Auta mua: mikä amerikkalainen bändi?!
Ajalla 90-luvun loppu/puoliväli. Silloin kun tuli Dawson' creekit ja muut. Mieslaulajalla tumma parta, ei mikään stadionrokkibändi, mut samaa tyyliä. Ei heviä, ei rockrockia, joku Kings of Leon menee nykypäivältä saman tyyliin... Ei sit zz top... Ei paljoa ole vihjeitä mut ois pakko löytää :)
Kommentit (18)
Foo Fighters? Hootie and the Blowfish?
Ei kumpikaan noista mutta about samaan aikaan! en saa yhtään biisiäkään päähän, oli sellaisia semihittejä, pyörii päässä säveliä mut en saa sanoja kiinni...
Puddle of Mudd, Papa Roach, P.O.D., Live?
Ei ei... Tumma parta komee kundi...
Korn, Limp Bizkit? Soundgarden? Komea kundi ei sano mitään, koska se komeuskin on katsojan silmässä.
Nyt tarvitaan lisää tietoa, mitä soittimia, monta jäsentä, ihan mitä tahansa, josta vois saada kiinni. Onko ollu jossain tietyssä yhteydessä esillä jollain lailla?
No kun mä jotenkin liitän sen just noihin nuorisosarjoihin... Voi olla että tuli vain yhtä aikaa. Muistan kyllä että kuuntelin vuonna 97? paljon, mutta oliko levy tuolta ajalta... Ja juu, luulen että komeus ei välttämättä kaikkien mieleen. Tumma parta, ei pitkä parta vaan selkainen muutaman aamun sänki tummapiirteisellä. Ei helppoa ei :)
Wallflowers? Tosin noissa kuvissa mitä näen Googlessa, ei tyypillä näykään olevan partaa. Mutta minulla olisi muistikuva, että 90-luvulla oli parta. Hmm.
Goo Goo Dolls
Crash Test Dummies
Muistatko mitään musiikkivideota, jota voisit kuvailla ja onko se parta kuinka oleellinen sitä imagoa? Oliko se parta aina, vai joku hetken juttu?
Ei jumankauta. Bändi oli counting crows (lähdin etsimään haulla similar to hootie and...). Mutta että komea laulaja, apua!!!!! okei, kuva ei tuore, mutta silti: http://www.contactmusic.com/photo/adam-duritz-from-145the-counting-crows146-opening-night-of-the-mcc_4126420
counting the satellites oli levy jota etsin tältä bändiltä. Eikä kuulosta enää edes hyvältä. Mitäs sit kuuntelis, ehdota?
Oliko mitään hittibiisejä, minkätyylisiä?