Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oulun koronatilanne heikkenee rajusti

Vierailija
21.10.2020 |

https://www.kaleva.fi/oulussa-perati-15-uutta-koronatapausta-koko-maass…

Tänään peräti 15 uutta tapausta! Jos nuo kaikki on todettu pelkästään eilen, niin karmea prosenttiosuus positiivisia näytteitä. Tai en tiedä olenko edes yllättynyt, busseissa juuri kukaan ei näytä käyttävän maskeja.

Nyt pitäisi meidän oululaisten skarpata, emme oikeasti ole turvassa täällä periferiassa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään kiinnosta korona. Trump voittaa.

Vierailija
42/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jälleen kerran 15 uutta tapausta, eikä kaupunki tee mitään: perustasolla ollaan. Mikä näitä Suomen yliopistokaupunkeja riivaa? Oulu, Joensuu, Helsinki + pk-seutu, Turku, Tampere...  Se nyt tiedetään että suomalainen juntti ei usko suosituksia, mutta mikseivät viranomaiset toimi?! Vaasa sentään on raikas poikkeus!

Asun aivan Oulun ydinkeskustassa eikä kenelläkään ole maskia. Olen pikku hiljaa täydentänyt kotivaraa. Olen ostanut jopa oman auton, sillä pelkään kulkea busseilla ja joudun käymään töissä paikan päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oulussa jo ruumiskontit?

Vierailija
44/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
45/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tällä menolla, keväällähän niitä oli kun varauduttiin pahimpaan. 

Inhottaa täällä Heinäpäässä tuo Oluttupa, keuhkotautisen oloisia yskiviä vanhoja äijiä ramppaa sisään ja ulos.

Vierailija
46/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään jälleen kerran 15 uutta tapausta, eikä kaupunki tee mitään: perustasolla ollaan. Mikä näitä Suomen yliopistokaupunkeja riivaa? Oulu, Joensuu, Helsinki + pk-seutu, Turku, Tampere...  Se nyt tiedetään että suomalainen juntti ei usko suosituksia, mutta mikseivät viranomaiset toimi?! Vaasa sentään on raikas poikkeus!

Asun aivan Oulun ydinkeskustassa eikä kenelläkään ole maskia. Olen pikku hiljaa täydentänyt kotivaraa. Olen ostanut jopa oman auton, sillä pelkään kulkea busseilla ja joudun käymään töissä paikan päällä.

Ai. Minä asun myös aivan Oulun ydinkeskustassa ja vähintään 90% on maski. Raksilan citymarketissa oli varmaan 95% maski. Ihmettelen vaan tuota maskin käyttöä, koska tartuntaa ei pitäisi tulla, jos kontakti ei kestä 15 minuuttia. Kaupassa ei tule niin pitkiä kontakteja toisiin asiakkaisiin, eikä kaupan työntekijöihin

Vierailija
47/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
48/49 |
22.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tuotiin jo keväällä.

Vierailija
49/49 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuo 15 kuulostaa pieneltä, pelkästään viimeisen vrk aikana tartuntoja 69:

https://www.kaleva.fi/oulun-kaupunki-stora-enson-tehdastyomaalla-viikon…

Ihan kamalaa, oikeasti. Tämä pandemia alkoi ihmisten riistäessä eläimiä ja leviää nyt kapitalistien riistäessä työläisiä. Ja ikkunasta katson, kuinka ihmiset tunkeilee tuonne Valkeaan ostamaan halpaa kiinakrääsää, Mustana Perjantaina.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä