Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piip-piip-piip-ääni ulkona

Vierailija
25.01.2014 |

Mikä ihme voi olla? Ulkoilutin äsken koiraa ja jostain kuului tasaisesti korkea piip-piip-piip-ääni, kolmen sarjoissa, luulin ensin rekan peruuttavan jossain mutta ei ollutkaan se ja ääni vain jatkuu ja jatkuu! Yritin paikallistaa äänen suuntaa, jos se on vaikka jokin hälytys tms, mutta olen aina ollut huono suunnistamaan äänen mukaan joten ei löytynyt.

Mikä ihme se voi olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkisarjan peiteltyjä fuckkeja

Vierailija
2/9 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin auton varashälytin tai varoitusmerkki enen työmaaräjäytystä? Tai joku morsettaa SOS-merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevalot kauempaa?

Vierailija
4/9 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtohälytin jossain kiinteistössä.

Vierailija
5/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tänään tapahtui pelottava asia. Siis oltiin kaverin kanssa hiihtämässä kaikki oli hyvin, kunnes tultiin syrjäisemmälle alueelle. Sinne kun sitten mentiin toivossa, että löydettäisiin ladut. Kun mentiin sinne siellä alkoi kuulua korvia särkeviä piip- ääniä kolmen sekunnin välein molemmat korvat vuorotellen. Siis se oli niin pelottavaa, että pelattiin ja lähdettiin äkkiä pois. Mistä tämä voisi johtua? Siis se ääni oli niin korkea kuulosti, kun se olisi ollut ihan korvan juuressa ja kun katottiin ympärillemme ei näkynyt mitään. Tosi kummaa.

Vierailija
6/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kannattaa pohtia lopun vuotta.

Vierailija
7/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu oven takana?

Vierailija
8/9 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Onko harhoja? kirjoitti:

Mulla tänään tapahtui pelottava asia. Siis oltiin kaverin kanssa hiihtämässä kaikki oli hyvin, kunnes tultiin syrjäisemmälle alueelle. Sinne kun sitten mentiin toivossa, että löydettäisiin ladut. Kun mentiin sinne siellä alkoi kuulua korvia särkeviä piip- ääniä kolmen sekunnin välein molemmat korvat vuorotellen. Siis se oli niin pelottavaa, että pelattiin ja lähdettiin äkkiä pois. Mistä tämä voisi johtua? Siis se ääni oli niin korkea kuulosti, kun se olisi ollut ihan korvan juuressa ja kun katottiin ympärillemme ei näkynyt mitään. Tosi kummaa.

Mä kuulin tuota samaa piipitystä viime kesänä useammankin kerran ja tosiaan keskellä korpea. Ääni ei kyllä tullut ihan korvan juuresta vaan jostain kauempaa, mutta kun oikeasti tuolla tienoolla ei periaatteessa oikein mikään voi pitää tuollaista ääntä. Ei siis ole paikkaa missä joku voisi peruutella jota itsekin ensin ajattelin äänen aiheuttajaksi. Kieltämättä tuli aika outo olo ja meitä oli siis kaksi jotka kumpikin tuo ääni kuultiin eli ei ollut mielikuvituksen tuotetta.

Vierailija
9/9 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt näin ystäväni kanssa olimme ulkona menossa kauppaan ja sitten kuulimme äänen minä kuulin äänen piip kerran mutta ystäväni sanoi kuulevansa sen kaksi kertaa ihmettelimme hetken ja päätimme painua äkkiä takaisin kotiini (ystäväni pyysi kyydin tämän jälkeen kotiinsa) ennen tätä olimme nauraneet mielestämme hauskalle videolle ja olin osoittanut lumimöykkyä ja sanonut : tuo näyttää kuolleelta kilpikonnalta :0 emme siis kiinnittänyt tähän mitenkään muuten huomiota mutta lumimöykky näytti kilpikonnalta jolta puuttuu silmämunat 😰 tuo ei siis kait liittynyt tähän mitenkään?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan