Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa tehdä pojasta nörtin ja antoi sille tietokoneen käyttöön, vaikkei poika osaa vielä edes lukea ja kirjoittaa

Vierailija
21.10.2020 |

Hän ei kuitenkaan itse vaivautunut opettamaan tietokoneen käyttöä. Poika ei tiedä eroa näytön ja tietokoneen välillä. Ei osaa edes sammuttaa konetta oikein. Kun poika haluas pelata tai tehdä mitä vain, hän on jatkuvasti huutamassa apua. Miksi miehiltä puuttuu käytännön järki ihan kokonaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älypuhelimen hommaamisessa et näkisi ongelmaa.

Naiset ja logiikka ei kuulu samaan lauseeseen...

Vierailija
2/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5 provo taas jälleen kerran...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa lapselle se tietokone ajoissa, niin ei sitten aikanaan ole koulussa täysin kädetön teknologian kanssa.

Vierailija
4/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, meidän 4v poika kyllä kokoaa tietsikkansa itse ja oppi python kielen viikossa. Itse se osaa katsoa youtubista miten hommat tehdään.

Kannattaisko viedä tuo teidän poika johonkin tutkimuksiin? Kuulostaa siltä kuin se olisi jälkeen jäänyt.

Vierailija
5/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku joskus haastatella näitä feikki-alotuksien tekijöitä/tekijää? Olisi mielenkiintoista kuulla miksi.

Vierailija
6/6 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta älypuhelimen hommaamisessa et näkisi ongelmaa.

Naiset ja logiikka ei kuulu samaan lauseeseen...

Kyllä näen. Mun mielestä kuusivuotias ei tarvitse puhelinta. Jos mies välttämättä haluaa pojasta nörtin jo pikkulapsena, hän voi itse opettaa tietokoneen käytön perusteet. Siitäkin huolimatta onhan se aika vaikeaa, jos ei osaa lukea ja kirjoittaa. En ymmärrä, miksi asiaa pitää vauhdittaa. Kyllä siitä voi nörtti vanhemapanakin tulla. Mies vain itse haluaa päästä kehuskelemaan, että hänen poika pelasi koneella jo kuusivuotiaana jne. No jos hän haluaa pojan olla ikäänsä edellä, hänen täytyy itse tehdä asialle jotain.