Miksi sossu tantta soittelee vaikka en hae mitään tukia??
Yrittää saada kokoajan johonkin ilmaistyöhön ja pommittaa soitoilla jne.
En hae mitään tukia onko joku tehnyt musta jonkun ilmotuksen?
Haluun olla rauhassa Prkle
Kommentit (13)
Sulla ole mikään pakko sille vastata.
Sanot ettei työ nyt kiinnosta ja lyöt luurin kiinni. Eipä se mitään voi kun ei voi karenssillakaan uhkailla. Lopulta haet lähestymiskieltoa, jos ei muuten lopeta.
Varmaankin olet itse antanut aihetta soitella.Ei ole uskottavaa , että ihan vaan huvikseen vieraalle soittelevat.MUTTA KYSYMÄLLÄHÄN SE SELVIÄÄ.
Mahtaisiko olla kyseessä Työllistymistä edistävä monialainen yhteispalvelu.
Siitä kannattaa pyristellä eroon, töihin tai koulutukseen.
Saatko työmarkkinatukea?
Puhelut voi liittyö siihen.
Se on "sossutantta" ja "koko ajan".
Ei voi olla niin vaikeeta.
Iso ihminen itse elättämään itsensä, älä nyt peräkammariin jää, kuka sun puhelinlaskunkin maksaa ja mitä jos ei maksakaan enää?
Kummallista mulle ei pahemmin soitella ja työttömyyskorvaus sekä asumistuki tulee. Pitkäaikaistyötön kylläkin. Ilmeisesti on parempi pitää mut työttömyyskorvauksella kuin päästää eläkkeelle. Krooninen alkoholismi. Osittain totta koska olen dipsomaani(tuurijuoppo) mutten siltikään omaisuuttani tuhoava rapajuoppo. No näillä mennään. Onneksi voin sijoittaa pörssiin järkevästi ja satunnaisia työkeikkoja tulee. Elinkustannukset ja harrastukset HALPOJA. Pk-seutu.
Mikäli et tosiaan hae työttömyysturvaa, niin antaa soitella, ei tarvitse kiinnittää huomiota. Karenssi on ainoa ase, ja siitähän ei tarvitse välittää, jos elatus ei ole päivärahasta kiinni.
Mutta jos työmarkkinatukea on nostanut riittävän pitkään, niin silloin alkavat patistaa esim. kuntouttavaan työtoimintaan.
Miksi se sulle soittelee, jos haluaa töihin kokoajan? Vai oletko kenties itse ammatiltasi kokoaja?