miksi olet tuollainen nyhverö? Jos mun mies tuollaisesta suuttuisi, niin saisi suuttua ihan yksinään. Eihän tuo ole nyt mikään asia ruveta mököttämään. Paapo vaan äijääsi, kuin jotain pikkuvauvaa, niin jatkossa meno ei muutu yhtään. Aina tulee kerjäämään huomiota tuollaisia marttyyrimäisen lapsellisilla tempauksillaa. Ei jeesus.

Vierailija
39/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta mitä minä luen. Jos te näsäviisastelijat olette niin aikuisia (ehkä noin vuotta vanhhempia?) että sopii ihan kiusata ap:tä "teinimäisyydestä", luulisi teidän myös tajuavan että nuoren on saatava olla nuori ja nuoren huolet ovat nuoren huolia!

Eri elämänvaiheet me kaikki käymme läpi ja 22 -vuotiaan riita poikaystävänsä kanssa on se tämän hetken juttu. Mikä syy se on vittuilla jos on nuori ja nuoren huolet?

Vierailija
40/58 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 15:31"]Täh, mikä juttu tämäkin on? Miksi sun pitäis pyytää anteeksi? Miksi sun poikkis ei luota sun kykyihin leikata ananas, ja arvosta sua? Miksi olet tuollainen nyhverö? Jos mun mies tuollaisesta suuttuisi, niin saisi suuttua ihan yksinään. Eihän tuo ole nyt mikään asia ruveta mököttämään. Paapo vaan äijääsi, kuin jotain pikkuvauvaa, niin jatkossa meno ei muutu yhtään. Aina tulee kerjäämään huomiota tuollaisia marttyyrimäisen lapsellisilla tempauksillaa. Ei jeesus.

[/quote]

Ehkä mutta toi ananas ei ollutkaan tässä pääosassa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi