Mitä mieltä Michael Michael Kors merkistä?
Itse olin aluksi hyvin ihastunut, mutta nyt tuntuu että kaikilla on sitä enkä tiedä tykkäänkö enää itse niin paljoa. :( Toisaalta sillä merkillä on yksi laukku, jota himoitsisin todella paljon.. Inhottaa vain jos niitä tulisi koko ajan kadulla vastaan.
Tietääkö kukaan muuten saako sitä kalliimpaa Michael Kors sarjaa Suomesta mistään muualta kuin netin kautta?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 02:03"]
On sillä yksittäisiä kivoja asusteifa/vaatteita. En ole kovin merkkiuskollinen, ihastun enemmän yksittäisiin tuotteisiin. Korssissa tökkii överinäkyvät logot ja rumat materiaalit.
[/quote]Ei Korsilla mun mielestä mitenkään överinäkyvät logot ole... Laukuissa on tosin se lukko ja joissain kelloissa kieltämättä iso logo, mutta vaatteissa ei yleensä ole näkyvää logoa lainkaan tai hyvin pienellä. On yksi omista suosikeistani. Muutenkin mua miellyttää jenkkisuunnittelijoiden tyyli. Ja Korsin ohella tykkään Laurenista, Hilfigeristä ja Calvin Kleinista. Klassista ja etenkin Laurenin Preppy-tyyli on mieleen.
Minä tykkään. En tosin ostakaan tuotteita yleensä merkin perusteella, mutta Korsin muotokielestä tykkään. Itselläni on sen (ok, ehkä vähän liian yleisen) kellon lisäksi yhdet MK:n korkokengät ja laukku. Kaikki ovat kauniita ja hyvälaatuisia.
Ei saatana mitä vedätystä. Erikseen on Michael Michael Kors, joka on kyllä ihan samaa kamaa ja samojen suunnittelijoiden tuotosta, mutta halvempi kuin "fiinimpi" Michael Kors. Sitten voi lollotella, että vittu tol muijal on Michael Michael Kors ku mul on Michael Kors. Miettikää nyt vähän omillakin aivoilla! Teille myydään vaikka kananpaskaa sadan gramman pusseissa, jos siihen on printattu joku ihq brändi. Sitten voitte samastua vähän parempiin ihmisiin ja hihitellä wt-jengille.
Olen syvästi pettynyt teihin.
Tulee vaan Michael Kors mieleen, juuri se keski-ikäinen mursu joka on siinä Muodin huipulla- ohjelmassa besserwisserinä viisastelemassa.
Jos mulla olisi laittaa rahaa tuhansia johonkin laukkuun niin takuulla ostaisin jonkun muun merkin laukun, mieluiten sellaisen jossa ei ole mitään merkkiä eikä logoa näkyvissä.
Tykkään tosi paljon ja mielestäni hyviä hinta- ja laatusuhteeltaan :)
Seppälä potenssiin neljä. Asun Usa:ssa ja Korsit näyttäisivät löytävänsä tiensä sellaisten vähemmän ansaitsevien wannabe-tyylitaitureiden ylle. Jopa Vuittonkin näyttäisi hyvin paljon arvostetummalta, ihan perusjutut.
Korsin laukutvovst järkyttävän heikkoja. Mieluummin sitten vaikka Hilfiger tai Guuess, jotka Suomessa taidetaan mieltää halvemmiksi.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 06:19"]
Seppälä potenssiin neljä. Asun Usa:ssa ja Korsit näyttäisivät löytävänsä tiensä sellaisten vähemmän ansaitsevien wannabe-tyylitaitureiden ylle. Jopa Vuittonkin näyttäisi hyvin paljon arvostetummalta, ihan perusjutut.
Korsin laukutvovst järkyttävän heikkoja. Mieluummin sitten vaikka Hilfiger tai Guuess, jotka Suomessa taidetaan mieltää halvemmiksi.
[/quote]
Guessia täällä Atlantassa käyttää ainakin white trash ja ghettoh:t. Vuittonit ovat lisäksi suurin osa feikkejä vähän paremmallakin porukalla.
On sillä yksittäisiä kivoja asusteifa/vaatteita. En ole kovin merkkiuskollinen, ihastun enemmän yksittäisiin tuotteisiin. Korssissa tökkii överinäkyvät logot ja rumat materiaalit.