Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko 25-28v, jotka eivät

Vierailija
25.01.2014 |

Ole koskaan olleet parisuhteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eka parisuhde alkoi kun olin 26v.

Vierailija
2/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, 23-vuotiaan kyllä.

Vierailija
4/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen. Paras ystäväni, joka on aivan ihana ja kaunis tyttö. Vähän liian ujo vain. On ehkä ilkeää sanoa näin, mutta on aika haastavaa enää ton ikäisenä löytää sopivaa miestä. Pitää melkeinpä odottaa ns. toista kierrosta..

Vierailija
5/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 12:09"]

Tunnen. Paras ystäväni, joka on aivan ihana ja kaunis tyttö. Vähän liian ujo vain. On ehkä ilkeää sanoa näin, mutta on aika haastavaa enää ton ikäisenä löytää sopivaa miestä. Pitää melkeinpä odottaa ns. toista kierrosta..

[/quote]

Höpönlöpön. Usein sitä löytää samanlaisen yhtä ujon. Harvemmin 25-28-vuotiaat miehet mitään eronneita on (ainakaan avioeroa takana).

Vierailija
6/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on 25 eikä ole koskaan seurustellut. Luulen että osasyy on hänen ylipainonsa. Ei ole mitenkään superujo mutta ei se sosiaalisinkaan.

Vierailija
7/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko. Kaunis, hoikka, urheilullinen, melko puheliaskin.. vissiin ei oo tullut oikeeta vastaan.

Vierailija
8/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja paljon vanhempiakin, ihan kivoja normaaleja tyyppejä.

Vierailija
9/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin yhden. Todella kiva ja minusta nättikin, mutta vähän lihava, niin ehkä se sitte oli ongelma. 28-vuotiaana sitten vihdoin tapasi kivan miehen ja nyt ovat olleet pari vuotta yhdessä.

Vierailija
10/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti. Tunnen myös monia joilla on ollut vain yksi kumppani. Pari heistä on huomattavan kauniita.

Vierailija
11/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma onkin se, että sellaisista tää tyttö ei ole koskaan kiinnostunut. Tiedän myös toisenkin tytön, joka ei ole koskaan seurustellut ja näitä kahta tosiaan yhdistää se, että ne miehet, joista nämä ovat kiinnostuneita, ovat järjestäen vähintään avoliitossa.

Toisaalta näiden naisten odotuksen ovat myös nousseet vuosien varrella. Kyse on korkeakoulutetuista naisista, joilla ei ole aikomustakaan luopua yhdestäkään vaatimuksesta pitkällä listalla, jonka miehen tulee täyttää esim. pituuden, koulutuksen, uskonnon, ulkonäön, varallisuuden tms. osalta. Näillä yksilöillä on aina valitus päällä, kun ketään sopivaa ei koskaan löydy, mutta mielestäni he eivät anna myöskään mahdollisuuksia tavallisille ja mukaville miehille vaan kaksilahkeisen pitäisi olla tyyliin leffatähti, jolla on vähintään yksi maisterin tutkinto, mielellään pari.

Vierailija
12/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 12 pitäisi siis olla vastaus viestiin 6...

Vierailija
13/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 50v joka ei ole ikinä seurustellut ja asuu äitinsä kanssa.

Vierailija
14/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet seksuaalisuudestaan epävarmat lykkää sitä seurustelua, kun mikään ei tunnu hyvältä (kun yrittää väkisin katsoa väärää sukupuolta) tai sitten suhteita on ollut salassa, koska ei olla tultu ulos kaapista vielä.

Vierailija
15/15 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up