Mll:n hoitajista pääkaupunkiseudulla, kellään kokemusta?
Olen nyt itse siinä tilanteessa että omaa tukiverkostoa lapsen hoidolle ei tunnut löytyvän ja olen miettinyt että jääkö vaihtoehdoksi tilata lastensuojeluliitolta hoitaja kotiin. Onko kellään kokemuksia kuinka on sujunut ja minkälaisia tapauksia olette saaneet? Joskus ois niin kiva saada hoidettua joitakin pakollisia asioista (gyne, hammaslääkäri ym.) päiväsaikaan ja tarvetta hoidolle ois muutamia tunteja silloin tällöin. Katsoin nettisivuilta että palkka on kohtuullinen 4,20¿/tunti plus matkakulut. Miten on toiminut teillä? Onko aluksi joku tutustumis tilaisuus lapsen ja hoitajan välillä vai kui????
Kommentit (3)
mutta ystävälläni on tosi hyvä kokemuksia. Kaikki hoitajat olleet mukavia ja asiansa osaavia. Usein on saanut saman hoitajan. Lapset tykkäävät kun kotona on aikuinen, jolla on aikaa leikkiä heidän kanssaan, kun äiti joutuu tekemään kuitenkin " äidin töitäkin" välillä... ;)
Toki tietysti riippuu lapsesta/lapsista, miten suhtautuu vieraaseen hoitajaan.
Kokeile ihmeessä! Sittenpä tiedät! :)
Ensin hoitaja tulee tutustumaan perheeseen ja vasta sitten on oikea hoitokerta. Siinähän sinäkin tutustut hoitajaan ja voit tarvittaessa vielä vaikka vaihtaa hoitajaa. Tärkeintähän on että luotat häneen ja voit hyvillä mielin jättää lapsesi hänelle hoitoon.
Kun pääset alkuun, niin voit soittaa suoraan tutulle hoitajalle ja sopia hoitoajat
Eikö kukaan ole tarvinnut heiltä hoitoapua? Aattelinkin että muilla varmaan nää tukiverkostot toimii paitsi mulla;( Saako tästä nyt jonkun huonoäitisyndrooman jos hoidatuttaa vieraalla ....