Turvallisia keskustelunaiheita miehen kanssa?
Luin tuossa kuinka yhdessä ketjussa eräs miesoletettu valitteli kun naiset aina kyselevät hänen taloustilanteeseensa liittyvistä asioista. Siitä heräsi sitten kysymys, että mistä miehen kanssa oikein saa/kannattaa puhua. Tuntuu olevan varsinainen miinakenttä, eikä oikein mitään puheenaihetta jää jäljelle.
Saako noita raha-asioita mainita? Saako kysyä mitä mies tekee työkseen? Onko ehdoton nounou kysyä mitä vaikkapa rakennusmies pääkaupunkiseudulla oikeen tienaa? Voiko kysyä missä mies asuu, tai että asuuko hän kenties kerrostalossa tai omakotitalossa? Saako kysyä omistaako mies asuntonsa? Jos mies puhuu pörssikursseista, niin saako häneltä kysyä omistaako hän osakkeita? Saako kysyä onko miehellä autoa ja jos on niin minkälainen? Saako kysyä harrastaako mies golfia, onko hänellä hevonen tai vaikka kesämökki? Saako mieheltä kysyä mitä hän ylipäänsä harrastaa? Entä voiko kysellä vaikka leffamausta tai että tykkääkö mies matkustaa? Millaista musiikkia mies kuuntelee? Lukeeko hän kirjoja ja jos niin minkälaisia? Saako vanhoista parisuhteista jutella, että onko ollut ja koska viimeksi? Saako kysyä syntymäaikaa ja horoskooppia?
Jos kaikkien noiden kysymysten jälkeen toisia treffejä ei tulekaan, niin onko moisia kysymyksiä esittänyt nainen vaan rahan perässä juokseva snobi hattarapää, joka vaatii mieheltä ihan liikaa? Tai juokseeko mies ehkä jo sen autoa koskeneen kysymyksen jälkeen valittamaan kavereilleen, että naisia kiinnostaa vaan miehen auto?
Mistä miehen kanssa oikeasti uskaltaa puhua???
Kommentit (7)
Saat puhua ihan mitä haluat. Jokainen sitten reagoi omalla tavallaan. Jos heti ensitreffeillä tulee konfliktia, niin tuskin olisitten sopineetkaan yhteen.
P.S. Palstan juttuja ei kannata pitää koko väestöä edustavina.
Enpä enää jaksa muistaa tutustumisemme alkuaikoja kovin tarkkaan, mutta kyllä se meillä oli mies, joka kyseli enemmän minun opinnoistani ja työstäni. Tietysti puhuttiin harrastuksista ja erityisesti matkustamisesta. Tuloista ei ole puhuttu vieläkään, vaikka asutaan yhdessä. Molempien entiset avioliitot taisi olla molemmilla tiedossa jo ennen ensitapaamista, muista parisuhteista ei ole puhuttu sen enempää kuin että joskus ohimennen mainitsin olleeni yli seitsemän vuotta sinkkuna tavatessamme (avioerostani oli tavatessamme yli 20 vuotta eli siitä pystyi vetämään halutesaan johtopäätökset).
Miksi sinua kiinnostaa miehen lompakko enemmän kuin mies itse?
Puhu ihan mistä itse haluat, koska samanlaiset leikkivät keskenään.
Ihan normaalia. Itse kysyn aina ensin naisen tulot. Sitten kysyn painon, rintojen koon ja reiän halkaisijan mitat. Jos nämä natsaa, niin sitten vien naisen treffeille uimahalliin, jotta näen hänet ilman fakeuppia ja onko hänellä kropassa raskausarpia, ihottumia, ihme möhkäreitä, läskimakkaroita jne. Ihan normaalia. En ikinä kysy ensin naisen musiikkimausta, lempi elokuvista/kirjoista, lempi ruuista, matkustuskohteista jne. Ihan normaalia.
Naisten ensimmäisiä kysymyksiä mieheltä on miehen työ, pitää kato tietää onko massia tai statusta, että kannattaako uhrata "kallista" aikaa.