Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin laihtua

Vierailija
21.10.2020 |

Olen nyt muutaman viime vuoden aikana lihonut niin että painoindeksin mukaan olen merkittävästi ylipainoinen. Ylipaino on tullut turhasta herkuttelusta sekä eräästä lääkityksestä jonka sivuoireena on painon nousu. Tätä ennen olen siis ollut normaalipainoinen, jopa hoikka. Ylipaino on onneksi jakautunut tasaisesti ja "oikeisiin kohtiin" ;minulla on suuret rinnat, pyöreä pylly ja muhkeat reidet. Toki läskiä on esim mahassa ja käsivarsissakin mutta esim vyötärö vielä löytyy. Haluaisin kuitenkin laihtua normaalipainoon. Välillä olen onnistnut pudottamaan painoa jopa 10kg mutta kilot ovat pikkuhiljaa joka kerta tulleet takaisin. Olen kovin perso herkuille. Miten saisin ajatukset työstettyä niin, että onnistuisin painonhallinnassa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö salaattia ja jätä herkut ottamatta

Vierailija
2/2 |
21.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon ole ihmelääkettä. Jätät kalorit popsimatta. Koita keksiä jotain ajanvietettä, ettet vain ole sohvalla makaamassa ja miettimässä sitä miksi ei saa hakea herkkuja siihen sohvapöydälle. Urheilu on siinä mielessä hyvä, että kun vaivalla saat poltetuksi 300kcal, niin ensimmäisenä ei tee mieli vetää suklaapatukkaa ja nollata päivän saavutukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi